POWX1110 RO
Copyright © 2021 VARO P a g i n a | 9 www.varo.com
13 DEPARTAMENTUL DE SERVICE
Întrerupătoarele deteriorate trebuie înlocuite de departamentul nostru de service post-
vânzare.
În cazul în care cablul de conectare (sau fişa de alimentare) este deteriorat, trebuie
înlocuit cu un cablu de conectare disponibil la departamentul nostru de service. Înlocuirea
cablului de conectare trebuie făcută doar de departamentul nostru de service (vezi ultima
pagină) sau de o persoană calificată (electrician calificat).
14 DEPOZITAREA
Curăţaţi temeinic întreaga maşină şi accesoriile sale.
Nu depozitaţi la îndemâna copiilor. Depozitaţi într-o poziţie stabilă şi sigură, la loc uscat şi
răcoros, evitând temperaturile prea ridicate sau prea scăzute.
Protejaţi aparatul de expunere la acţiunea directă a soarelui. Dacă este posibil, păstraţi
aparatul într-un loc întunecos.
Nu păstraţi în pungi de plastic, pentru a evita acumularea umezelii.
15 GARANŢIE
Acestui produs i se acordă garanţie conform reglementărilor legale pentru o perioadă
efectivă de 36 de luni de la data cumpărării de către primul utilizator.
Această garanţie acoperă toate defecţiunile de materiale sau de producţie, cu excepţia
bateriilor, a încărcătoarelor, a pieselor defecte din cauza uzurii normale, precum sunt
rulmenţii, periile, cablurile, fişele sau accesoriile precum frezele, burghiele, pânzele de
ferăstrău etc.; deteriorarea sau defectele care rezultă din manipulare defectuoasă,
accidente sau modificări. Nu se acoperă nici costul transportului.
Deteriorarea şi/sau defecţiunile rezultate ca urmare a utilizării necorespunzătoare nu sunt
acoperite de prevederile garanţiei.
Nu se asumăm, de asemenea, nicio responsabilitate pentru vătămarea corporală ce are
drept cauză utilizarea necorespunzătoare a aparatului.
Reparaţiile pot fi efectuate doar de către un centru de service autorizat pentru sculele
Powerplus.
Puteţi obţine întotdeauna mai multe informaţii, apelând numărul de telefon 00 32 3 292 92
90.
Toate costurile de transport trebuie suportate de client, în afara cazului în care s-a
convenit în alt fel, în scris.
În acelaşi timp, nu se poate ridica nicio pretenţie în garanţie dacă deteriorarea aparatului
se datorează întreţinerii neglijente sau suprasolicitării.
Se exclude în mod categoric de la garanţie defecţiunea datorată pătrunderii de fluide,
pătrunderii excesive a prafului, deteriorarea intenţionată (cu intenţie sau din neglijenţă
gravă), utilizarea inadecvată (doar pentru destinaţii pentru care acest dispozitiv nu este
potrivit), utilizarea incompetentă (de ex nerespectarea instrucţiunilor din manual), fulgere
sau asamblarea de către un nespecialist, tensiune incorectă de alimentare de la reţea.
Această listă nu este exhaustivă.
Acceptarea pretenţiilor în garanţie nu poate duce niciodată la prelungirea perioadei de
garanţie, nici la începutul unei noi perioade de garanţie în cazul înlocuirii unui aparat.
Aparatele sau componentele înlocuite în garanţie rămân prin urmare proprietatea Varo
NV.
Ne rezervăm dreptul de a respinge orice pretenţie pentru care cumpărarea nu poate fi
verificată sau dacă este clar că produsul nu a fost întreţinut în mod corespunzător. (fante
de aerisire curate, perii de cărbune întreţinute periodic, …)
Dovada cumpărării trebuie păstrată ca dovadă a datei cumpărării.
Scula nedemontată trebuie înapoiată comerciantului într-o stare acceptabilă de curăţenie,
(în cutia sa originală dacă e cazul) şi împreună cu dovada cumpărării.