• Acest aparat nu este destinat a utilizat de persoane (inclusiv copii) cu
capacităi zice, senzoriale sau mentale reduse, sau lipsite de experienă
și cunoștine, decât dacă au primit instruciuni cu privire la utilizarea
aparatului de la o persoană responsabilă de sigurana acestora. Copiii
trebuie supravegheai pentru a siguri că nu se joacă cu aparatul.
• Aparatul nu trebuie să e pus în funcţiune cu ajutorul unui timer extern sau
al unui sistem separat de telecomandă.
• În cazul în care suprafaţa de vetroceramică se sparge sau se crapă, evitaţi să
o folosiţi și contactaţi imediat Serviciul de Asistenţă.
• Dacă plita este dotată cu arzătoare cu halogeni, evitaţi să priviţi intens
becurile.
• Plita este destinată în exclusivitate uzului casnic, pentru gătirea alimentelor.
Orice altă utilizare este interzisă. Fabricantul nu își asumă responsabilitatea
pentru utilizările inadecvate sau pentru reglarea incorectă a comenzilor.
• Nu expuneţi plita la agenţi atmosferici.
• Eventualele reparaţii sau intervenţii trebuie executate numai de către un
tehnician autorizat.
• Evitaţi să atingeţi plita dacă aveţi unele părţi ale corpului ude sau să o folosiţi
dacă sunteţi desculţ.
Înainte de utilizare, îndepărtaţi:
• etichetele de pe plită;
• ambalajul de carton și folia protectoare de plastic;
• vericaţi ca plita să nu suferit stricăciuni în timpul transportului. Dacă aveţi
dubii, contactaţi Serviciul de Asistenţă Tehnică.adhesives stuck on the hob;
Protecţia copiilor AMH 122 Acest accesoriu
poate fi cerut la Serviciul de Asistenţă cu
codul 4819 310 18436 sau la vânzător cu
codul 017124.
• inei copiii departe de:
- plită în general pentru a evita arsurile. În timpul funcţionării și imediat după
aceea, plita ajunge la temperaturi foarte ridicate;
- ambalaje (pungi, polistiren, părţi metalice etc.);
- plita ce trebuie aruncată.
• Vericaţi ca rele electrice ale altor aparate utilizate în apropierea plitei să
nu intre în contact cu părţile erbinţi ale acesteia.
• Supravegheaţi gătirea dacă folosiţi multă grăsime sau mult ulei. Uleiul și
grăsimea se pot supraîncălzi și se pot aprinde!
• Nu folosiţi plita ca suport de sprijin sau ca suprafaţă de lucru.
• Arzătoarele/zonele de coacere nu trebuie să funcioneze în gol.
• Nu puneţi plastic, folii de aluminiu, cârpe, hârtie etc. pe arzătoarele/zonele
de coacere ce încă mai sunt calde.
• Plita e dotată cu arzătoare/zone de coacere cu diferite diametre. Utilizaţi oale
cu diametrul fundului egal sau puţin mai mare decât diametrul arzătoarelor/
zonelor de coacere.
INFORMAII IMPORTANTE
Important: nu folosii aparate de curăat cu jet de apă cu presiune sau cu jet
de vapori.
• Curăţaţi plita după ecare utilizare, având grijă să o lăsaţi să se răcească în
prealabil. În acest mod, murdăria nu se acumulează, iar curăţarea este ușurată.
• Folosiţi o cârpă curată, hârtie absorbantă de bucătărie și detergent delicat pentru
vase, sau produse speciale pentru curăţarea plitei din vetroceramică.
• Îndepărtaţi murdăria rezistentă folosind racleta specială (dacă există în dotare)
și produse speciale.
• Nu lăsaţi eventualele resturi de alimente să se usuce.
• Nu folosiţi produse abrazive, corozive, pe bază de clor, spray-uri pentru curăţarea
cuptorului și bureţi de sârmă.
• Se recomandă un tratament periodic al plitei cu produsele speciale din comerţ,
respectând instrucţiunile acestora.
BUTOANE TELESCOPICE ÎN FUNCIE DE MODEL
• Un dispozitiv special permite ridicarea butoanelor cu aprox. 1 cm, pentru
curăţarea zonelor de coacere de dedesubt.
• După curăţare, aduceţi butonul pe poziţia iniţială.
ÎNAINTE DE A UTILIZA PLITA ACCESORIU
ÎNTREINEREA ȘI CURĂAREA GHID DE DETECTARE A DEFECIUNILOR
Plita nu funcionează:
• Vericaţi să nu e întrerupt curentul electric.
• Stingeţi plita, apoi porniţi-o din nou, pentru a vedea dacă problema a
dispărut.
• Vericaţi ca butonul să nu e pe poziţia “0”. Aduceţi pe “O”, timp de câteva
minute, dispozitivul de întrerupere omnipolară iar apoi readuceţi-l pe
poziţia “On”.
Plita nu se stinge:
• deconectaţi imediat plita de la priza de curent, prin intermediul cablului
de alimentare.
SERVICIUL DE ASISTENĂ TEHNICĂ
Înainte de a contacta Serviciul de Asistenă:
• Încercaţi să rezolvaţi singur problema, urmărind punctele din capitolul “Ghid
de detectare a defecţiunilor”.
Dacă problema persistă și după vericările menionate, contactai Serviciul
de Asistenă cel mai apropiat.
Indicaţi întotdeauna:
• o scurtă descriere a defecţiunii;
• tipul și modelul exact al plitei;
• numărul service (numărul care se găsește după cuvântul “SERVICE” pe plăcuţa
cu datele tehnice, situată sub plită). Numărul service este de asemenea indicat
în foaia de garanţie;
• adresa dv. completă;
• numărul dv. de telefon.
În eventualitatea în care cuptorul trebuie reparat, contactaţi un Centru de
Asistenă Tehnică autorizat (pentru a siguri că se vor folosi piese de schimb
originale și că reparaţia se va executa corect).
Nerespectarea acestor instruciuni poate compromite sigurana și calitatea
produsului.