RO 8
Dacă sticla poartă sigla iXelium
TM
, plita dumneavoastră este dotată cu tehnologia Xelium
TM
. iXelium
TM
reprezintă finisajul exclusiv al aparatelor Whirlpool, care garantează
curăţare perfectă şi strălucire de durată.
Prin urmare, dacă aveţi o plită IXELIUM, vă sugerăm să respectaţi următoarele recomandări pentru curăţare:
• Folosiţi o lavetă moale (de preferat din microfibre), umezită cu apă sau cu detergent obişnuit pentru geamuri.
• Dacă doriţi să îmbunătăţiţi rezultatele de curăţare, aşezaţi o lavetă umedă pe suprafaţa din sticlă timp de câteva minute.
IMPORTANT: nu utilizaţi bureţi abrazivi sau bureţi de sârmă, deoarece aceştia pot deteriora suprafaţa din sticlă.
• Curăţaţi plita când este rece, după fiecare utilizare, pentru a îndepărta resturile de alimente.
• Zahărul şi alimentele cu un conţinut ridicat de zahăr deteriorează suprafaţa vitroceramică şi trebuie îndepărtate imediat.
• Sarea, zahărul şi nisipul pot zgâria suprafaţa din sticlă.
• Utilizaţi o lavetă moale, lavete absorbante de bucătărie sau un agent de curăţare special pentru plite (respectaţi instrucţiunile producătorului).
• Vărsarea lichidelor pe zonele de gătit poate face cratiţa să vibreze sau să se mişte
• Uscaţi bine plita după curăţarea acesteia.
• Citiţi şi urmaţi instrucţiunile din secţiunea „Instrucţiuni de utilizare”.
• Controlaţi să nu fie întreruptă alimentarea cu electricitate.
• Uscaţi bine suprafaţa plitei după ce aţi curăţat-o.
• Dacă, atunci când porniţi plita, pe afişaj apar coduri alfanumerice, procedaţi conform tabelului următor.
• După ce aţi utilizat plita, dacă nu reuşiţi s-o opriţi, deconectaţi-o de la reţeaua electrică.
Înainte de a contacta serviciul de asistenţă tehnică post-vânzare
1. Verificaţi dacă puteţi remedia chiar dumneavoastră problema, cu ajutorul recomandărilor din „Ghidul de remediere a defecţiunilor”.
2. Stingeţi aparatul, apoi porniţi-l din nou, pentru a vedea dacă problema s-a rezolvat.
Dacă, după verificările de mai sus, defecţiunea persistă, contactaţi cel mai apropiat Serviciu de Asistenţă.
Specificaţi întotdeauna:
• o scurtă descriere a defecţiunii;
• tipul şi modelul exact al plitei;
• numărul de service (este numărul care se află după cuvântul Service de pe plăcuţa cu datele tehnice), situat sub aparat (pe plăcuţa metalică);
• adresa dumneavoastră completă;
• numărul dvs. de telefon şi prefixul.
Dacă sunt necesare orice fel de reparaţii, vă rugăm să contactaţi un serviciu autorizat de asistenţă tehnică post-vânzare (pentru a avea garanţia că se folosesc piese de
schimb originale şi că reparaţiile vor fi executate corect). Piesele de schimb sunt disponibile timp de 10 ani.
CURĂŢAREA
AVERTISMENT
- Nu folosiţi niciodată aparate de curăţat cu jet de vapori.
- Înainte de a începe operaţiunile de curăţare, asiguraţi-vă că zonele de gătit sunt oprite şi că indicatorul
de căldură reziduală ("H") a dispărut.
GHID DE REMEDIERE A DEFECŢIUNILOR
COD EROARE DESCRIERE CAUZE POSIBILE SOLUŢIE
Plita se opreşte şi, după 10secunde, emite un
semnal acustic, o dată la 30 de secunde.
Apăsare permanentă pe zona comenzilor. Apă sau ustensile de bucătărie pe zona
comenzilor.
Curăţaţi zona comenzilor.
C81, C82, C83
Zona comenzilor se stinge din cauza
temperaturii prea ridicate.
Temperatura internă a părţilor electronice
este foarte ridicată.
Aşteptaţi ca plita să se răcească
înainte de a o folosi din nou.
F42 sau F43
Conexiunea plitei nu are voltajul corect. Senzorul detectează o tensiune diferită de
cea de conexiune.
Deconectaţi plita de la reţea şi
controlaţi conexiunea.
F12, F21, F25, F36, F37, F40, F47, F56, F58,
F60, F61, F62, F63, F64
Contactaţi Serviciul de Asistenţă şi comunicaţi codul de eroare.
SERVICIUL DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ POST-VÂNZARE