Depanarea | 13
Depanarea
Dacă aplicaţia DDM nu poate funcţiona împreună cu monitorul, aceasta va afişa
pictograma de mai jos în tava de notificări.
Faceţi clic pe pictogramă, iar aplicaţia DDM afişează un mesaj de eroare mai detaliat.
Reţineţi că aplicaţia DDM funcţionează doar cu monitoare marca Dell. Dacă utilizaţi
monitoare de la alţi producători, DDM nu le acceptă.
Dacă aplicaţia DDM nu poate să detecteze şi/sau să comunice cu un monitor Dell
acceptat, întreprindeţi acţiunile de mai jos pentru depanare:
1. Asiguraţi-vă că este conectat corect cablul video la monitor şi la PC, în special
conectorii trebuie să fie introduşi ferm în poziţie.
2. Verificaţi meniul OSD al monitorului pentru a vă asigura că funcţia DDC/CI este
activată.
3. Asiguraţi-vă că aveţi driverul de afişare corect şi cel mai recent de la distribuitorul
plăcii grafice (Intel, AMD, NVidia etc.). Driverul de afişare este deseori cauza erorii
aplicaţiei DDM.
4. Scoateţi orice staţii de andocare sau convertoare ori extendere de cablu dintre
monitor şi portul plăcii grafice. Este posibil ca anumite extendere, huburi sau
convertoare să nu accepte corect funcţia DDC/CI şi să determine căderea
aplicaţiei DDM. Actualizaţi driverul unui astfel de dispozitiv dacă este disponibilă
cea mai recentă versiune.
5. Reporniţi sistemul.
Este posibil ca aplicaţia DDM să nu funcţioneze cu monitoarele de mai jos:
• Modele de monitoare Dell anterioare anului 2013 şi seriei D de monitoare Dell.
Pentru mai multe informaţii, puteţi consulta site-urile web de asistenţă pentru
produse Dell
• Monitoare pentru jocuri care utilizează tehnologie G-sync bazată pe platformă
Nvidia