Topcom Skyr@cer USB 4101gmr
176 Topcom Skyr@cer USB 4101gmr
4 CondiĠii de garanĠie Topcom
4.1 Perioada de garanĠie
Echipamentele Topcom beneficiază de un termen de garanĠie de 24 de luni cu
începere de la data cumpărării produsului. Perioada de garanĠie a bateriilor este
limitată la 6 luni de la momentul achiziĠionării. GaranĠia nu se extinde asupra
materialelor consumabile sau defectelor cu impact minor asupra funcĠionării sau
valorii echipamentului.
La solicitarea acordării garanĠiei cumpărătorul este obligat să prezinte factura
originală de cumpărare, cu indicarea datei achiziĠionării úi a modelului
echipamentului achiziĠionat.
4.2 CondiĠii de acordare a garanĠiei
Un echipament defect trebuie returnat la unul din centrele service Topcom,
împreună cu factura de cumpărare valabilă.
Dacă echipamentul se defectează în timpul perioadei de garanĠie, firma Topcom
sau unul din centrele sale service autorizate vor efectua gratuit repararea
defectelor cauzate de materialele utilizate sau de vicii de fabricaĠie.
ObligaĠiile impuse prin certificatul de garanĠie vor fi onorate de către Topcom după
caz, prin repararea sau înlocuirea echipamentelor sau anumitor părĠi ale
echipamentelor defecte. În cazul înlocuirii, culoarea úi modelul pot diferi faĠă de
cele ale produsului original achiziĠionat.
Perioada de garanĠie va decurge de la data iniĠială de achiziĠionare a produsului.
Această perioadă nu se va prelungi în cazul în care echipamentul este reparat sau
înlocuit de către Topcom sau unul din centrele sale service autorizate.
4.3 Pierderea garanĠiei
Deteriorarea sau defectarea având drept cauză manipularea sau utilizarea
incorectă a echipamentului, sau deteriorarea produsă ca urmare a utilizării unor
componente sau accesorii care nu sunt originale úi care nu sunt recomandate de
către Topcom duc automat la anularea garanĠiei produsului.
Nu se acordă garanĠie pentru daune provocate de factori externi, cum ar fi
descărcări electrice, apă sau foc sau daune determinate de nerespectarea
condiĠiilor de transport.
GaranĠia se pierde dacă numărul de serie de pe echipament a fost schimbat,
înlăturat sau nu este lizibil.
De asemenea, garanĠia îúi pierde valabilitatea dacă echipamentul a suferit
reparaĠii, schimbări ale stării originale sau alte intervenĠii executate de către
cumpărător sau de către un centru service neautorizat de către firma Topcom.