Texas Razor 4010 Manualul proprietarului

Tip
Manualul proprietarului
RAZOR 4010
Texas A/S - Knullen 22 - DK-5260 Odense S - Denmark Version 21.1
Tel. +45 6395 5555 - www.texas.dk - [email protected]
DK Betjeningsvejledning
GB User manual
D Bedienungsanleitung
F Manuel de l’utilisateur
PL Instrukcja obsługi
RO Manual de instrucţiuni
РУС Руководство по эксплуатации
NL Gebruikershandleiding
5
Advarselssymboler / Warning symbols / Warnsymbole / Les signes d'alerte / znaki ostrzegawcze /
Semne de avertizare / Предупредительные знаки / Waarschuwingsborden
Advarselss
y
mboler Warnin
g
s
y
mbols Warns
y
mbole Les si
nes d'alerte
Znaki ostrze
g
awcze Semne de avertizare Пред
у
предительные знаки Waarschuwin
g
sborden
DK
Læs betjenings-
vejledningen grundigt
før maskinen benyttes
Benyt høreværn og
sikkerheds-briller
Advarsel:
Sikkerheds-
information omkring
situationer der kan
ende i personskade
Advarsel:
Pas på flyvende
objector
Brug ikke på
skråninger over 22°
Rør ikke roterende
dele
GB
Please read the user
manual carefully
before operating the
machine.
Always wear eye and
ear protection.
Warning:
Safety information
about hazards that
can result in personal
injury
Warning:
Pay attention to
thrown objects
Do not use on hills
above 22°
Do not touch rotating
parts
D
Bitte lesen Sie das
Benutzerhandbuch
aufmerksam durch,
bevor Sie den
Maschinen in Betrieb
nehmen.
Tragen Sie immer
Auge und Ohr Schutz.
Warnung: Sicheheits-
informationen über
Situationen die
Personschaden
verursachen können
Warnung:
Achten Sie auf
rotierende Messer!
Nicht auf Steigungen
über 22 Grad
verwenden!
Sich bewegende Teile
nicht berühren
RO
Cititi cu atentie
manualul de
instructiuni inainte de
utilizarea
echipamentului.
Intotdeauna purtati
ochelari si casti de
protectie.
Avertisment:
Informatii de siguranta
despre pericolele care
pot cauza ranirea
grava
Avertisment:
Aveti grija la obiectele
aruncate.
Nu utilizati
echipamentul pe
dealuri cu un grad de
inclinatie mai mare
de 22°
Nu atingeti piesele
rotative
DK
Fjern tændrørshætten
fra tændrører før
service eller
reparation
Stop maskinen før
oprydning
Hold afstand til
personer, børn og dyr
Advarsel:
Klingen er skarp, rør
ikke ved knivbladet
Indsæt ikke hænder
eller fødder under
klipperskjoldet
Advarsel:
Brug kun korrekt
værktøj og
reservedele
GB
Remove the spark
plug cap from the
spark plug before
service or repai
r
Stop the engine
before cleaning of
work area
Keep distance to
other people, children
and animals
Warning:
The blade is sharp, do
not touch the knife
Do not place hands
or feet under cutting
deck
Warning:
Always use correct
tools and original
spare parts
D
Vor Service oder
Reparatur:
Zündkerzenstecker
abziehen!
Motor abschalten vor
der Reinigung des
Messers
Halten Sie Abstand zu
anderen Personen,
Kindern und Tieren!
Warnung:
Messer ist scharf!
Nicht berühren!
Füße und Hände
nicht unter dem
Mäher halten!
Warnung:
nur Originalteile und
bedarfsgerechtes
Werkzeug nutzen!
