Toshiba ONH104I-V Manual de utilizare

Categorie
Garanție
Tip
Manual de utilizare

Acest manual este potrivit și pentru

SERVICIU LA SEDIUL CLIENTULUI I ROMÂNĂ 47
RO
UNITĂŢI CU POSIBILITATE DE ÎNLOCUIRE
DE CĂTRE CLIENT (CRU)
Anumite piese de service sunt special proiectate pentru a fi scoase şi
înlocuite cu uşurinţă de către clienţi şi sunt denumite generic CRU. Dacă, în
cursul diagnosticării şi depanării, Agentul Centrului de asistenţă determină că
reparaţia poate fi efectuată de dvs., Toshiba vă va expedia piesa de service şi
documentaţia pentru efectuarea înlocuirii. La solicitarea Toshiba, piesa originală
va trebui returnată la Toshiba. Acest lucru se va face pe cheltuiala Toshiba.
NIVELUL SERVICIULUI
În funcţie de tipul de Serviciu la sediul clientului pe care l-aţi achiziţionat, aveţi
dreptul la unul din următoarele Servicii.
a) Silver la sediul clientului
Dacă aţi achiziţionat Serviciul cu răspuns în urtoarea zi lucrătoare Silver,
va fi trimis un inginer certificat Toshiba pentru repararea produsului defect la
sediul clientului numai dacă reparaţia nu poate fi realizată de dvs. înşivă prin
intermediul procesului CRU.
b) Gold la sediul clientului
Dacă aţi achiziţionat Serviciul cu răspuns în urtoarea zi lucrătoare Gold,
puteţi refuza trimiterea unei componente de schimb şi Centrul de asistenţă
Toshiba va trimite un inginer certificat Toshiba pentru repararea produsului
defect la sediul clientului.
ACOPERIRE LA NIVEL NAŢIONAL
Dacă aţi achiziţionat un serviciu cu reparare la sediul clientului cu acoperire
locală, acesta este disponibil numai în ţara în care a fost achiziţionat.
Dacă aţi achiziţionat un serviciu de reparare la sediul clientului, valabil în
Europa, acesta este disponibil în Austria, Belgia, Republica Cehă, Danemarca,
Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Luxemburg, Ţările de Jos,
Norvegia, Polonia, Portugalia, Spania, Suedia, Elveţia şi Marea Britanie.
Dacă aţi achiziţionat un Serviciu la sediul clientului de tip Internaţional, acesta
este disponibil în toate ţările menţionate pe următorul site web:
ios.toshiba.com
Serviciul va fi asigurat pentru produsele Toshiba aflate pe o rază de 100 km
faţă de un oraş principal. Dacă există o solicitare de serviciu pentru un produs
aflat în afara razei de 100 km, serviciul va fi asigurat cât mai cund posibil.
Toshiba îşi rezervă dreptul de a subcontracta service-ul unui furnizor de
service autorizat Toshiba.
DESCRIEREA SERVICIULUI
Acest Serviciu la sediul clientului cu răspuns în urtoarea zi lucrătoare
este un numai serviciu de reparare a componentelor hardware şi include o
diagnosticare prin telefon pentru determinarea defecţiunilor la componente
hardware Toshiba. În cazul în care este necesară repararea, Toshiba va
trimite un inginer certificat de Toshiba la sediul dvs., de obicei până la sfâitul
următoarei zile lucrătoare, în funcţie de disponibilitatea componentelor.
Timpul de răspuns Următoarea zi lucrătoare se defineşte ca perioada
dintre notificarea problemei către Centrul de asistenţă şi sosirea inginerului
certificat de Toshiba la sediul clientului. Reţineţi că, pentru a vă califica pentru
Serviciul de răspuns în următoarea zi lucrătoare, solicitarea serviciului trebuie
înregistrată la Centrul de asistenţă Toshiba înainte de ora locală 3 pm.
Acest serviciu se aplică produselor Toshiba Satellite Pro, Tecra, Porgé şi
tabletelor Business selectate (denumite în continuare produse). Pentru detalii
suplimentare despre compatibilitatea produselor, vizitaţi:
toshiba.com.ro/services
Aceste serviciu realizează un upgrade pentru garanţia standard a produsului
dvs. Toshiba în ceea ce priveşte durata, nivelul de răspuns de service sau
conţinutul de service specificate. Prin urmare, aceşti termeni şi condiţii se
aplică suplimentar faţă de termenii şi condiile garanţiei standard şi vor avea
prioritate în caz de conflict.
Acest serviciu este disponibil numai pentru produsele Toshiba achiziţionate
în Europa.
Acest serviciu nu vă afectează drepturile legale.
ÎNREGISTRAREA ŞI ACTIVAREA SERVICIULUI
Acestserviciuestevalabilnumaidacăesteachiziţionatînintervalde90dezile
de la achiziţionarea produsului dvs. Toshiba şi trebuie să îl activaţi în interval
de 30 de zile după achiziţie. Pentru a activa serviciul, trebuie să înregistraţi
