Toshiba EXT203I-VED Manual de utilizare

Categorie
Garanție
Tip
Manual de utilizare
EXTINDERE A GARANŢIEI I ROMÂNĂ 40
RO
OBŢINEREA SERVICIULUI
Pentru a obţine servicii, contacti Furnizorul de servicii autorizat sau Centrul de
asisteă Toshiba, care va fi deschis în zilele lucrătoare între orele locale 9:00 şi
17:00, cu excepţia sărtorilor legale. Găsiţi cele mai recente contacte la:
toshiba-europe.com/asp-locator
Pentru a ajuta Agenţii Centrului de asistenţă să identifice problema şi piesele
de schimb corespunzătoare în cel mai eficient mod, fiţi pregătiţi să furnizaţi
o descriere a oricărei defecţiuni cu care vă confruntaţi.
Atunci când contactaţi personalul Centrului de asistenţă, asiguraţi-vă că aveţi
acces la sistemul Toshiba şi fiţi pregătit să indici nurul de serie şi nurul
modelului, aflate pe partea posterioară a produsului Toshiba.
În cazul în care Centrul de asistenţă Toshiba descoperă vreo defecţiune
hardware, toate articolele identificate ca atare vor trebui expediate la Centrul
de service. Dacă produsul dvs. este eligibil pentru Serviciul de preluare
şi returnare, Toshiba va aranja preluarea unităţii defecte din locaţia dvs.,
repararea acesteia şi returnarea ei după reparare. Toshiba va suporta toate
costurile legate de reparaţie, logistică şi asigurare în cadrul acestui proces.
Toshiba, distribuitorii şi furnizorii de servicii autorizaţi îşi rezervă dreptul de
a solicita o dovadă de achiziţionare (de ex. o factură datată şi plătită de la
distribuitorul autorizat) care să indice nurul de model şi de serie înainte de
a accepta orice solicitare de servicii.
OBLIGAŢIILE CLIENTULUI
Asiguraţi-vă că aţi creat copii de rezervă pentru toate datele de pe produsul
Toshiba înainte de a returna produsul la furnizorul de service autorizat Toshiba
în legătură cu o solicitare în baza garanţiei. Eliminaţi orice date şi informaţii
confidenţiale, brevetate sau personale.
Toshiba nu este responsabilă pentru deteriorarea sau pierderea oriror
programe, date sau medii de stocare amovibile sau pentru restaurarea sau
reinstalarea oricăror programe sau date.
Toshiba nu va avea nicio responsabilitate pentru pierderea de profituri sau
orice alte pierderi de consecinţă, pierderi de date, pierderi de software-uri sau
pentru costurile de reconfigurare a software-urilor.
COMPONENTE ŞI MATERIALE
La alegerea sa, Toshiba va repara sau va înlocui gratuit produsul sau orice
componente acoperite de garanţia standard cu piese noi sau recondiţionate,
pe întreaga perioadă de furnizare a serviciului, cu excepţia bateriilor. Garanţia
pentru baterii este limitată la 1 an din cauza naturii articolului, cu excepţia
cazului în care Serviciul achiziţionat include o opţiune Serviciu de înlocuire
baterie. O descriere detaliată poate fi găsită în seiunea „Opţiuni de servicii
suplimentare”.
Orice produs sau componentă reparată sau înlocuită în conformitate cu
acest serviciu va fi acoperită pentru perioada rămasă a garanţiei produsului
sau componentei sau pentru trei luni, luându-se în considerare perioada cea
mai lungă. Toate produsele şi componentele care au fost înlocuite pe baza
garanţiei devin proprietatea Toshiba.
DESCRIEREA SERVICIULUI
Această Extindere a garaiei vă permite să vă extindeţi garaia standard
pentru o perioadă suplimentară, după cum este descris în serviciul achiziţionat.
