Philips SCD463/05 Manual de utilizare

Categorie
Telefoane pentru copii
Tip
Manual de utilizare

Acest manual este potrivit și pentru

64
Introducere
Philips se dedică fabricării de produse abile de îngrijire pentru a oferi părinţilor siguranţa de care au
nevoie. Cu acest monitor pentru copii, vă puteţi auzi copilul oriunde v-aţi aa în casă sau în jurul
acesteia. Cele şaisprezece opţiuni diferite pentru canal garantează interferenţe minime.
Philips Baby Care: Împreună avem grijă de ei.

Unitate copil
1 Microfon
2 Mufă pentru şă mică
3 Butonul Pornit/Oprit
4 Indicator alimentare
5 Buton de control al sensibilităţii microfonului
6 Selector canal
7 Adaptor
8 Fişă mică
9 Capac compartiment pentru baterie
B Unitate parentală
1 Adaptor
2 Fişă mică
3 Indicator alimentare
4 Difuzor
5 Indicator de conectare
6 Buton volum cu funcţie Pornit/Oprit
7 Declanşator alarmă conexiune
8 Capac compartiment pentru baterie
9 Selector canal
Important
Citiţi aceste instrucţiuni de utilizare cu atenţie înainte de a folosi aparatul şi păstraţi-le pentru
consultare ulterioară.
Acest monitor pentru copii este un accesoriu ajutător. Nu este un substitut pentru
supravegherea responsabilă a copilului de către un adult şi nu trebuie folosit ca atare.
Utilizaţi şi păstraţi aparatul la o temperatură cuprinsă între 10°C şi 40°C.
Aparatul poate  utilizat la o tensiune de 220 - 240 V.
Înainte de a conecta aparatul, vericaţi dacă tensiunea indicată pe adaptoare corespunde
tensiunii de alimentare locale.
Nu expuneţi monitorul pentru copii la căldură sau frig excesiv sau la lumina directă a soarelui.
Asiguraţi-vă că unitatea copilului şi cablul adaptorului se aă întotdeauna sucient de departe
de copil (la cel puţin 1 m/3 ft).
Nu aşezaţi niciodată unitatea copilului în pat sau în ţarcul de joacă.
Nu acoperiţi niciodată monitorul pentru copil cu un prosop sau cu o pătură.
Nu introduceţi monitorul pentru copil în apă sau în alte lichide.
Nu utilizaţi niciodată monitorul pentru copil în locuri cu umezeală ridicată sau în apropierea
apei.
Cu excepţia compartimentului pentru baterii, nu deschideţi unitatea copilului sau unitatea
parentală pentru a evita curentarea.
Folosiţi doar adaptorul furnizat.
În cazul în care unul dintre adaptoare este deteriorat, înlocuiţi-l întotdeauna cu un model
original pentru a evita un accident.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

Adaptoarele conţin câte un transformator. Nu tăiaţi adaptoarele pentru a le înlocui cu alte
ştechere, deoarece acest lucru va conduce la situaţii periculoase.
Deoarece transmisia continuă este interzisă, vă veţi auzi copilul numai atunci când face
gălăgie.
Antenele ambelor unităţi sunt xe. Nu trageţi de ele şi nu încercaţi să le demontaţi.

Monitorul pentru copii poate  utilizat conectat la priză sau cu baterii.

1 Puneţi şa mică în unitate copilului şi introduceţi adaptorul în priză. (g. 2)
2 Puneţi şa mică în unitate parentală şi introduceţi adaptorul în priză. (g. 3)

Chiar dacă nu doriţi să utilizaţi monitorul pentru copii cu baterii, vă sfătuim să introduceţi baterii în
ambele aparate. Acestea vă garantează o rezervă în cazul unei căderi de tensiune.
Atât unitatea parentală, cât şi cea a copilului funcţionează cu patru baterii R6 AA de 1,5 V.
recomandăm să utilizaţi baterii Philips LR6 PowerLife.
Înlocuiţi bateriile când ledul pentru alimentare sclipeşte roşu în timp ce monitorul pentru copii este
utilizat cu baterii.
Asiguraţi-vă că mâinile dvs. şi aparatele sunt uscate atunci când introduceţi bateriile.
Notă:Nu utilizaţi simultan baterii noi şi vechi sau baterii de tipuri diferite.
Notă:Îndepărtaţi bateriile dacă nu intenţionaţi să utilizaţi monitorul pentru copii o lună sau mai mult.
Notă:Dacă bateriile sunt lăsate în unitate atunci când aceasta funcţionează conectată la priză, vericaţi-
le la ecare şase luni pentru a evita scurgerile.

