Ghidul utilizatorului Dell Display Manager │ 9
Depanarea
Dacă aplicaţia DDM nu poate funcţiona cu monitorul dvs., aceasta va afişa
pictograma de mai jos în bara de notificări.
Faceţi clic pe pictogramă, iar aplicaţia DDM va afişa un mesaj de eroare mai
detaliat.
Reţineţi că aplicaţia DDM funcţionează doar cu monitoare marca Dell. Dacă
utilizaţi monitoare de la alţi producători, aplicaţia DDM nu le acceptă.
Dacă aplicaţia DDM nu poate să detecteze/comunice cu un monitor Dell acceptat,
efectuaţi acţiunile de mai jos pentru depanare:
1. Asiguraţi-vă că este conectat corect la monitor şi la PC cablul video, în special
conectorii, care trebuie să e introduşi ferm în poziţie.
2. Vericaţi meniul OSD al monitorului pentru a vă asigura că opţiunea DDC/CI este
activată.
3. Asiguraţi-vă că aveţi driverul de aşare corect şi cu versiunea cea mai recentă de la
producătorul plăcii grace (Intel, AMD, NVidia etc.). Driverul de aşare este deseori
cauza erorii aplicaţiei DDM.
4. Îndepărtaţi staţiile de andocare sau prelungitoarele de cablu ori convertoarele dintre
monitor şi portul plăcii grace. Este posibil ca anumite prelungitoare, huburi sau
convertoare cu preţ redus să nu accepte în mod adecvat opţiunea DDC/CI şi să
determine eroarea aplicaţiei DDM. Actualizaţi driverul unui astfel de dispozitiv dacă
este disponibilă cea mai recentă versiune.
5. Reporniţi sistemul.
Este posibil ca aplicaţia DDM să nu funcţioneze cu monitoarele de mai jos:
• Modelele de monitoare Dell anterioare anului 2013 şi seria D de monitoare
Dell. Pentru mai multe informaţii, puteţi consulta site-urile web de asistenţă
pentru produse Dell
• Monitoarele pentru jocuri care utilizează tehnologia G-sync furnizată de
Nvidia
• Afişajele virtuale şi fără fir nu acceptă opţiunea DDC/CI