6
NEOSTART 320 / 420 / 620
RO
Manual in limba Romana
NEOSTART 320 :
Instant 5 minute preâncarcare
Neostart
320
12 V 35 - 60 Ah 60 - 120 Ah
24 V 35 - 45 Ah 45 - 90 Ah
NEOSTART 420 et 620 :
Instant 5 minute preâncarcare
Neostart 420 35 - 80 Ah 80 - 160 Ah
Neostart 620 45 - 100 Ah 100 - 200 Ah
Pentru a porni vehiculul, setați comutatorul pe„ START «. Introduceți cheia în contactul vehiculului. Prin întoarcerea
cheii, modul de pornire se activează. Acest mod trebuie oprit odată pornit vehiculul. Se recomandă să faceți acest lucru
cu 2 persoane, ca persoana apropiată de NEOSTART să oprească dispozitivul odată cu pornirea vehiculului.
Dacă motorul nu pornește, așteptați 2 minute între ecare încercare de pornire. Încercarea trebuie să dureze cel mult
3 secunde.
Nb: Dacă vehiculul nu pornește, poate o altă problemă decât o baterie defectă, de ex. alternator, bujii, ...
După utilizare, urmați procedura de deconectare.
PROTECTII
Acești crocodili au fost concepuți pentru o protecție maximă:
• Cleștii de încărcare sunt complet izolați .
• O siguranță asigură protecția împotriva inversării polarității și a scurtcircuitelor.
- pentru Neostart 420 și 620: cod. 054547, calibru 200 A (tip SIBA siguranță - V/ model deschis)
- pentru Neostart 320: cod. 054639, calibru, 150 A (tip siguranță mică BF1 / 32 V)
Înlocuirea acestuia necesită intervenție manuală ..
• Întrerupătorul, de pe panoul frontal, garantează protecția împotriva supraîncărcărilor tranformatorului și începe
încărcările în modul de încărcare. Dacă întreruptorul decupează , acesta trebuie activat manual.
• Protecția termică este monitorizată de un termostat (răcire aproximativ 1 / 4h). Indicatorul verde se oprește chiar și
la supraîncălzire.
BATERII SULFATE SAU DETERIORATE
NEOSTART nu detectează bateriile sulfatate sau deteriorate.
• Bateria este deteriorată când este încărcată dacă pinul de testare urcă rapid până la intensități foarte mari. În acest
caz bateria este deteriorată denitiv.
• În cazul unei baterii sulfatate: setați dispozitivul la „BOOST” pentru Neostart 420 și 620 sau „BOOST 2” pentru modelul
Neostart 320, vericați în mod regulat dacă ampermetrul indică un curent de încărcare. Imediat ce curentul de
încărcare crește, setați o încărcare care să corespundă capacității bateriei. Dacă nu există îmbunătățiri după 5 ore,
bateria este deteriorată denitiv.
Avertisment - Aceasta trebuie făcută cu bateria deconectată de la vehicul!
DEPANARE
Simptome Cauze Remedii
Ampermetrul maşinii nu uctuează. Problema la alimentarea cu energie
electrică
Vericați sursa de alimentare.
Vericați dacă dispozitivul este în
modul de încărcare.
Cleme în scurtcircuit sau inversare a
polarității.
Vericați dacă siguranțele nu s-au ars
și că întrerupătorul nu este declanșat
Bateria pe care încercați să o încărcați
este defectă.
Vericați tensiunea terminalelor cu un
voltmetru. Dacă această tensiune sare
instantaneu la 2,5V per element,
bateria poate sulfatată sau
deteriorată.
Tensiune eronata (12 -24V) Vericați ca întrerupătorul sa e reglat
pe tensiunea corecta (12 sau 24V)
După o utilizare intensă, dispozitivul
dvs. a intrat în modul de protecție
termică.
Așteptați 1/4 h pentru ca dispozitivul
să se răcească.