12 | Depanarea
Depanarea
Dacă aplicaţia DDM nu poate funcţiona împreună cu monitorul, aceasta va afişa
pictograma de mai jos în tava de notificări.
Faceţi clic pe pictogramă, iar aplicaţia DDM afişează un mesaj de eroare mai
detaliat.
Reţineţi că aplicaţia DDM funcţionează doar cu monitoare marca Dell. Dacă
utilizaţi monitoare de la alţi producători, DDM nu le acceptă.
Dacă aplicaţia DDM nu poate să detecteze şi/sau să comunice cu un monitor
Dell acceptat, întreprindeţi acţiunile de mai jos pentru depanare:
1. Asiguraţi-vă că este conectat corect cablul video la monitor şi la PC, în
special conectorii trebuie să fie introduşi ferm în poziţie.
2. Verificaţi meniul OSD al monitorului pentru a vă asigura că funcţia DDC/CI
este activată.
3. Asiguraţi-vă că aveţi driverul de afişare corect şi cel mai recent de la
distribuitorul plăcii grafice (Intel, AMD, NVidia etc.). Driverul de afişare este
deseori cauza erorii aplicaţiei DDM.
4. Scoateţi orice staţii de andocare sau convertoare ori extendere de cablu
dintre monitor şi portul plăcii grafice. Este posibil ca anumite extendere,
huburi sau convertoare să nu accepte corect funcţia DDC/CI şi să
determine căderea aplicaţiei DDM. Actualizaţi driverul unui astfel de
dispozitiv dacă este disponibilă cea mai recentă versiune.
5. Reporniţi sistemul.
Este posibil ca aplicaţia DDM să nu funcţioneze cu monitoarele de mai jos:
• Modele de monitoare Dell anterioare anului 2013 şi seriei D de monitoare
Dell. Pentru mai multe informaţii, puteţi consulta site-urile web de asistenţă
pentru produse Dell
• Monitoare pentru jocuri care utilizează tehnologie G-sync bazată pe
platformă Nvidia