Acest serviciu este valabil pentru laptopurile, PC-urile All-in-One şi anumite
tablete Toshiba (denumite în continuare produse). Pentru detalii suplimentare
despre compatibilitatea produselor, vizitaţi:
toshiba.com.ro/services
În această perioadă extinsă a garanţiei, vă puteţi trimite produsul Toshiba
defect la un furnizor de service autorizat Toshiba şi costurile legate de
componentele depanate şi manopera necesară pentru repararea produsului
respectiv vor fi gratuite, asigurând astfel o protecţie completă a investiţiei dvs.
Aceşti termeni şi aceste condii se aplică suplimentar faţă de termenii
şi condiţiile garanţiei standard şi vor avea prioritate în cazul în care apar
contradicţii.
Acest serviciu este disponibil numai pentru produsele achiziţionate în Europa.
Acest serviciu nu vă afectează drepturile legale.
ÎNREGISTRAREA ŞI ACTIVAREA SERVICIULUI
Acest serviciu este valabil numai dacă este achiziţionat în interval de 1 an
de la achizionarea produsului dvs. Toshiba şi trebuie să îl activaţi în interval
de 30 de zile după achiziţie. Pentru a activa serviciul, trebuie să înregistraţi
produsul prin intermediul următorului site Web de Internet:
toshiba.eu/registration/ro
Fiţi pregătit să furnizaţi informaţii despre acest serviciu, despre produsul dvs.
şi datele de utilizator pentru a vă înregistra.
După înregistrarea cu succes, veţi primi un e-mail de confirmare şi veţi avea
dreptul la acest serviciu.
Acest serviciu este valabil numai pentru produsul Toshiba pentru care a fost
înregistrat.
UNITĂŢI CU POSIBILITATE DE ÎNLOCUIRE DE CĂTRE
CLIENT (CRU)
Anumite componente de service şi accesorii sunt special proiectate pentru a fi
scoase şi înlocuite cu uşuriă de către clienţi şi sunt denumite generic CRU. Dacă,
în cursul diagnostirii şi depanării, Agentul Centrului de asistenţă determină că
reparaţia poate fi efectuată de dvs., Toshiba vă va expedia piesa de service şi
documentaţia pentru efectuarea înlocuirii. La solicitarea Toshiba, piesa originală
va trebui returnată la Toshiba. Acest lucru se va face pe cheltuiala Toshiba.
ACOPERIRE LA NIVEL NAŢIONAL
Dacă aţi achizionat o Extindere a garanţiei de tip La nivel european, acest
serviciu este disponibil în toate ţările din Europa în care Toshiba are Furnizori
de servicii autorizaţi.
Dacă aţi achiziţionat o Extindere a garanţiei de tip Internaţional, aceasta va
fi disponibilă în toate ţările din lume în care Toshiba are Furnizori de servicii
autorizaţi.
EXTINDERE A GARANŢIEI TOSHIBA
ROMÂNĂ TERMENII ŞI CONDIŢIILE SERVICIULUI 2
EXTINDERE A GARANŢIEI I ROMÂNĂ 41
RO
Dacă este necesară înlocuirea tastaturii, se vor furniza numai tastaturi în limba
engleză sau tastaturi în limba nativă a ţării în care se asigură serviciul, dacă
acestea sunt disponibile.
LIMITĂRILE SERVICIULUI
Acest serviciu acoperă numai componentele şi manopera şi nu se aplică
pentru defeiunile sau defectele rezultate în urma unor cauze extrinsece,
a deteriorărilor accidentale, a utilizării incorecte, a transportului, a uzurii, a
viruşilor, a utilizării unor componente sau programe software care nu sunt
produse de Toshiba, a modificărilor, a adaptărilor, a instalării incorecte,
a întreţinerii incorecte, a reparaţiilor de software sau a neglijenţei.
Acest serviciu nu se aplică niciunui software. În cazul în care reparaţia
produsului este corelată cu o cauză neacoperită de acest serviciu, Toshiba
îşi rezervă dreptul de a vă factura pentru componente, manoperă şi cheltuieli.
Acest serviciu şi garanţia standard nu se aplică dacă defecţiunea produsului
sau a unei piese componente rezultă din service, întreţinere sau activităţi de
reparaţie efectuate de o entitate diferită de un distribuitor autorizat sau un
furnizor de service autorizat Toshiba sau dacă etichetele sau numerele de
serie ale produsului sau ale pieselor componente au fost modificate sau au
devenit ilizibile.