RO
Indepartati fisa bujiei
de la bujie inainte de
service sau reparare
Opriti motorul inainte
de curatarea zonei de
lucru
Pastrati distanta fata
de alte persoane,
copii si animale
Avertisment:
Lama este ascutita, nu
atingeti cutitul
Nu puneti mainile sau
picioarele sub puntea
de taiere
Avertisment:
Intotdeauna utilizati
uneltele corecte si
piesele de schimb
originale
26
RO Cuprins - Traducere a Instrucţiuni originale
Figura ........................................................................... 2
Semne de avertizare .................................................... 5
Precauţii de siguranţă ................................................ 26
Identificarea pieselor .................................................. 27
Montarea .................................................................... 27
Ajustarea cablului ....................................................... 27
Operarea .................................................................... 27
Schimbarea uleiului .................................................... 28
Întreţinerea filtrului de aer ........................................... 28
Cuţitul ......................................................................... 28
Întreţinerea bujiei ........................................................ 28
Depozitarea și conservarea ........................................ 28
Specificaţii .................................................................. 29
Garanție ..................................................................... 29
Depanare ................................................................... 43
CE-Declarație de conformitate ................................... 46
Precauţii de siguranţă
Setarea
Nu introduceţi mâinile sau picioarele în apropierea
sau sub piesele rotative.
Citiţi acest manual cu atenţie. Asiguraţi-vă că v-aţi
familiarizat cu diferitele comenzi, setări şi mânere
ale echipamentului.
Trebuie să ştiţi cum să opriţi unitatea şi să vă
asiguraţi că sunteţi familiar cu oprirea de urgenţă.
Nu permiteţi niciodată copiilor sau persoanelor
nefamiliarizate cu aceste instrucţiuni să utilizeze
maşina. Aveţi în vedere că reglementările locale
pot restricţiona vârsta operatorului.
Dacă nu vă simţiţi bine, sunteţi obosit sau aţi
consumat alcool sau droguri, nu operaţi maşina.
Inspectaţi întotdeauna maşina înainte de utilizare.
Asiguraţi-vă că nu există piese uzate sau
deteriorate.
Înlocuiţi elementele şi şuruburile uzate sau
deteriorate în seturi pentru a păstra echilibrul.
Operatorul maşinii este responsabil de siguranţa
persoanelor.
Nu utilizaţi niciodată maşina în apropierea copiilor
sau animalelor.
Operatorul maşinii este considerat responsabil
pentru orice accidente sau pericole cauzate altor
persoane şi proprietăţii acestora.
Inspectaţi zona în detaliu, acolo unde echipamentul
trebuie utilizat, dacă este necesar, îndepărtaţi orice
obiecte străine.
Nu reumpleţi cu benzină în spaţiu închis sau în
timp ce motorul funcţionează.
Benzina vărsată este extrem de inflamabilă, nu
reumpleţi niciodată în timp ce motorul este încă
fierbinte.
Fiţi conştient de pericole, în timp ce lucraţi pe sol
dificil, extrem de stâncos sau dur.
Este necesară încălţăminte cu tălpi anti-derapante
cu înveliş din oţel. Evitaţi hainele largi.
Operarea
După lovirea unui obiect străin, opriţi motorul
imediat, îndepărtaţi capacul bujiei şi examinaţi
maşina în detaliu dacă prezintă deteriorări.
Reparaţi deteriorările înainte de a continua.
Dacă maşina începe să vibreze anormal, opriţi
motorul şi verificaţi imediat cauza. Vibraţiile
reprezintă, în general, o avertizare de deteriorare.
Opriţi întotdeauna motorul şi asiguraţi-vă că toate
piesele mobile s-au oprit complet înainte de a face
orice lucrări de reparaţie, reglare sau inspecţie.
Fiţi extrem de atent la operarea în pante.
Nu operaţi niciodată maşina rapid.
Nu suprasolicitaţi capacitatea maşinii, încercând să
lucraţi la o viteză prea rapidă.
Nu transportaţi pasageri.
Nu permiteţi persoanelor să staţioneze în faţa
unităţii.
Operaţi maşina numai la lumina zilei sau în zone
iluminate complet.
Asiguraţi un suport stabil pentru picioare şi ţineţi
mânerele în mod ferm. Mergeţi, nu alergaţi.
