Toshiba DRS322EU-V Manual de utilizare

Categorie
Garanție
Tip
Manual de utilizare
data recovery service i for toshiba hard disc drives
toshiba data recovery service
for toshiba hard disc drives
NLPLPtrosKsrtr
eNbGcZde
eNGLish service terMs aNd coNditioNs 2
Български ОБЩи УслОВиЯ На УслУгаТа
4
ČesKy PodMÍNKy sLUŽby
6
deUtsch servicebediNGUNGeN
8
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
10
esPaÑoL tÉrMiNos y coNdicioNes deL servicio
12
fraNÇais coNditioNs GÉNÉraLes de service
14
hrvatsKi UvJeti i odredbe KoriŠteNJa UsLUGe
16
itaLiaNo terMiNi e coNdiZioNi deL serviZio
18
MaGyar sZoLGÁLtatÁsi feLtÉteLeK
20
NederLaNds aLGeMeNe servicevoorWaardeN
22
PoLsKi WarUNKi KorZystaNia Z UsŁUGi
24
PortUGUÊs coNdiÇÕes Gerais do serviÇo
26
roMâNă terMeNi Şi coNdiŢii PeNtrU service
28
sLoveNČiNa PodMieNKy sLUŽby
30
srPsKi odredbe i UsLovi UsLUGe
32
tÜrKÇe servİs hÜKÜM ve KoŞULLari
34
GresfrhrithU
ro
serviciU de recUPerare a dateLor i roMâNă 28
II) Alte ţări din Europa care nu sunt enumerate mai sus:
Pentru a obţine acest serviciu, contactaţi furnizorul local de service autorizat.
Puteţi găsi cele mai recente date de contact la adresa:
toshiba-europe.com/asp-locator
nd vă înregistri, asiguraţi- aveţi acces la produsul Toshiba și la
informaţiile de produs, deoarece acestea vor necesare pentru a finaliza
procesul.
Reţineţi că Toshiba sau furnizorii i de servicii nu garantearecuperarea
datelor.
Prin utilizarea serviciului oferit, autorizaţi Toshiba sau furnizorii săi de service să
efectueze o evaluare a unităţii de hard disk pentru a determina natura daunelor
și posibilitatea de recuperare a datelor. În timp ce Toshiba sau furnizorii săi de
service au acces la datele de pe unitatea de hard disk, se acordă o importanţă
deosebită respectării tuturor legilor privind protecţia datelor. În plus, Toshiba și
furnizorii săi de servicii sunt obligaţi în mod explicit să păstreze confidenţialitatea
absolută a tuturor datelor dvs. care pot fi accesate drept consecinţă a îndeplinirii
Serviciului de recuperare a datelor. Datele nu vor utilizate de Toshiba sau
furnizorii săi de service în scopuri proprii și nici în scopuri terţe. Toate datele la
care este posibil ca Toshiba sau furnizorii săi de service să fi avut acces, inclusiv
copiile respectivelor informaţii, vor fi returnate sau distruse în termen de zece zile
calendaristice de la finalizarea Serviciului de recuperare a datelor.
Prin solicitarea unui Serviciu de recuperare a datelor, confirmaţi oricare și
toate datele de pe unitatea de hard disk fac obiectul dreptului dvs. legal de
proprietate exclusivă.
dacă recUPerarea dateLor este PosibiLă:
Datele vor fi restabilite și salvate pe serverele Toshiba sau ale furnizorilor săi
de service. Veţi primi datele restaurate pe un hard disk nou.
Hard diskul deteriorat devine proprietatea companiei Toshiba și/sau datele
coinute în produs vor distruse în conformitate cu cele mai recente
standarde tehnice disponibile la momentul respectiv, astfel încât datele să fie
imposibil de recuperat.
O copie a datelor restabilite va salvată pe un server Toshiba sau al
furnizorilor săi de service timp de zece zile calendaristice de la expedierea
hard diskului nou. Dacă Centrul de asistenţă Toshiba nu primește de la dvs.
nicio notificare în perioada respectivă, datele salvate vor șterse și nicio
copie a acestora nu va mai fi stocată sau disponibilă ulterior.
dacă recUPerarea dateLor NU este PosibiLă:
Veţi notificat de Toshiba sau furnizorii săi de service. Dunotificare, veţi
dispune de zece zile calendaristice pentru a solicita returnarea unităţii de hard
disk deteriorate. Aceasta se poate solicita prin Centrul de asistenţă Toshiba.
În absenţa unei astfel de notificări, unitatea de hard disk deteriorată va
distrusă. Va fi imposibil se recupereze datele distruse. Reţineţi că nu veţi
avea dreptul de a solicita despăgubiri pentru valoarea unităţii de hard disk
distruse.
iNforMaŢii GeNeraLe
Acest serviciu reprezino îmbutăţire a garanţiei pentru unitatea de hard
disk Toshiba la un Serviciu de recuperare a datelor și extinde durata garanţiei
standard (dacă este cazul). Acest serviciu include o evaluare a posibilităţii de
recuperare a datelor și, dacă este posibil, recuperarea datelor stocate, salvarea
datelor într-o unitate de hard disk nouă și transportul pentru returnarea unităţii
de hard disk.
Acești termeni și aceste condiţii se aplică suplimentar faţă de termenii și condiţiile
garanţiei standard și vor avea prioritate întotdeauna în caz de conflict.
Acest serviciu este disponibil numai pentru produsele Toshiba achiziţionate în
Europa.
Acest serviciu nu vă afectează drepturile legale.