1 Deblocaţi capacul compartimentului pentru baterii, răsucind discul de blocare cu ajutorul
unei monezi. Apoi îndepărtaţi capacul. (g. 4)
2 Introduceţi patru baterii AA de 1,5 V. (g. 5)
Asiguraţi-vă că polii + şi - ai bateriilor sunt îndreptaţi în direcţiile corespunzătoare.
3 Închideţi capacul compartimentului pentru baterii, răsucind discul de blocare cu ajutorul unei
monezi.

1 Răsuciţi discul de blocare din partea inferioară un sfert de rotaţie (1) şi glisaţi capacul
compartimentului pentru baterii în jos şi îndepărtaţi-l (2). (g. 6)
2 Introduceţi patru baterii AA de 1,5 V. (g. 7)
Asiguraţi-vă că polii + şi - ai bateriilor sunt îndreptaţi în direcţiile corespunzătoare.
3 Glisaţi capacul compartimentului pentru baterii înapoi peste compartimentul pentru baterii
(1) şi răsuciţi discul de blocare din partea inferioară un sfert de rotaţie pentru a xa capacul
(2). (g. 8)

1
Aşezaţi două unităţi în aceeaşi cameră pentru a testa conexiunea. (g. 9)
Asiguraţi-vă că unitatea copilului se aă la cel puţin 1 m/3 ft faţă de unitatea parentală.
,
,
,
 65
2 Apăsaţi butonul Pornit/Oprit pentru a activa unitatea copilului. (g. 10)
Indicatorul de pornire se aprinde verde.
3 Răsuciţi butonul de volum pentru a porni unitatea parentală şi pentru a seta volumul la nivelul
dorit. (g. 11)
Indicatorul de pornire se aprinde verde.
După stabilirea conexiunii între unităţi, indicatorul de conectare de pe unitatea parentală
începe să lumineze verde.
Notă:Durează aproximativ 30 de secunde pentru stabilirea conexiunii.
4 Aşezaţi unitatea copilului la cel puţin 1 m/3 ft faţă de copil. (g. 12)
5 Aşezaţi unitatea parentală în limita razei de acţiune a unităţii copilului. Asiguraţi-vă că aceasta
se aă la cel puţin 1 m/3 ft faţă de unitatea copilului. Pentru informaţii suplimentare legate de
raza de acţiune, consultaţi secţiunea Raza de acţiune de mai jos. (g. 13)

Raza de acţiune a monitorului pentru copii este de 200 m/600 ft în spaţiu deschis. În funcţie de
mediul înconjurător şi de alţi factori perturbatori, raza de acţiune poate  mai mică.
Materiale uscate Grosime material Micşorarea razei de acţiune
Lemn, gips, carton, sticlă (fără
metal, sârmă sau plumb)
< 30 cm / 12 in. 0 - 10%
Cărămidă, placaj < 30 cm / 12 in. 5 - 35%
Beton armat < 30 cm / 12 in. 30 - 100%
Grilaje sau bare metalice
< 1 cm / 0,4 in. 90 - 100%
Foi metalice sau de aluminiu < 1 cm / 0,4 in. 100%
În cazul materialelor ude sau umede, raza de acţiune poate scădea cu 100%.
Caracteristici
Selector canal
Asiguraţi-vă că selectoarele de canal aate în interiorul compartimentelor pentru baterii din ecare
unitate sunt setate la acelaşi canal. Cu aceste selectoare de canal, puteţi selecta şaisprezece poziţii
diferite pentru canal. Dacă experimentaţi interferenţe de la alte monitoare pentru copii, dispozitive
radio etc., selectaţi un canal diferit.
1 Deschideţi capacele compartimentelor pentru bateri de pe ambele unităţi.
Unitatea parentală: răsuciţi discul de blocare din partea inferioară un sfert de rotaţie (1) şi
glisaţi capacul compartimentului pentru baterii în jos şi îndepărtaţi-l (2). (g. 6)
Unitatea pentru copil: răsuciţi discul de blocare cu ajutorul unei monezi şi îndepărtaţi capacul.
(g. 4)
2 Dacă există, îndepărtaţi bateriile din compartimentul pentru baterii.
3 Utilizaţi o şurubelniţă mică, în linie pentru a răsuci selectorul de canal în poziţia dorită.
Asiguraţi-vă că ambele unităţi sunt setate pe acelaşi canal. (g. 14)
Dacă nu experimentaţi interferenţe când testaţi conexiunea, închideţi compartimentele
pentru baterii. Dacă experimentaţi interferenţe, setaţi selectorul pe alt canal şi testaţi din nou
conexiunea.
,
,
,
,
,
,
66
4 Dacă utilizaţi unităţile cu baterii, puneţi bateriile la loc în compartimentele pentru baterii.
Închideţi compartimentele pentru baterii.