Nu operaţi echipamentul, dacă sunteţi desculţ sau
purtaţi sandale.
Fiţi extrem de atent când schimbaţi direcţia în
pante.
Nu încercaţi niciodată să faceţi ajustări în timp ce
motorul funcţionează.
Fiţi extrem de precaut când schimbaţi direcţia sau
trageţi maşina spre spate
Nu operaţi niciodată motorul în spaţiu închis sau în
zone cu ventilaţie scăzută. Evacuarea de la motor
conţine monoxid de carbon. Dacă nu se respectă
acest fapt, poate rezulta rănirea permanentă sau
moartea.
Siguranţa privind benzina
Fiţi extrem de atent la manipularea benzinei.
Benzina este extrem de inflamabilă şi emanaţiile
rezultate sunt explozive.
Poate apărea rănirea personală gravă, când vărsaţi
benzina pe dumneavoastră sau pe haine. Clătiţi-vă
pielea şi schimbaţi-vă hainele imediat!
Utilizaţi numai un recipient de benzină aprobat. Nu
utilizaţi o sticlă de băutură răcoritoare sau
asemănătoare!
Stingeţi toate ţigările, ţigaretele, pipele şi alte surse
de aprindere.
Nu reumpleţi maşina în spaţiu închis.
Lăsaţi motorul să se răcească înainte de reumplere
Nu umpleţi rezervorul de combustibil la mai mult de
2,5 cm sub partea inferioară a dispozitivului de
umplere pentru a asigura spaţiu de expansiune a
combustibilului.
După reumplere, capacul trebuie să fie strâns în
mod sigur.
Nu utilizaţi niciodată funcţia de blocare de pe
pistolul pompei de benzină în timpul reumplerii.
Nu fumaţi în timpul reumplerii.
Nu reumpleţi în interiorul unei clădiri sau acolo
unde emanaţiile de benzină pot intra în contact cu
o sursă de aprindere.
Păstraţi benzina şi motorul la distanţă de aparate,
indicatoare de benzină, grătare, aparate electrice,
scule electrice, etc.
Întreţinerea şi depozitarea
Motorul trebuie oprit în timpul executării operaţiilor
de întreţinere şi curăţare, în timpul schimbării
sculelor şi în timpul transportării prin alte mijloace
în afară de propria putere.
Verificaţi în mod regulat că toate şuruburile şi
piuliţele sunt strânse. Restrângeţi dacă este
necesar.
Motorul trebuie să fie răcit complet înainte de
depozitarea în spaţiu închis sau înainte de a fi
acoperit.
27
Dacă maşina este neutilizată o anumită perioadă
de timp, vă rugăm să consultaţi instrucţiunile din
acest manual.
Întreţineţi sau înlocuiţi etichetele de siguranţă şi cu
instrucţiuni, dacă este necesar.
Utilizaţi numai piese de schimb şi accesorii
originale. Dacă nu se utilizează piese sau accesorii
originale, răspunderea nu se mai aplică.
Diverse
Motorul nu este pre-umplut cu ulei.
Dispozitivele de control montate din fabrică,
precum cablul de ambreiaj montat pe mâner, nu
trebuie îndepărtat sau expus.
Goliţi rezervorul de combustibil numai în aer liber.
Benzina este extrem de inflamabilă şi emanaţiile
rezultate sunt explozive.
Asiguraţi-vă că maşina este asigurată corect când
este transportată pe o platformă etc.
Maşina de tuns iarba a fost fabricată conform celor mai
recente cerinţe de siguranţă. Acestea includ o frână a
cuţitului care opreşte motorul şi cuţitul în 3 secunde
când cuţitul frânează. Fiecare precauţie este eficientă
numai dacă este respectată exact. Utilizaţi descrierea
următoare când montaţi maşina de tuns iarba.