activarea serviciULUi
Acest serviciu este valabil numai dacă este achiziţionat în interval de 90 de zile
de la achiziţionarea componentelor hardware Toshiba și trebuie să îl activaţi
în interval de 30 de zile duachiziţie. Pentru a activa serviciul, trebuie
înregistraţi produsul prin intermediul următorului site Web de Internet:
toshiba.eu/registration/ro
Fiţi pregătit să furnizaţi informaţii despre acest serviciu, despre produsul dvs. și
datele de utilizator pentru a vă înregistra. Dacă aţi activat deja serviciul în timpul
achiziţionării din magazinul Toshiba, nu trebuie să vă reactivaţi serviciul pe site-ul
nostru Web.
După înregistrarea cu succes, veţi primi un e-mail de confirmare și veţi avea
dreptul la acest serviciu. Informaţi Toshiba prin actualizarea datelor dvs. de
înregistrare pe același site Web sub căutarea detaliilor de înregistrare în cazul
relocalizării produsului.
Acest serviciu este valabil numai pentru produsul Toshiba pentru care a fost
înregistrat.
descrierea serviciULUi
Acest serviciu poate fi achiziţionat numai în Austria, Belgia, Bosnia și
Herţegovina, Bulgaria, Cipru, Croaţia, Estonia, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda,
Israel, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie,
Muntenegru, Ţările de Jos, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România,
Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia și Ungaria și este valabil numai în ţara
din care a fost achiziţionat.
În funcţie de ţara unde i achiziţionat acest serviciu, procedura de solicitare
poate diferi.
I) Ţări din Europa Occidentală:
Austria, Belgia, Franţa, Germania, Irlanda, Italia, Luxemburg, Marea Britanie,
Olanda, Portugalia, Spania
Pentru a obţine acest serviciu, solicitarea dvs. trebuie înregistrată online pe
următorul site Web Toshiba:
toshiba.eu/option-claim
serviciU toshiba de recUPerare
a dateLor
PeNtrU UNităŢi de hard disK toshiba
ro
excLUdere Şi LiMitare PeNtrU serviciU
Acest serviciu nu se aplică dacă defecţiunea unităţii de hard disk sau a unei
piese componente rezultă fie din manipulare, întreţinere sau activităţi de reparaţie
efectuate de o entitate diferită de un distribuitor autorizat sau un furnizor de
service autorizat Toshiba sau dacă etichetele/numerele de serie ale unităţii de
hard disk au fost modificate sau au devenit ilizibile.
Acest Serviciu de recuperare a datelor nu include recuperarea sau restaurarea
programelor software. Toshiba nu va avea nicio responsabilitate pentru pierderea
de profituri sau orice alte pierderi de consecinţă, pierderi de date, pierderi de
software-uri sau pentru costurile de reconfigurare a software-urilor.
Dat fiind că este posibil ca suportul sau datele să se găsească deja într-o stare
de deteriorare, trebuie să renunţaţi la orice drept de a solicita despăgubiri pentru
valoarea articolelor respective. Prin urmare, Toshiba sau furnizorii săi nu vor avea
nicio răspundere pentru daune suplimentare pe care este posibil le sufere
articolele respective ca rezultat al încercărilor de executare a recuperării datelor
și al salvării datelor respective într-un dispozitiv nou.
Toshiba sau furnizorii săi nu sunt răspunzători pentru niciun fel de daune pe
care este posibil le sufere suportul sau datele în timpul expedierii sau al
transportului. Clientul accep că orice astfel de acţiuni trebuie îndreptate
împotriva curierului.
Dacă, înainte de achizionarea serviciului, s-a produs deja o defeiune
a componentelor hardware, serviciul nu va acoperi defecţiunea existentă.
LiPsa GaraNŢiei/exoNerarea de răsPUNdere
Toshiba sau furnizorii săi de service nu acceptă nicio răspundere, nici explicită,
nici implicită.
Toshiba sau furnizorii i de service nu pot consideraţi răspunzători pentru
niciun fel de pierderi de date, venituri sau profituri sau niciun fel de daune
speciale, incidentale sau indirecte, inclusiv, dar fără a se limita la, pierderi de
date în timpul transportului către sau de la Toshiba sau furnizorii săi de service.
Trebuie subliniat faptul exisun risc inerent de deteriorare a unităţii de
hard disk sau a datelor cu acest Serviciu de recuperare a datelor, inclusiv, fără
limitare, riscuri din cauza distrugerii sau a deteriorării unităţii de hard disk sau
a datelor și imposibilităţii de recuperare a datelor sau a recuperării inexacte sau
incomplete a datelor. Toshiba sau furnizorii săi de service nu pot consideraţi
răspunzători pentru astfel de daune sau pierderi.
serviciU de recUPerare a dateLor i roMâNă 29
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35

Toshiba DRS322EU-V Manual de utilizare

Categorie
Garanție
Tip
Manual de utilizare