EXTINDERE A GARANŢIEI I ROMÂNĂ 36
RO
Dacă aţi achiziţionat o Extindere a garanţiei de tip Internaţional, aceasta va
fi disponibilă în toate ţările din lume în care Toshiba are Furnizori de servicii
autorizaţi.
OBŢINEREA SERVICIULUI
Pentru a obţine servicii, contactaţi Furnizorul de servicii autorizat sau Centrul de
asistenţă Toshiba, care va fi deschis în zilele lucrătoare între orele locale 9:00 şi
17:00, cu excepţia sărbătorilor legale. Găsiţi cele mai recente contacte la:
toshiba-europe.com/asp-locator
Pentru a ajuta Agenţii Centrului de asistenţă să identifice problema şi piesele
de schimb corespunzătoare în cel mai eficient mod, fiţi pregătiţi să furnizaţi
o descriere a oricărei defecţiuni cu care vă confruntaţi.
Atunci când contactaţi personalul Centrului de asistenţă, asiguraţi-vă că aveţi
acces la sistemul Toshiba şi fiţi pregătit să indicaţi numărul de serie şi numărul
modelului, aflate pe partea posterioară a produsului Toshiba.
În cazul în care Centrul de asistenţă Toshiba descoperă vreo defecţiune
hardware, toate articolele identificate ca atare vor trebui expediate la Centrul
de service. Dacă produsul dvs. este eligibil pentru Serviciul de preluare
şi returnare, Toshiba va aranja preluarea unităţii defecte din locaţia dvs.,
repararea acesteia şi returnarea ei după reparare. Toshiba va suporta toate
costurile legate de reparaţie, logistică şi asigurare în cadrul acestui proces.
Toshiba, distribuitorii şi furnizorii de servicii autorizaţi îşi rezervă dreptul de
a solicita o dovadă de achiziţionare (de ex. o factură datată şi plătită de la
distribuitorul autorizat) care să indice numărul de model şi de serie înainte de
a accepta orice solicitare de servicii.
OBLIGAŢIILE CLIENTULUI
Asiguraţi-vă că aţi creat copii de rezervă pentru toate datele de pe produsul
Toshiba înainte de a returna produsul la furnizorul de service autorizat Toshiba
în legătură cu o solicitare în baza garanţiei. Eliminaţi orice date şi informaţii
confidenţiale, brevetate sau personale.
Toshiba nu este responsabilă pentru deteriorarea sau pierderea oricăror
programe, date sau medii de stocare amovibile sau pentru restaurarea sau
reinstalarea oricăror programe sau date.
Toshiba nu va avea nicio responsabilitate pentru pierderea de profituri sau
orice alte pierderi de consecinţă, pierderi de date, pierderi de software-uri sau
pentru costurile de reconfigurare a software-urilor.
COMPONENTE ŞI MATERIALE
La alegerea sa, Toshiba va repara sau va înlocui gratuit produsul sau orice
componente acoperite de garanţia standard cu piese noi sau recondiţionate,
pe întreaga perioadă de furnizare a serviciului, cu excepţia bateriilor. Garanţia
pentru baterii este limitată la 1 an din cauza naturii articolului, cu excepţia
cazului în care Serviciul achiziţionat include o opţiune Serviciu de înlocuire
baterie. O descriere detaliată poate fi găsită în secţiunea „Opţiuni de servicii
suplimentare”.
DESCRIEREA SERVICIULUI
Această Extindere a garanţiei vă permite să vă extindeţi garanţia standard
pentru o perioadă suplimentară, după cum este descris în serviciul achiziţionat.
Acest serviciu este valabil pentru laptopurile, PC-urile All-in-One şi anumite
tablete Toshiba (denumite în continuare produse). Pentru detalii suplimentare
despre compatibilitatea produselor, vizitaţi:
toshiba.com.ro/services
În această perioadă extinsă a garanţiei, vă puteţi trimite produsul Toshiba
defect la un furnizor de service autorizat Toshiba şi costurile legate de
componentele depanate şi manopera necesară pentru repararea produsului
respectiv vor fi gratuite, asigurând astfel o protecţie completă a investiţiei dvs.
Aceşti termeni şi aceste condiţii se aplică suplimentar faţă de termenii
şi condiţiile garanţiei standard şi vor avea prioritate în cazul în care apar
contradicţii.
Acest serviciu este disponibil numai pentru produsele achiziţionate în Europa.
Acest serviciu nu vă afectează drepturile legale.
ÎNREGISTRAREA ŞI ACTIVAREA SERVICIULUI
Acest serviciu este valabil numai dacă este achiziţionat în interval de 1 an
de la achiziţionarea produsului dvs. Toshiba şi trebuie să îl activaţi în interval
de 30 de zile după achiziţie. Pentru a activa serviciul, trebuie să înregistraţi
produsul prin intermediul următorului site Web de Internet:
toshiba.eu/registration/ro
Fiţi pregătit să furnizaţi informaţii despre acest serviciu, despre produsul dvs.
şi datele de utilizator pentru a vă înregistra. Dacă aţi activat deja serviciul în
timpul achiziţionării din magazinul Toshiba, nu trebuie să vă reactivaţi serviciul
pe site-ul nostru Web.
După înregistrarea cu succes, veţi primi un e-mail de confirmare şi veţi avea
dreptul la acest serviciu.
Acest serviciu este valabil numai pentru produsul Toshiba pentru care a fost
înregistrat.
UNITĂŢI CU POSIBILITATE DE ÎNLOCUIRE DE CĂTRE
CLIENT (CRU)
Anumite piese de service sunt special proiectate pentru a fi scoase şi
înlocuite cu uşurinţă de către clienţi şi sunt denumite generic CRU. Dacă, în
cursul diagnosticării şi depanării, Agentul Centrului de asistenţă determină că
reparaţia poate fi efectuată de dvs., Toshiba vă va expedia piesa de service şi
documentaţia pentru efectuarea înlocuirii. La solicitarea Toshiba, piesa originală
va trebui returnată la Toshiba. Acest lucru se va face pe cheltuiala Toshiba.
ACOPERIRE LA NIVEL NAŢIONAL
Dacă aţi achiziţionat o Extindere a garanţiei de tip La nivel european, acest
serviciu este disponibil în toate ţările din Europa în care Toshiba are Furnizori
de servicii autorizaţi.
EXTINDERE A GARANŢIEI TOSHIBA
ROMÂNĂ TERMENII ŞI CONDIŢIILE SERVICIULUI 2