RO67
Casarea produsului
- Acest aparat este marcat în conformitate cu Directiva Europeană 2002/96/CE privind deşeurile de
echipamente electrice şi electronice (DEEE).
- Asigurându-vă că acest produs este eliminat în mod corect, contribuiţi la prevenirea potenţialelor
consecinţe negative asupra mediului înconjurător şi sănătăţii persoanelor, consecinţe care ar putea fi
provocate de aruncarea necorespunzătoare la gunoi a acestui produs.
- Simbolul de pe produs sau de pe documentele care îl însoţesc indică faptul că acest aparat nu
trebuie eliminat ca deşeu menajer, ci trebuie predat la punctul de colectare corespunzător, pentru
reciclarea echipamentelor electrice şi electronice.
Recomandări pentru economisirea energiei
- Preîncălziţi cuptorul numai dacă aşa se specifică în tabelul de coacere sau în reţeta dvs.
- Folosiţi tăvi de copt închise la culoare, lăcuite sau emailate, pentru că absorb căldura mai bine.
- Opriţi cuptorul cu 10-15 minute înainte de încheierea duratei de preparare programate. Alimentele
care au nevoie de o preparare mai lungă vor continua oricum să se coacă.
- Acest cuptor, care este prevăzut pentru a veni în contact cu produse alimentare, este conform cu
Regulamentul european ( ) nr. 1935/2004 şi a fost proiectat, construit şi comercializat în
conformitate cu cerinţele de siguranţă din Directiva 2006/95/CE privind joasa tensiune (care
înlocuieşte Directiva 73/23/CEE şi modificările ulterioare) şi cu cerinţele de protecţie din Directiva
2004/108/CE privind compatibilitatea electromagnetică.
Cuptorul nu funcţionează:
• Verificaţi să nu fie întrerupt curentul electric, iar cuptorul să fie conectat la reţeaua electrică.
• Opriţi cuptorul şi apoi porniţi-l din nou pentru a vedea dacă defecţiunea persistă.
Dispozitivul de programare electronic nu funcţionează:
• Dacă pe afişaj apare litera „ ” urmată de un număr, contactaţi Serviciul de Asistenţă cel mai apropiat.
În acest caz, indicaţi numărul care urmează după litera „ ”.
Înainte de a contacta Serviciul de Asistenţă Tehnică:
1. Încercaţi să rezolvaţi singuri problema, cu ajutorul recomandărilor din „Ghidul de remediere a
defecţiunilor”.
2. Opriţi şi puneţi din nou în funcţiune aparatul pentru a vedea dacă problema persistă.
Dacă problema persistă şi după controalele menţionate, contactaţi Serviciul de Asistenţă cel mai
apropiat.
Indicaţi întotdeauna:
• o scurtă descriere a defecţiunii;
• tipul şi modelul exact al cuptorului;
• numărul de service (numărul care se găseşte după cuvântul „Service” pe plăcuţa cu datele tehnice),
situat pe marginea din dreapta, în interiorul cuptorului (e vizibil când uşa cuptorului este deschisă).
Numărul de service este indicat, de asemenea, în foaia de garanţie;
• adresa dvs. completă;
• numărul dvs. de telefon.
Dacă sunt necesare orice fel de reparaţii, vă rugăm să contactaţi un Serviciu de Asistenţă Tehnică autorizat
(pentru a avea garanţia că se folosesc piese de schimb originale şi că reparaţiile vor fi executate corect).
DECLARAŢIE DE CONFORMITATE
GHIDUL DE REMEDIERE A DEFECŢIUNILOR
SERVICIUL DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