Acum puteţi, de exemplu, să vizualizaţi fotografii (Photo - Foto), să priviţi perspectiva camerei
(Camera - Cameră), să ascultaţi muzică (Music - Muzică), fişiere video (Video), să afişaţi site-uri
de internet (Web) sau să derulaţi fişiere video Cloud (Cloud Video - Video Cloud) pe TV-ul
conectat
Dispozitivele care suportă „Afişaj wireless” pot oglindi ecranul (EZMirror)
În folderul „Settings” („Setări”), puteţi modifica setările dispozitivului (Rezoluţie, parola de
conexiune a stick-ului, Tipul de conexiune, Actualizarea firmware-ului)
Actualizări ale firmware-ului
Dacă există o versiune nouă a firmware-ului pentru stick-ul dvs. EVOLVEO XtraCast disponibil,
descărcaţi-o şi instalaţi-o făcând clic pe pictograma „Upgrade/Update”
(„Îmbunătăţire/Actualizare”).
Pentru ajutor şi depanare în cazul anumitor platforme (engleză), vă rugăm să vizitaţi
www.iezvu.com, semnul de carte „Help“ („Ajutor”).
Depanare
Dispozitivul nu poate
fi pornit.
Verificaţi dacă stick-ul este introdus corect în portul HDMI sau
verificaţi încărcarea.
Dispozitivul reporneşte
sau pagina de Home
(Acasă) nu este afişată
corespunzător.
Nu utilizaţi portul USB al TV-ului dvs. pentru încărcare, ar putea să
nu fie suficient, verificaţi conexiunea încărcătorului de 230V.
Deconectaţi încărcătorul şi introduceţi-l din nou în portul HDMI.
Sunetul nu poate fi auzit.
Verificaţi setările de volum ale televizorului dvs. sau ale dispozitivului conectat.
Aveţi nevoie de recomandări şi după citirea prezentului manual?
Citiţi mai întâi „Întrebări frecvente” de pe site-ul www.evolveo.eu sau contactaţi asistenţa tehnică
EVOLVEO. Acest produs trece prin dezvoltări şi îmbunătăţiri constante. Prin urmare, este posibil ca
designul actual, funcţionarea şi operaţiile să nu corespundă în totalitate cu condiţiile scrise în
prezentul manual de utilizare. O posibilă diferenţă nu reprezintă un defect al dispozitivului şi nu
poate constitui un motiv pentru invocarea garanţiei.