Identificarea pieselor
Vezi figura 1
A. Bară mâner pentru frână motor
B. Piuliţă fluture
C. Colector de iarbă
D. Apărătoare de descărcare spate
E. Demaror cu recul
F. Capac de umplere cu benzină
G. Buşon de ulei
H. Filtru de aer
I. Pompă Primer
J. Bujie
K. Ţeavă de eşapament
Montarea
Despachetarea:
Scoateţi maşina din cutie, trăgând-o într-o parte.
Avertisment: Asiguraţi-vă că nu sunt ciupite
cablurile.
Bara mâner şi reglarea în înălţime:
1. Introduceți tubul de ghidare inferior în puntea de
tăiere. Strângeți cu șuruburi
2. Ataşaţi bara mâner superioară pe cea inferioară.
Strângeţi cu piuliţa fluture din interiorul barei
mâner.
3. Adaptaţi cablul şi asiguraţi-l cu coliere pentru cablu
Montarea cablului de frână al motorului: Figura 3A
1. Împingeţi cu grijă bara mâner superioară spre
înainte
2. Introduceţi cablul de frână al motorului de la
exterior în orificiul din consola de pe bara mâner şi
blocaţi.
Montarea demarorului cu recul: Figura 3B
1. Trageţi bara mâner de frânare a motorului şi
menţineţi în poziţie pentru a elibera cablul de
pornire de pe motor.
2. Trageţi cu grijă cablul de pornire din motor (Bara
mâner de frânare a motorului TREBUIE menţinută
în poziţie)
3. Ataşaţi maneta de pornire pe cadrul barei mâner.
4. Eliberaţi bara mâner de frânare a motorului şi
maneta de pornire.
Montarea pe roți: Figura 4
Montați roțile așa cum se arată.
Montarea colectorului de iarbă: Figura 5
Fixaţi cadrul la colectorul de iarbă.
Montați colectorul de iarbă sub ecranul ejectorului din
spate.
Ajustarea cablului
Următoarele cabluri pot fi necesare pentru
reajustare:
Cablu pentru frâna motor
Notă: Cablul clapetei nu poate fi ajustat!
Ajustarea cablului de frână al motorului: Figura 6
În cazul în care constataţi o slăbire a cablului de frână
al motorului, acest lucru poate fi rezolvat simplu prin
strângerea sau slăbirea şurubului de pe blocul motor.
Operarea
Verificaţi întotdeauna şi completaţi cu ulei înainte
de pornire!
Citiţi şi aplicaţi instrucţiunile date în ghidul de
pornire ataşat!
Figura 7
Nivelul uleiului trebuie să fie întotdeauna între marcajul
min. şi max. de pe joja de ulei. Umpleţi cu ulei SAE-30.
Motorul trebuie să conţină în total 0,45 litri de ulei.
Utilizaţi numai combustibil fără plumb de 95 de octani
pentru motor. Nu supraumpleţi niciodată rezervorul.
Ajustarea înălţimii de tăiere: Figura 8
Maşina de tuns iarba are 3 înălţimi diferite. Înălţimea de
tăiere este cuprinsă între 35 mm şi 70 mm.
Montați șurubul roții într-unul din cele 3 găuri. Selectați
aceeași poziție pentru toate cele 4 roți.
Pornirea: Nu porniţi niciodată maş
ina de tuns iarba pe
iarba înaltă.
Recul cu pompa Primer: Figura 9
1. Trageţi pompa Primer de câteva ori, prima dată
trageţi de 1-3 ori, dacă este necesar, mai trageţi de
3-5 ori.
Notă: Nu este posibil să înecaţi motorul
2. Ţineţi bara mâner pentru frâna motorului; aceasta
va elibera frâna motorului.
3. Trageţi încet demarorul cu recul, până când simţiţi
rezistenţă în cablu, trageţi apoi rapid şi energic. Nu
lăsaţi din mână demarorul cu recul, ci glisaţi-l cu
grijă în poziţia de pornire.
Notă: În timpul utilizării maşinii de tuns iarba, bara
pentru frâna motorului trebuie să fie activată.