produsul prin intermediul următorului site Web de Internet:
toshiba.eu/registration/ro
Fiţi pregătit să furnizaţi informaţii despre acest serviciu, despre produsul dvs.
şi datele de utilizator pentru a vă înregistra. Dacă aţi activat deja serviciul în
timpul achiziţiorii din magazinul Toshiba, nu trebuie să vă reactivaţi serviciul
pe site-ul nostru Web.
Dacă produsul nu este înregistrat când contactaţi Centrul de asistenţă
Toshiba pentru solicitarea unui serviciu, este posibil ca Serviciul de răspuns în
următoarea zi lucrătoare să nu se aplice.
După înregistrarea cu succes, veţi primi un e-mail de confirmare şi veţi avea
dreptul la acest serviciu.
Acest serviciu este valabil numai pentru produsul Toshiba pentru care a fost
înregistrat.
SERVICIU TOSHIBA LA SEDIUL
CLIENTULUI CU RĂSPUNS ÎN
URMĂTOAREA ZI LUCRĂTOARE
ROMÂNĂ TERMENII ŞI CONDIŢIILE SERVICIULUI 2
SERVICIU LA SEDIUL CLIENTULUI I ROMÂNĂ 48
RO
OBŢINEREA SERVICIULUI
Pentru a obţine serviciul, contactaţi Centrul de asistenţă Toshiba la numărul
00800-TOSHCARE, adică:
00800-86742273*
* Acest număr nu este funcţional în toate ţările. Utilizaţi numerele
corespunzătoare pentru următoarele ţări:
•RepublicaCehă800142421
•Grecia0080049129117
•Polonia008004911380
•Suedia020795153
Pentru a obţine asistenţă în afara Europei, consultaţi următorul site web:
ios.toshiba.com
Centrul de asistenţă Toshiba este disponibil în zilele lucrătoare, între orele
locale9:00şi17:00,cuexcepţiasărbătorilorlegale.
Personalul Centrului de asistenţă este instruit şi certificat pentru diagnosticarea
oricăror probleme de hardware şi vă oferă cea mai rapidă modalitate de
reparare a produsului Toshiba. Pentru a ajuta Agenţii Centrului de asistenţă să
identifice problema şi piesele de schimb corespunzătoare în cel mai eficient
mod, fiţi pregătiţi să furnizaţi o descriere a oricărei defecţiuni cu care vă
confruntaţi.
Atunci când contactaţi personalul Centrului de asistenţă, asiguraţi-vă că aveţi
acces la sistemul Toshiba şi fiţi pregătit să indicaţi numărul de serie şi numărul
modelului, aflate pe partea posterioară a produsului Toshiba.
Este posibil ca reparaţiile la sediul clientului să nu se aplice dacă problema se
poate soluţiona prin diagnosticare la distanţă.
În cazul în care sunt necesare reparaţiile la sediul clientului, Toshiba va trimite
un inginer certificat de Toshiba la sediul dvs. până la sfâitul următoarei zile
lucrătoare, în funcţie de disponibilitatea componentelor. Nivelurile de service
sunt obiective privind durata de răspuns, pot să difere în funcţie de locaţia dvs.
şi nu sunt garantate.
Toshiba, distribuitorii şi furnizorii de servicii autorizaţi îşi rezervă dreptul de
a solicita o dovadă de achiziţionare (de ex. o factură datată şi plătită de la
distribuitorul autorizat) care să indice numărul de model şi de serie înainte de
a accepta orice solicitare de servicii.
OBLIGAŢIILE CLIENTULUI
Asiguraţi-vă că aţi creat copii de rezervă pentru toate datele de pe produsul
Toshiba înainte de a efectua reparaţiile la sediul clientului sau înainte de a
returna produsul la furnizorul de service autorizat Toshiba în legătură cu o
solicitare în garanţie. Eliminaţi orice date şi informaţii confidenţiale, brevetate
sau personale.
Toshiba nu este responsabilă pentru deteriorarea sau pierderea oriror
programe, date sau medii de stocare amovibile sau pentru restaurarea
sau reinstalarea oricăror programe sau date. Inginerul certificat de Toshiba
va reinstala sistemul de operare numai dacă puteţi să furnizaţi suportul de
recuperare livrat împreună cu produsul.
Toshiba nu va avea nicio responsabilitate pentru pierderea de profituri sau
orice alte pierderi de consecinţă, pierderi de date, pierderi de software-uri sau
pentru costurile de reconfigurare a software-urilor.
Toshiba îşi rezervă dreptul de a vă factura orice cheltuieli logistice dacă nu aţi
fost disponibil la data şi la locaţia stabilite pentru reparaţie.
COMPONENTE ŞI MATERIALE
La alegerea sa, Toshiba va repara sau va înlocui gratuit produsul sau orice
componente acoperite de garanţia standard cu piese noi sau recondiţionate, pe
întreaga perioadă de furnizare a serviciului, cu excepţia bateriilor. Garanţia pentru
baterii este limitată la 1 an din cauza naturii articolului, cu excepţia cazului în care
