100-412-233RO REV. 03 9
1.4 Modalități de contactare a companiei Branson
Branson este aici pentru a vă ajuta. Apreciem colaborarea dumneavoastră și dorim să vă
ajutăm să utilizați cu succes produsele noastre. Pentru a contacta compania Branson
pentru ajutor, utilizați următoarele numere de telefon sau contactați biroul teritorial cel
mai apropiat (programul de lucru între 8-16, fusul orar al Americii Centrale și de Est):
•Sediul din America de Nord (toate departamentele): (203) 796-0400
•Magazinul de piese (număr direct): (877) 330-0406
•Departamentul de reparații: (877)-330-0405
•Pentru servicii de urgență după orele de program (17 - 8 EST): (203) 796-0500
(numai numere de telefon din SUA).
Spuneți operatorului ce produs aveți și de ce persoană sau departament aveți nevoie
(Tabele 1.1). În cazul în care sunați după orele de program, vă rugăm să lăsați un mesaj
vocal cu numele dumneavoastră și numărul de telefon pentru a vă returna apelul.
1.4.1 Înainte de a apela compania Branson pentru Asistență
Acest manual furnizează informații pentru depanare și rezolvarea problemelor care ar
putea apărea în legătură cu echipamentul (a se vedea Capitolul 7: Întreținerea). Dacă încă
aveți nevoie de asistență, departamentul Asistență pentru produse din cadrul Branson vă
stă la dispoziție pentru a vă ajuta. Pentru a ajuta la identificarea problemei, folosiți
următorul chestionar care prezintă cele mai frecvente întrebări care vi se vor adresa
atunci când contactați departamentul de Asistență pentru produse.
Înainte de a apela, vă rugăm să dispuneți de următoarele informații:
1. Numele și locația companiei.
2. Numărul dumneavoastră de telefon pentru returnarea apelului.
3. Să aveți manualul cu dumneavoastră. Pentru depanarea unei probleme, consultați Capitolul 7:
Întreținerea.
4. Să cunoașteți modelul echipamentului și numerele de serie (se găsesc pe o etichetă de date de
culoare gri pe unități). Informațiile despre pivot (număr componentă, amplificare etc.) sau alte
unelte pot fi gravate pe uneltele în cauză. Sistemele pe bază de software sau firmware pot
furniza un număr BOS sau de versiune de software, care poate fi necesar.
5. Ce unelte (pivot) și amplificator se utilizează?
6. Care sunt parametrii și modul de configurare?
7. Este echipamentul dumneavoastră într-un sistem automatizat? În acest caz, ce furnizează
semnalul de „start”?
8. Descrieți problema; oferiți cât mai multe detalii posibil. De exemplu, este problema
intermitentă? Cât de des se produce? Cât timp trece înainte de a se produce după ce porniți
aparatul? În cazul în care are loc o eroare, ce eroare (precizați numărul sau denumirea erorii)?
9. Enumerați măsurile pe care le-ați luat deja.
10. Care este utilizarea dumneavoastră, inclusiv materialele prelucrate?
11. Să aveți la îndemână o listă de servicii sau piese de schimb (vârfuri, pivoți etc.)
12. Note:
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________