Oprirea
Eliberaţi frâna motorului şi bara de auto-propulsie
pentru a opri maşina de tuns iarba şi motorul
28
Notă: Cuţitele se vor roti până la 3 secunde după
oprirea maşinii.
Schimbarea uleiului
Uleiul trebuie schimbat pentru prima dată după 5 ore,
apoi cel puţin 1 dată pe an.
Veţi avea nevoie de un set pentru extragerea uleiului.
Numărul de articol: 40-11336
Uleiul şi setul de extragere a uleiului nu sunt incluse
Utilizaţi un set de extragere şi procedaţi astfel:
1. Porniţi motorul şi lăsaţi-l să funcţioneze timp de 5
minute sau până când motorul este fierbinte. Un
motor fierbinte lichefiază uleiul ceea ce îl face mai
uşor de golit.
2. Aspiraţi uleiul prin orificiul de umplere cu ulei, cu
ajutorul unei seringi care este livrată împreună cu
setul de extragere a uleiului. Utilizaţi furtunul pentru
a ajunge la baia de ulei.
3. Transferaţi uleiul uzat într-un recipient gol.
4. Umpleţi motorul cu ulei SAE-30 (0,45 litri).
5. Verificaţi nivelul uleiului cu joja de ulei. (Min / Max)
Amintiţi-vă să eliminaţi uleiul uzat, astfel încât să nu
polueze mediul înconjurător.
Utilizaţi staţia dvs. locală de reciclare.
Întreţinerea filtrului de aer
Vă rugăm să inspectaţi şi să curăţaţi filtrul de aer în
mod regulat. Dacă filtrul nu a fost curăţat pentru o
perioadă mai lungă, acest lucru va afecta priza de
putere a motorului şi eşapamentul.
Figura 10A
1. Curăţaţi în jurul filtrului de aer înainte de a-l
îndepărta.
2. Îndepărtaţi cu atenţie filtrul din hârtie şi verificaţi-l.
Periaţi-l cu o perie moale. Dacă este foarte murdar,
trebuie schimbat. Aveţi grijă ca în admisia motorului
să nu pătrundă impurităţi.
3. Spălaţi elementul spumant negru de pe partea
dreaptă în apă călduţă cu săpun.
4. Scurgeţi elementul spumant de apă şi lăsaţi-l să se
usuce. Puneţi câteva picături de ulei SAE-30 pe
filtru pentru a-l umezi uşor cu ulei. Stoarceţi cu grijă
orice surplus de ulei. Remontaţi elementul.
5. Verificaţi că toate piesele sunt fixate corect şi
capacul este închis conform prezentării din
imagine.
Cuţitul
Inspectarea cuţitului
Întoarceţi maşina cu faţa în sus.
Inspectaţi cuţitul dacă prezintă deteriorări, fisuri,
rugină excesivă sau coroziune.
Verificaţi dacă şurubul cuţitului este strâns.
Notă: Un cuţit tocit poate fi ascuţit! Dar un cuţit uzat,
îndoit, fisurat sau deteriorat în alt mod trebuie înlocuit.
Îndepărtarea cuţitului: Figura 10B
Dacă îndepărtaţi cuţitul pentru a-l ascuţi sau a-l înlocui,
trebuie să utilizaţi o cheie dinamometrică şi mănuşi
rezistente pentru a vă proteja mâinile.
1. Slăbiţi şurubul cuţitului. Utilizaţi o bucată de lemn
pentru a preveni cuţitul să se rotească accidental.
2. Îndepărtaţi şurubul, şaiba, cuţitul şi suportul
cuţitului în această ordine
3. Ascuţiţi sau înlocuiţi cuţitul.
4. Introduceţi suportul cuţitului, cu
ţitul, şaiba şi
şurubul în această ordine.
5. Strângeţi şurubul cuţitului. Utilizaţi o bucată de
lemn pentru a preveni cuţitul să se rotească
accidental.