Serviciul achiziţionat include o opţiune Serviciu de înlocuire baterie. O descriere
detaliată poate fi găsită în seiunea „Opţiuni de servicii suplimentare”.
Orice produs sau componentă reparată sau înlocuită în conformitate cu
acest serviciu va fi acoperită pentru perioada rămasă a garanţiei produsului
sau componentei sau pentru trei luni, luându-se în considerare perioada cea
mai lungă. Toate produsele şi componentele care au fost înlocuite pe baza
garanţiei devin proprietatea Toshiba.
Dacă este necesară înlocuirea tastaturii, se vor furniza numai tastaturi în limba
engleză sau tastaturi în limba nativă a ţării în care se asigură serviciul, dacă
acestea sunt disponibile.
LIMITĂRILE SERVICIULUI
Acest serviciu acoperă numai componentele şi manopera şi nu se aplică
pentru defecţiunile sau defectele rezultate în urma unor cauze extrinsece,
a deteriorărilor accidentale, a utilizării incorecte, a transportului, a uzurii,
a virilor, a utilizării unor componente sau programe software care nu sunt
produse de Toshiba, a modificărilor, a adaptărilor, a instalării incorecte,
a întreţinerii incorecte, a reparaţiilor de software sau a neglijenţei.
Acest serviciu nu se aplică niciunui software. În cazul în care reparaţia
produsului este corelată cu o cauză neacoperită de acest serviciu, Toshiba
îşi rezervă dreptul de a vă factura pentru componente, manoperă şi cheltuieli.
Acest serviciu şi garanţia standard nu se aplică dacă defecţiunea produsului
sau a unei piese componente rezultă din service, întreţinere sau activităţi de
reparaţie efectuate de o entitate diferită de un distribuitor autorizat sau un
furnizor de service autorizat Toshiba sau dacă etichetele sau numerele de
serie ale produsului sau ale pieselor componente au fost modificate sau au
devenit ilizibile.
Dacă, înainte de achiziţionarea serviciului, s-a produs deja o defecţiune
a componentelor hardware, serviciul nu va acoperi defecţiunea existentă.
Accesoriile nu sunt acoperite de acest serviciu. Contactaţi distribuitorul local
Toshiba în cazul unei defeiuni.
Excluderile din Garanţia standard se aplică şi pentru această Extensie
a garanţiei. Pentru informaţii suplimentare despre excluderile de la garanţie,
consultaţi termenii şi condiţiile garanţiei standard, livrate împreună cu produsul.
OPŢIUNI DE SERVICII SUPLIMENTARE
În cazul în care aveţi dreptul la una sau mai multe din următoarele Opţiuni de
servicii suplimentare, vi se vor aplica următorii termeni şi condiţii:
a) Serviciul de păstrare a hard diskului
În funcţie de durata Extinderii garanţiei în baza căreia aţi achiziţionat opţiunea
Serviciu de păstrare a hard diskului, veţi avea dreptul să păstraţi primul hard
disk defect, în cazul în care acesta va trebui înlocuit în perioada acoperită
de serviciu. Hard diskul răne în proprietatea dvs., însă nu va mai fi eligibil
pentru asistenţă în continuare. Orice alte produse şi componente, precum
şi unităţile de hard disk suplimentare înlocuite pe baza garanţiei devin
proprietatea Toshiba.
Dacă unitatea de hard disk face obiectul unei rechemări în fabrică, acest serviciu
nu va mai acoperi unitatea de hard disk şi aceasta trebuie returnată la Toshiba.
SERVICIU LA SEDIUL CLIENTULUI I ROMÂNĂ 49
RO
b) Serviciul de înlocuire a bateriei
În funcţie de durata Extinderii garanţiei în baza căreia aţi achiziţionat opţiunea
Serviciu de păstrare a hard diskului, garanţia pentru baterie va fi extin
similar. În această perioadă, aveţi dreptul să solicitaţi o cerere de Înlocuire a
bateriei după expirarea Garanţiei standard pentru baterie.
Acest serviciu este valid numai dacă capacitatea bateriei este mai mi
de 50%. Înainte de a solicita serviciul, trebuie să desrcaţi, să instalaţi şi
să executaţi un instrument de diagnosticare furnizat de Toshiba pentru a
determina capacitatea rămasă a bateriei.
Furnizorul dvs. de servicii autorizat de Toshiba este obligat să verifice
capacitatea rămasă a bateriei după primirea produsului. În cazul în care
Furnizorul de servicii autorizat constată că bateria are o capacitate mai mare
de50%,Furnizoruldeserviciiautorizatîşirezervădreptuldeafurnizaundeviz
pentru piese, manoperă şi cheltuieli.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61

Toshiba ONH104I-V Manual de utilizare

Categorie
Garanție
Tip
Manual de utilizare
Acest manual este potrivit și pentru