Cu butonul de control al sensibilităţii microfonului de pe unitatea pentru copil, puteţi seta sunetul
detectat de unitatea pentru copil la nivelul dorit: scăzut, mediu sau ridicat. Când sensibilitatea
microfonului este setată la ‘ridicat’, unitatea pentru copil detectează toate sunetele. Puteţi schimba
sensibilitatea microfonului numai dacă este stabilită conexiunea dintre unitatea pentru copil şi
unitatea parentală. În acest caz indicatorul de conectare de pe unitatea parentală luminează verde
continuu
Utilizaţi butonul de control al sensibilităţii microfonului pentru a seta sensibilitatea
microfonului de pe unitatea pentru copil la nivelul dorit. Ca referinţă, puteţi utiliza propria
voce. (g. 15)
Indicatorul de pornire de pe unitatea pentru copil se aprinde galben atunci când se detectează un
sunet.

Aveţi posibilitatea să activaţi alarma pentru conexiune de pe unitatea parentală. Alarma pentru
conexiune emite semnale acustice atunci când conexiunea dintre unităţi se pierde.
1 Răsuciţi discul de blocare din partea inferioară un sfert de rotaţie (1) şi glisaţi capacul
compartimentului pentru baterii în jos şi îndepărtaţi-l (2). (g. 6)
2 Setaţi comutatorul alarmei pentru conexiune din compartimentul pentru baterii la poziţia ‘on
(activat)’ (simbol). (g. 16)
3 Glisaţi capacul compartimentului pentru baterii înapoi peste compartimentul pentru baterii
(1) şi răsuciţi discul de blocare din partea inferioară un sfert de rotaţie pentru a xa capacul
(2). (g. 8)
Pentru a dezactiva alarma pentru conexiune, setaţi comutatorul alarmei pentru conexiune la
poziţia ‘off (dezactivat)’ (simbol).

1
Curăţaţi unitatea parentală şi pe cea pentru copil cu o cârpă umedă.
Nu scufundaţi unitatea parentală şi pe cea pentru copil în apă şi nu le curăţaţi la robinet.

1
Scoateţi bateriile dacă unităţile nu urmează să e utilizate timp de o lună sau mai mult.
2 Depozitaţi aparatul într-un loc uscat, între 10°C şi 40°C.

Pentru informaţii suplimentare sau în cazul apariţiei altor probleme, vă rugăm să vizitaţi site-ul Philips
www.philips.com sau să contactaţi centrul de asistenţă pentru clienţi Philips din ţara dvs. (veţi găsi
numărul de telefon în broşura de garanţie internaţională). Dacă în ţara dvs. nu există un astfel de
centru, contactaţi furnizorul dvs. Philips sau Departamentul de Service din cadrul Philips Domestic
Appliances and Personal Care BV.

Nu aruncaţi aparatul împreună cu gunoiul menajer la sfârşitul duratei de funcţionare, ci
predaţi-l la un punct de colectare autorizat pentru reciclare. În acest fel, veţi ajuta la
protejarea mediului înconjurător. (g. 17)
,
,
,
 67
Bateriile conţin substanţe care pot polua mediul. Nu aruncaţi bateriile uzate împreună cu
gunoiul menajer, ci predaţi-le la un punct de colectare autorizat pentru reciclare. Scoateţi
întotdeauna bateriile înainte de a casa aparatul sau înainte de a-l preda la un punct de
colectate.