Avertisment: Un cuţit trebuie ascuţit, astfel încât să se
afle în echilibru 100 %, în caz contrar putând cauza
vibraţii care ar putea deteriora motorul. Deteriorarea
motorului ca urmare a ascuţirii defectuoase nu este
acoperită de garanţie. Recomandăm prin urmare
ascuţirea cuţitului la un centru de service.
Întreţinerea bujiei
1. Înlăturaţi capacul bujiei.
2. îndepărtaţi prin periere orice impurităţi şi depuneri
de pe bujie.
3. Desfaceţi bujia cu o cheie pentru bujii.
4. Verificaţi dacă izolaţia este intactă.
5. Curăţaţi bujia cu o perie din sârmă.
6. Măsuraţi spaţiul liber dintre electrozi 0,7 - 0,8 mm.
Evitaţi deteriorarea electrodului.
7. Dacă este deteriorat, înlocuiţi-l cu unul nou.
8. Remontaţi bujia. Numărul de articol: 40-11294
9. Remontaţi capacul bujiei.
Depozitarea și conservarea
Cositoare ar trebui să fie întreținut în mod regulat:
Verificați toate șuruburile, piulițele și carcase. Verificați
fiecare claritatea lama. Este recomandat să înlocuiți
lama la fiecare doi ani. Se recomandă să comandați
revizuirea anuală a serviciului local de gazon.
Depozitare: cositoare păstra într-o cameră uscată și
curată. Aparatul trebuie să fie curățate după fiecare
utilizare. Din interiorul carcasei de tuns iarba pentru a
elimina și murdărie. Înclinați față de tuns pentru a
curăța până la 45 de grade. Atunci când înclinat într-o
parte, filtrul de aer și carburator trebuie să fie
întotdeauna îndreptată spre sus. În caz contrar, aceasta
poate duce la scurgeri de ulei și la avarierea motorului.
Înainte de fiecare întreținere verificați dacă capacul este
scos din bujie.
Depozitare în timpul iernii: Goliți rezervorul de
combustibil și porniți motorul până la eliminarea
reziduurilor de combustibil. Scoateți capacul bujiei.
Scoateți bujia și se toarnă o lingură de ulei în gaura.
Trageți de demaror de mai multe ori. Pune bujia, dar nu
purta capota. Schimbați uleiul în conformitate cu
programul de mai sus. Acum, cositoare este ștearsă.
Îndepărtați orice murdărie și iarbă de la masina de tuns
iarba. Scufundati cârpă în ulei și apoi acopera carcasa
și mânerul cu un strat subțire de ulei pentru a proteja
piesele de ruginirea.
29
Specificaţii
Model Razor 4010
Motor TG150
Capacitate 79,8 cc / 1,2 kW
Lamă 40 cm
Î
năl
ț
imea de ajustare 3 pozi
ț
iile, 35-70 mm
Roată 6” / 6”
Larbă colector 40 L.
Greutate 18 kg
Nivel de vibra
ț
ii A
h
7,163 m/s
2
Nivel de presiune
acustică L
pA
83,1 dB(A)
Nivelul de putere
acustică L
wA
96 dB(A)
Art. no. 90066510
Garanție
Cositoare este acoperit de 2 ani de garanție
limitată.
Garantia acopera defectele de material și / sau de
manoperă.
Garanția nu acoperă daunele cauzate de uzura
normala, abuzul sau lipsa de întreținere.
Garanția nu acoperă curățarea sistemului de
combustibil, înlocuiți / reglați cablul de pornire, de
primăvară start-up, bujia, lama, lama titular,
centura sau sârmă.
Garanția nu se aplică în cazul în utilizarea de non-
piese de schimb originale.
dacă o problemă este acoperită de garanție, de
fiecare dată alegerea serviciului.
Document de garanție este de o chitanță. Se
păstrează.
Notă: Când achiziționați piese de schimb, servicii
ar trebui să fie informați cu privire la numărul
motorului și modelul.
Dacă porniţi motorul f
ără să adăugaţi ulei, acesta
va fi deteriorat şi nu poate fi reparat şi, prin urmare,
nu este acoperit de garanţie.
