ro
serviciU de recUPerare a dateLor i roMâNă 28
II) Alte ţări din Europa care nu sunt enumerate mai sus:
Pentru a obţine acest serviciu, contactaţi furnizorul local de service autorizat.
Puteţi găsi cele mai recente date de contact la adresa:
toshiba-europe.com/asp-locator
Când vă înregistraţi, asiguraţi-vă că aveţi acces la produsul Toshiba și la
informaţiile de produs, deoarece acestea vor fi necesare pentru a finaliza
procesul.
Reţineţi că Toshiba sau furnizorii săi de servicii nu garantează recuperarea
datelor.
Prin utilizarea serviciului oferit, autorizaţi Toshiba sau furnizorii săi de service să
efectueze o evaluare a unităţii de hard disk pentru a determina natura daunelor
și posibilitatea de recuperare a datelor. În timp ce Toshiba sau furnizorii săi de
service au acces la datele de pe unitatea de hard disk, se acordă o importanţă
deosebită respectării tuturor legilor privind protecţia datelor. În plus, Toshiba și
furnizorii săi de servicii sunt obligaţi în mod explicit să păstreze confidenţialitatea
absolută a tuturor datelor dvs. care pot fi accesate drept consecinţă a îndeplinirii
Serviciului de recuperare a datelor. Datele nu vor fi utilizate de Toshiba sau
furnizorii săi de service în scopuri proprii și nici în scopuri terţe. Toate datele la
care este posibil ca Toshiba sau furnizorii săi de service să fi avut acces, inclusiv
copiile respectivelor informaţii, vor fi returnate sau distruse în termen de zece zile
calendaristice de la finalizarea Serviciului de recuperare a datelor.
Prin solicitarea unui Serviciu de recuperare a datelor, confirmaţi că oricare și
toate datele de pe unitatea de hard disk fac obiectul dreptului dvs. legal de
proprietate exclusivă.
dacă recUPerarea dateLor este PosibiLă:
• Datele vor fi restabilite și salvate pe serverele Toshiba sau ale furnizorilor săi
de service. Veţi primi datele restaurate pe un hard disk nou.
• Hard diskul deteriorat devine proprietatea companiei Toshiba și/sau datele
conţinute în produs vor fi distruse în conformitate cu cele mai recente
standarde tehnice disponibile la momentul respectiv, astfel încât datele să fie
imposibil de recuperat.
• O copie a datelor restabilite va fi salvată pe un server Toshiba sau al
furnizorilor săi de service timp de zece zile calendaristice de la expedierea
hard diskului nou. Dacă Centrul de asistenţă Toshiba nu primește de la dvs.
nicio notificare în perioada respectivă, datele salvate vor fi șterse și nicio
copie a acestora nu va mai fi stocată sau disponibilă ulterior.
dacă recUPerarea dateLor NU este PosibiLă:
• Veţi fi notificat de Toshiba sau furnizorii săi de service. După notificare, veţi
dispune de zece zile calendaristice pentru a solicita returnarea unităţii de hard
disk deteriorate. Aceasta se poate solicita prin Centrul de asistenţă Toshiba.
• În absenţa unei astfel de notificări, unitatea de hard disk deteriorată va fi
distrusă. Va fi imposibil să se recupereze datele distruse. Reţineţi că nu veţi
avea dreptul de a solicita despăgubiri pentru valoarea unităţii de hard disk
distruse.
iNforMaŢii GeNeraLe
Acest serviciu reprezintă o îmbunătăţire a garanţiei pentru unitatea de hard
disk Toshiba la un Serviciu de recuperare a datelor și extinde durata garanţiei
standard (dacă este cazul). Acest serviciu include o evaluare a posibilităţii de
recuperare a datelor și, dacă este posibil, recuperarea datelor stocate, salvarea
datelor într-o unitate de hard disk nouă și transportul pentru returnarea unităţii
de hard disk.
Acești termeni și aceste condiţii se aplică suplimentar faţă de termenii și condiţiile
garanţiei standard și vor avea prioritate întotdeauna în caz de conflict.
Acest serviciu este disponibil numai pentru produsele Toshiba achiziţionate în
Europa.
Acest serviciu nu vă afectează drepturile legale.
activarea serviciULUi
Acest serviciu este valabil numai dacă este achiziţionat în interval de 90 de zile
de la achiziţionarea componentelor hardware Toshiba și trebuie să îl activaţi
în interval de 30 de zile după achiziţie. Pentru a activa serviciul, trebuie să
înregistraţi produsul prin intermediul următorului site Web de Internet:
toshiba.eu/registration/ro
Fiţi pregătit să furnizaţi informaţii despre acest serviciu, despre produsul dvs. și
datele de utilizator pentru a vă înregistra. Dacă aţi activat deja serviciul în timpul
achiziţionării din magazinul Toshiba, nu trebuie să vă reactivaţi serviciul pe site-ul
nostru Web.
După înregistrarea cu succes, veţi primi un e-mail de confirmare și veţi avea
dreptul la acest serviciu. Informaţi Toshiba prin actualizarea datelor dvs. de
înregistrare pe același site Web sub căutarea detaliilor de înregistrare în cazul
relocalizării produsului.
Acest serviciu este valabil numai pentru produsul Toshiba pentru care a fost
înregistrat.
descrierea serviciULUi
Acest serviciu poate fi achiziţionat numai în Austria, Belgia, Bosnia și
Herţegovina, Bulgaria, Cipru, Croaţia, Estonia, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda,
Israel, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie,
Muntenegru, Ţările de Jos, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România,
Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia și Ungaria și este valabil numai în ţara
din care a fost achiziţionat.
În funcţie de ţara unde aţi achiziţionat acest serviciu, procedura de solicitare
poate diferi.
I) Ţări din Europa Occidentală:
Austria, Belgia, Franţa, Germania, Irlanda, Italia, Luxemburg, Marea Britanie,
Olanda, Portugalia, Spania
Pentru a obţine acest serviciu, solicitarea dvs. trebuie înregistrată online pe
următorul site Web Toshiba:
toshiba.eu/option-claim
serviciU toshiba de recUPerare
a dateLor
PeNtrU UNităŢi de hard disK toshiba