În acest capitol sunt prezentate cele mai frecvente întrebări formulate în legătură cu aparatul. Dacă
nu puteţi găsi răspunsul la întrebarea dvs., contactaţi centrul de asistenţă pentru clienţi din ţara dvs.
Întrebare Răspuns
De ce nu este aprins
indicatorul de
alimentare?
Este posibil ca ştecherul mic să nu  fost corect introdus în mufa
unităţii sau adaptorul să nu  fost corect introdus în priza electrică. De
asemenea, este posibil să  uitat să porniţi unitatăţile. Apăsaţi butonul
Pornit/Oprit de pe unitatea pentru copil şi răsuciţi butonul de volum de
pe unitatea parentală în jos pentru a porni unităţile. Dacă utilizaţi unităţile
cu baterii, este posibil ca acestea să e descărcate. În acest caz, înlocuiţi
bateriile.
De ce indicatorul de
alimentare clipeşte
roşu?
Utilizaţi unitatea cu baterii şi acestea sunt descărcate. Înlocuiţi bateriile.
De ce unitatea
parentală produce un
zgomot înalt?
Unităţile sunt prea apropiate. Deplasaţi unitatea parentală la cel puţin 1
m/3 ft distanţă faţă de unitatea pentru copil. Dacă acest lucru nu ajută,
volumul este prea ridicat. Răsuciţi butonul de volum la un nivel inferior.
De ce unitatea
parentală nu produce
nici un sunet?
Vericaţi dacă volumul este setat sucient de ridicat. Dacă
volumul este prea scăzut, răsuciţi butonul de volum la un nivel mai ridicat.
De asemenea, vericaţi sensibilitatea microfonului de la unitatea pentru
copil.
De ce indicatorul de
conectare luminează
roşu?
Acesta luminează roşu deoarece nu există nici o conexiune. Este posibil
ca unitatea parentală să se aa în afara razei de acţiune a unităţii copilului
sau este posibil să e setată la un canal diferit faţă de unitatea pentru
copil. Vericaţi dacă atât unitatea parentală, cât şi unitatea pentru copil
sunt setate la acelaşi canal. În caz armativ, puneţi unitatea parentală în alt
loc, mai aproape de unitatea pentru copil.
De ce produce
unitatea parentală
semnale acustice?
Ceea ce auziţi este alarma pentru conexiune. Aceasta indică faptul că nu
există conexiune. Este posibil ca unitatea parentală să se ae în afara
razei de acţiune a unităţii copilului sau este posibil să e setată la un canal
diferit faţă de unitatea pentru copil. Vericaţi dacă atât unitatea parentală,
cât şi unitatea pentru copil sunt setate la acelaşi canal. În caz armativ,
puneţi unitatea parentală în alt loc, mai aproape de unitatea pentru copil.
De ce unitatea
parentală reacţionează
prea lent la sunetele
copilului?
Setaţi sensibilitatea microfonului de pe unitatea parentală la un nivel mai
ridicat şi/sau mutaţi unitatea pentru copil mai aproape de acesta.
Asiguraţi-vă că unitatea pentru copil se aă la cel puţin 1 m/3 ft distanţă
de copil.
De ce unitatea
parentală reacţionează
prea rapid la
alte sunete?
Setaţi sensibilitatea microfonului de pe unitatea parentală la un nivel mai
scăzut şi/sau mutaţi unitatea pentru copil mai aproape de acesta.
,
68
Întrebare Răspuns
De ce se
pierde conexiunea din
când în când?
Unitatea parentală se aă probabil prea aproape de limita razei de
acţiune. Puneţi unitatea parentală mai aproape de unitatea copilului astfel
încât să benecieze de o recepţie mai bună. Reţineţi că durează
aproximativ 30 de secunde înainte de restabilirea conexiunii, atunci când
deplasaţi una sau ambele unităţi.
De ce recepţionez
interferenţe la unitatea
parentală?
Este posibil să recepţionaţi interferenţe atunci când unitatea parentală se
aă în afara razei de acţiune a unităţii pentru copil. De asemenea, este
posibil ca unitatea parentală să se ae prea aproape de o fereastră şi
să preia semnale interferente prin această fereastră. Îndepărtaţi unitatea
parentală de fereastră. Interferenţele survin şi dacă există prea mulţi
pereţi sau plafoane între unitatea parentală şi cea pentru copil. Puneţi
unitatea parentală în alt loc, mai aproape de unitatea pentru copil. De
asemenea, asiguraţi-vă că unităţile se aă la distanţă faţă de telefoane
mobile sau fără r, radiouri sau televizoare.
De ce unitatea
parentală detectează
semnale de la alt
monitor pentru copii?
Monitorul pentru copii funcţionează pe acelaşi canal cu un alt monitor
pentru copii din vecinătate. Setaţi ambele unităţi pe un canal diferit prin
intermediul selectorului de canal.
 69
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88
  • Page 89 89
  • Page 90 90
  • Page 91 91
  • Page 92 92
  • Page 93 93
  • Page 94 94
  • Page 95 95
  • Page 96 96
  • Page 97 97
  • Page 98 98
  • Page 99 99
  • Page 100 100
  • Page 101 101
  • Page 102 102

Philips SCD463/05 Manual de utilizare

Categorie
Telefoane pentru copii
Tip
Manual de utilizare
Acest manual este potrivit și pentru