Condiţii de garanţie
Cardul de garanţie nu reprezintă parte din ambalajul dispozitivului.
Produsul este garantat pentru o perioadă de 24 luni de la data achiziţiei de către
cumpărătorul final. Garanţia este limitată la următoarele condiţii. Garanţia priveşte doar
bunurile clientului utilizate în scopuri casnice. Cererea de service poate fi depusă fie la
magazinul distribuitorului de unde a fost cumpărat produsul, fie la centrele de service
autorizate menţionate mai jos. Utilizatorul final este obligat să emită cererea de service
imediat ce au apărut defectele, însă obligatoriu până la finalul perioadei de garanţie.
Utilizatorul final este obligat să coopereze în constatarea defectelor pretinse. Va fi
acceptat doar un produs complet şi curat (conform standardelor igienice). În cazul unei
pretenţii de garanţie eligibile, perioada de garanţie va fi prelungită cu perioada de la
data depunerii cererii şi până la data preluării produsului de către utilizatorul final, sau
până la data la care utilizatorul final este obligat să îl preia. Pentru a beneficia de
service în temeiul prezentei garanţii, utilizatorul final este obligat să însoţească cererea
de următoarele documente complete: chitanţă, certificat de garanţie, certificat de
instalare.
Prezenta garanţie este nulă în următoarele cazuri:
■ Defecte care au existat la momentul vânzării şi de care s-a ştiut.
■ Uzură sau deteriorare cauzate de utilizarea obişnuită.
■ Produsul a fost deteriorat de instalarea neprofesională sau greşită, utilizat în
neconcordanţă cu manualul aplicabil, utilizat în neconcordanţă cu legislaţia adoptată şi
procesele obişnuite de utilizare, sau utilizat în alt scop decât cel pentru care a fost
prevăzut.
■ Produsul a fost deteriorat în urma întreţinerii neadecvate sau insuficiente.
■ Produsul a fost afectat de murdărie, situaţii de forţă majoră (dezastre naturale,
incendii, şi inundaţii).
■ Defecte de funcţionalitate cauzate de puterea slabă a semnalului, interferenţei
electromagnetice, etc.
■ Produsul a fost deteriorat mecanic (de ex. buton rupt, cădere)
■ Deteriorare cauzată de utilizarea de materiale neadecvate, consumabile, baterii sau
alte condiţii de lucru impropri (de ex. temperaturi ridicate, umiditate ridicată, cutremur,
etc.)
■ Reparaţiile, modificările sau alte acţiuni efectuate de personal neautorizat.
■ Utilizatorul final nu a făcut dovada dreptului de garanţie (data şi locul de achiziţie).
■ Datele de pe documentele prezentate diferă faţă de datele de pe produse.
■ Cazuri când produsul pretins a fi în garanţie nu poate fi identificat conform
documentelor prezentate (de ex. seria numerică sau timbrul de garanţie au fost
deteriorate).
Centre de service autorizate
Vizitaţi www.sencor.eu pentru informaţii detaliate privind centrele de service autorizate.