Accesoriile nu sunt acoperite de acest serviciu decât dacă serviciul achizionat
de dvs. se aplică şi dispozitivelor de andocare Toshiba. În acest caz, consultaţi
termenii şi condiţiile suplimentare menţionate în seiunea „Opţiuni de servicii
suplimentare”. Contactaţi distribuitorul local Toshiba în cazul unei defecţiuni.
Toshiba îşi rezervă dreptul de a subcontracta service-ul unui furnizor de
service autorizat Toshiba.
Excluderile din Garanţia standard se aplică şi pentru această Extensie
a garanţiei. Pentru informii suplimentare despre excluderile de la garaie,
consultaţi termenii şi condiţiile garanţiei standard, livrate împreună cu produsul.
OPŢIUNI DE SERVICII SUPLIMENTARE
În cazul în care aveţi dreptul la una sau mai multe din următoarele Opţiuni de
servicii suplimentare, vi se vor aplica următorii termeni şi condiţii:
a) Serviciul de păstrare a hard diskului
În funcţie de durata Extinderii garanţiei în baza căreia aţi achiziţionat opţiunea
Serviciu de păstrare a hard diskului, veţi avea dreptul să păstraţi hard diskul
defect, în cazul în care acesta va trebui înlocuit în perioada acoperită de
serviciu. Hard diskul răne în proprietatea dvs., însă nu va mai fi eligibil
pentru asistenţă în continuare. Orice alte produse şi componente, precum
şi unităţile de hard disk suplimentare înlocuite pe baza garaiei devin
proprietatea Toshiba.
Dacă unitatea de hard disk face obiectul unei rechemări în fabri, acest
serviciu nu va mai acoperi unitatea de hard disk şi aceasta trebuie returna
la Toshiba.
b) Serviciul de înlocuire a bateriei
În funcţie de durata Extinderii garanţiei în baza căreia aţi achiziţionat opţiunea
Serviciu de păstrare a hard diskului, garanţia pentru baterie va fi extinsă
similar. În această perioadă, aveţi dreptul să solicitaţi o cerere de Înlocuire a
bateriei după expirarea Garanţiei standard pentru baterie.
Acest serviciu este valid numai dacă capacitatea bateriei este mai mică
de 50%. Înainte de a solicita serviciul, trebuie să descărcaţi, să instalaţi şi
să executaţi un instrument de diagnosticare furnizat de Toshiba pentru a
determina capacitatea rămasă a bateriei.
Furnizorul dvs. de servicii autorizat de Toshiba este obligat să verifice
capacitatea rămasă a bateriei după primirea produsului. În cazul în care
Furnizorul de servicii autorizat constată că bateria are o capacitate mai mare
de 50%, Furnizorul de servicii autorizat îşi rezervă dreptul de a furniza un deviz
pentru piese, manoperă şi cheltuieli.
c) Dispozitive de andocare Toshiba
În funcţie de durata Extinderii garanţiei în baza căreia aţi achiziţionat opţiunea
Serviciu pentru dispozitiv de andocare, garanţia pentru dispozitivul dvs. de
andocare va fi extinsă corespunzător.
Atunci când reclami un dispozitiv de andocare defect, vi se va trimite un
dispozitiv de andocare nou sau refabricat cu performanţe egale cu cele ale
unui dispozitiv nou. La cererea Toshiba, dispozitivul de andocare defect trebuie
returnat companiei Toshiba pe cheltuiala acesteia. În cazul în care dispozitivul
de andocare defect nu este primit de Toshiba în cel mult cincisprezece (15)
zile lucrătoare de la primirea dispozitivului de andocare nou sau refabricat, veţi
plăti valoarea de comercializare cu amănuntul a dispozitivului de andocare
înlocuit.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55

Toshiba EXT203I-VED Manual de utilizare

Categorie
Garanție
Tip
Manual de utilizare