MPMAN PH120S
2.3 Ciorne
În Ciorne, puteți vizualiza mesajul stocat în Drafts.Sunt cinci opțiuni, după cum urmează:
Vizualizare, trimitere, editare, ștergere, ștergere totala
2.4 Mesaje trimise
În Outbox, puteti vizualiza cartela SIM pentru a trimite si pentru a salva SMS-uri. Deci
face urmatoarele: vizualiza, retrimite, edita, sterge, sterge toate.
2.5 Samblon pnetru SMS
În Template, puteti edita continutul sablonului, mutata informatiile șablon pentru mesaj.
2.6 Setari SMS
•SIM
- Adresa SMSC: stabilirea numărului centrului SMS.
- Raport livrare: setarea comutatorului de raport SMS.
- Cale Răspuns: setarea comutatorului de calea de răspuns
- Server de mesagerie vocală: Pentru a asculta ,apelati la mesageria
vocală. Această functie ar trebui să fie pusa la dispozitie de către
operatorul de retea.
•Stare memoriei: starea memoriei cartelei SIM și a telefonului sunt vizibile.
•Salvarea unui mesaj trimis: setarea comutatorului de stocare a mesajelor trimise.
• Stocare preferată: setarea pozitia preferată de stocarea de SMS-uri.
3. Centru Apeluri
3.1 Istorie apeluri
•Apel nepreluat: Intrati la apeluluri pierdute, si puteti vizualiza lista de apeluri
nepreluate.
•Apeluri efectuate: Intrati la apelurile efectuate si puteti vizualiza lista apelurilor
efectuate.
• Apeluri primite: Intrati la telefoane primite si puteti vizualiza lista de telefoane
nepreluate,efectuate si primite.
• Stergerea apelurilor: Puteți alege sa stergeti toate înregistrările de apel.
3.2 Setari apel
Intrati la setările de apel, veți vedea trei opțiuni: SIM 1 Setări Setări pentru apeluri, SIM
2 de apel și Setari Avansate:
3.2.1 SIM 1 si and SIM 2 setari apeluri:
Apel in așteptare: puteți activa, dezactiva, statutul de interogare. Notă: Această
funcție depinde de operatorul de rețea. Vă rugăm să solicitați operatorului de rețea
locală pentru mai multe detalii.
Deviere apel: Opțiunile sunt "Deviați toate apelurile vocale", "Deviați dacă este
inaccesibil", "Deviați dacă nici un răspuns", "Deviați dacă este ocupat", "Pentru a
redirecționa toate apelurile de date", "Anularea tuturor devierilor". Notă: Această funcție
depinde de operatorul de rețea. Vă rugăm să solicitați operatorului de rețea locală pentru
mai multe detalii.
Blocare a apelurilor: Există patru opțiuni după cum urmează: "Apeluri efectuate",
"Apeluri primite", "Anulați tot", "Schimbă parola de restricționare"
•Apeluri efectuate: opțiunile sunt "Toate apelurile vocale", "apeluri de voce