INFORMAŢII GENERALE
Sertarele, coşurile şi rafturile vor menţinute în poziţia curentă dacă nu
se oferă indicaţii diferite în acest sens în ghidul de referinţă rapidă.
Sistemul de iluminat din interiorul compartimentului frigider foloseşte
becuri cu LED-uri, care asigură o iluminare superioară şi utilizează mai
puţină energie decât becurile tradiţionale.
Uşile şi capacele frigiderului trebuie scoase înainte de eliminare, pentru
a evita blocarea înăuntru a copiilor sau animalelor.
REMEDIEREA DEFECŢIUNILOR
Ce trebuie să faceţi dacă... Motive posibile Soluţii
Aparatul nu funcţionează. Este posibil să existe o problemă la sursa
de alimentare a aparatului.
• Asiguraţi-vă că ştecherul cablului de alimentare este introdus într-o
priză funcţională cu tensiune corespunzătoare.
• Controlaţi dispozitivele de protecţie şi siguranţele sistemului
electric din locuinţa dumneavoastră
Există apă în tăviţa pentru
decongelare.
Acest lucru este normal pe vreme
călduroasă şi umedă. Este posibil ca tava
să se umple până la jumătate.
• Vericaţi ca aparatul să e perfect orizontal, astfel încât apa să nu
dea pe dinafară.
Marginile dulapului în care
este încorporat aparatul sunt
calde la atingere, deoarece
dulapul care intră în contact
cu garnitura uşii.
Aceasta nu este o defecţiune. Acest
lucru este normal pe vreme călduroasă şi
atunci când compresorul funcţionează.
Becul nu funcţionează. Este posibil ca becul să trebuiască
înlocuit.
Este posibil ca aparatul să e în modul
Pornire/Stand-by.
• Asiguraţi-vă că dispozitivele de protecţie şi siguranţele sistemului
electric din locuinţa dumneavoastră funcţionează corespunzător.
• Asiguraţi-vă că ştecherul cablului de alimentare este introdus într-o
priză funcţională, cu tensiune corespunzătoare
• Dacă LED-urile sunt defecte, utilizatorul trebuie să solicite
departamentului de service înlocuirea acestora cu LED-uri de
acelaşi tip, disponibile numai la centrele noastre de asistenţă
tehnică post-vânzare sau la distribuitorii autorizaţi.
Motorul pare să rămână în
funcţiune prea mult timp.
Timpul de funcţionare a motorului
depinde de diferiţi factori: cât de des
se deschide uşa, cantitatea de alimente
păstrată, temperatura din încăpere,
setările butoanelor de comandă a
temperaturii.
• Asiguraţi-vă că butoanele de comandă a aparatului sunt reglate
corect.
• Vericaţi să nu existe o cantitate mare de alimente în aparat.
• Aveţi grijă ca uşa să nu e deschisă prea des.
• Vericaţi dacă uşa se închide perfect.
Temperatura aparatului este
prea înaltă.
Pot exista diverse cauze (a se vedea
„Soluţii”).
• Vericaţi dacă condensatorul (partea din spate a aparatului) este
curat, fără praf şi scame.
• Asiguraţi-vă că uşa este închisă corespunzător.
• Asiguraţi-vă că garniturile uşii sunt montate corespunzător.
• În zilele călduroase sau dacă este cald în cameră, este normal ca
motorul să funcţioneze un timp mai îndelungat.
• Dacă uşa aparatului a rămas deschisă mai mult timp sau dacă au
fost introduse cantităţi mari de alimente, motorul va funcţiona un
timp mai îndelungat pentru a răci interiorul aparatului.
Uşile nu se deschid şi nu se
închid corect.
Pot exista diverse cauze (a se vedea
„Soluţii”).
• Aveţi grijă ca pachetele cu alimente să nu blocheze uşa.
• Vericaţi dacă dispozitivul automat de produs gheaţă sau
componentele interne sunt în poziţie corespunzătoare.
• Aveţi grijă ca garniturile uşii să nu e murdare sau lipicioase.
• Asiguraţi-vă că aparatul este în poziţie perfect orizontală.
TABELUL CU ALARME
Tip de alarmă Semnal Cauză Soluţie
Alarmă de uşă deschisă. Becul frigiderului clipeşte. Uşa a rămas deschisă mai mult de
3 minute.
Închideţi uşa.
Defecţiune. Oricare dintre indicatorii de
temperatură clipeşte.
Defectarea produsului. Contactaţi serviciul de asistenţă
tehnică post-vânzare.
400011510474
* Disponibil numai la anumite modele
Politicile, documentaţia standard şi informaţii suplimentare despre produs pot găsite:
• Vizitând site-ul nostru web docs . indesit . eu
• Utilizând QR Code
• Ca alternativă, contactaţi serviciul nostru de asistenţă tehnică post-vânzare (consultaţi numărul de
telefon din certicatul de garanţie). Când contactaţi serviciul nostru de asistenţă tehnică post-vânzare, vă
rugăm să precizaţi codurile specicate pe plăcuţa cu date de identicare a produsului dumneavoastră.
Informaţiile privind modelul pot accesate folosind codul QR indicat pe eticheta energetică. Eticheta include, de
asemenea, identicatorul de model care poate utilizat pentru a consulta portalul bazei de date https://eprel.
ec.europa.eu.