MEMENTO: Achiziţionarea de piese de schimb, precum
şi orice solicitare de reparaţie prin garanţie, impune
întotdeauna specificarea numărului de model şi a
numărului de serie. Acestea se găsesc pe eticheta CE
de pe maşină!
Remedierea defecţiunilor
Dacă problema dvs. nu este descrisă mai sus, vă rugăm să contactaţi un centru de service aprobat sau Texas A/S.
Dificultatea de pornire
Problemă Cauză Soluţie
Dificultate generală de pornire
Procedură greşită de pornire Respectaţi cu precizie instrucţiunile de pornire din manual.
Cablul de pornire este foarte strâns
(nu va porni)
Mânerul de frână nu este activat
Maşina este aşezată în iarba înaltă
Activaţi mânerul de frână şi trageţi cablul de demarare.
Mutaţi maşina din iarba înaltă şi repetaţi procedura de pornire.
Setaţi ajustarea înălţimii în cea mai înaltă poziţie, astfel încât cuţitul să fie ridicat liber din
iarbă.
Maşina nu va porni în cazul în care
cablul de demarare
Mânerul de frână nu este activat
Cablul de frână este ajustat incorect
Maşina stă în iarba înaltă
Motorul nu este pregătit înainte de pornire
Nu mai este benzină în rezervorul de combustibil
Benzina este mai veche de 3 luni
Activaţi mânerul de frână al motorului.
Ajustaţi cablul de frână al motorului, respectând instrucţiunile din manual.
Mutaţi maşina din iarba înaltă pentru a o porni.
Înclinaţi maşina când porneşte.
Setaţi reglarea în înălţime în poziţia cea mai înaltă, astfel încât cuţitul să funcţioneze liber.
Împingeţi pompa Primer de 1-3 ori înainte de pornire.
Verificaţi şi umpleţi rezervorul de combustibil cu benzină.
Goliţi rezervorul de combustibil şi carburatorul de benzina veche şi umpleţ
i cu benzină nouă.
Nicio scânteie de aprindere (nu
poate porni)
Capacul bujiei este slăbit
Bujia este umedă sau murdară
Spaţiu incorect între bujie şi electrod
Filtrul de aer este murdar sau defect
Verificaţi dacă acest capac este ataşat ferm la bujie.
Verificaţi dacă nu există murdărie pe bujie, respectând instrucţiunile din manual.
Verificaţi şi ajustaţi spaţiul bujiei, respectând instrucţiunile din manual. Alternativ, înlocuiţi
bujia.
Verificaţi filtrul de aer dacă este murdar şi curăţaţi-l, respectând instrucţiunile din manual.
Maşina de tuns iarba porneşte, dar funcţionează neuniform
Problemă Cauză Soluţie
Motorul funcţionează neregulat
şi/sau performanţa sa se reduce pe
măsură ce lucraţi
Capacul bujiei este slăbit
Bujia este murdară
Spaţiu incorect între bujie şi electrod
Filtrul de aer este murdar sau defect
Evaporarea combustibilului în carburator
Murdărie în carburator
Verificaţi dacă acest capac este ataşat ferm la bujie.
Verificaţi dacă bujia este curată şi nu este deteriorată, respectând instrucţiunile din
manual.
Verificaţi şi ajustaţi spaţiul bujiei, respectând instrucţiunile din manual.
Verificaţi filtrul de aer dacă este murdar şi curăţaţi-l, respectând instrucţiunile din manual.
Aşteptaţi câteva minute, apoi încercaţi să porniţ
i din nou.
Curăţaţi carburatorul.
Motorul nu se opreşte
Problemă Cauză Soluţie
Maşina nu se opreşte după 5
secunde
Cablul de frână al motorului funcţionează prea
strâns
Verificaţi şi ajustaţi cablul de frână al motorului, respectând instrucţiunile din manual.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48

Texas Razor 4010 Manualul proprietarului

Tip
Manualul proprietarului