INFORMAŢII GENERALE
Sertarele, coşurile şi rafturile vor menţinute în poziţia curentă dacă
nu există specicaţii diferite în această privinţă în ghidul de referinţă
rapidă.
Sistemul de iluminare din interiorul compartimentului frigider
utilizează becuri cu LED-uri, care asigură o iluminare de calitate
superioară şi utilizează mai puţină energie decât becurile tradiţionale.
Uşile şi capacele frigiderului trebuie scoase înainte de eliminarea
aparatului, pentru a evita blocarea copiilor sau animalelor în interiorul
acestuia.
REMEDIEREA DEFECŢIUNILOR
Ce trebuie făcut dacă... Cauze posibile Soluţii
Aparatul nu funcţionează. Este posibil să existe o problemă la
reţeaua de alimentare cu energie
electrică a aparatului.
• Asiguraţi-vă că ştecherul cablului de alimentare este introdus într-o
priză funcţională cu tensiune corespunzătoare.
• Vericaţi dispozitivele de protecţie şi siguranţele sistemului electric
din locuinţa dumneavoastră
Există apă în tăviţa pentru
decongelare.
Acest lucru este normal pe vreme
călduroasă şi umedă. Este posibil ca tăviţa
să se umple până la jumătate.
• Asiguraţi-vă că aparatul este poziţionat orizontal, astfel încât apa să
nu se reverse.
Marginile dulapului în care
este încorporat aparatul,
care intră în contact cu
garnitura uşii, sunt calde la
atingere.
Aceasta nu este o defecţiune. Acest
lucru este normal pe vreme călduroasă
şi atunci când compresorul este în
funcţiune.
Becul nu funcţionează. Ar putea necesară înlocuirea becului.
Este posibil ca aparatul să se ae în
modul Pornire/Stand-by.
• Asiguraţi-vă că dispozitivele de protecţie şi siguranţele sistemului
electric din locuinţa dumneavoastră funcţionează corespunzător.
• Asiguraţi-vă că ştecherul cablului de alimentare este introdus într-o
priză funcţională, cu tensiune corespunzătoare
• Dacă LED-urile sunt defecte, utilizatorul trebuie să solicite
departamentului de service înlocuirea acestora cu LED-uri de
acelaşi tip, disponibile numai la centrele noastre de asistenţă
tehnică post-vânzare sau la distribuitorii autorizaţi.
Motorul pare să rămână în
funcţiune prea mult timp.
Timpul de funcţionare a motorului
depinde de diferiţi factori: frecvenţa
de deschidere a uşii, cantitatea de
alimente depozitate, temperatura din
încăpere, setările sistemului de control al
temperaturii.
• Asiguraţi-vă că butoanele de comandă ale aparatului sunt reglate
corect.
• Vericaţi să nu existe o cantitate mare de alimente în aparat.
• Aveţi grijă ca uşa să nu e deschisă prea des.
• Vericaţi dacă uşa se închide corespunzător.
Temperatura aparatului este
prea înaltă.
Pot exista diverse cauze (consultaţi
secţiunea „Soluţii”).
• Vericaţi dacă condensatorul (din partea posterioară a aparatului)
este curat, fără praf şi scame.
• Asiguraţi-vă că uşa este închisă corespunzător.
• Asiguraţi-vă că garniturile uşii sunt montate corespunzător.
• În zilele călduroase sau dacă este cald în încăpere, este normal ca
motorul să funcţioneze un timp mai îndelungat.
• Dacă uşa aparatului a rămas deschisă mai mult timp sau dacă
în aparat au fost introduse cantităţi mari de alimente, motorul
va funcţiona un timp mai îndelungat pentru a răci interiorul
aparatului.
Uşile nu se deschid şi nu se
închid corespunzător.
Pot exista diverse cauze (consultaţi
secţiunea „Soluţii”).
• Aveţi grijă ca pachetele cu alimente să nu blocheze uşa.
• Vericaţi dacă componentele din interior sau dispozitivul automat
de producere a gheţii se aă într-o poziţie corespunzătoare.
• Aveţi grijă ca garniturile uşii să nu e murdare sau lipicioase.
• Asiguraţi-vă că aparatul este în poziţie perfect orizontală.
TABELUL CU ALARME
Tip de alarmă Semnal Cauză Soluţie
Alarmă de uşă deschisă. Becul frigiderului se aprinde
intermitent.
Uşa a rămas deschisă mai mult de
3 minute.
Închideţi uşa.
Defecţiune. Unul dintre indicatorii de
temperatură se aprinde
intermitent.
Defectare a produsului. Contactaţi serviciul de asistenţă
tehnică post-vânzare.
400011511344
* Disponibil numai la anumite modele
Politicile, documentaţia standard şi informaţii suplimentare despre produs pot găsite:
• Vizitând site-ul nostru web docs . whirlpool . eu
• Utilizând codul QR
• Ca alternativă, contactaţi serviciul nostru de asistenţă tehnică post-vânzare (consultaţi numărul de
telefon din certicatul de garanţie). Când contactaţi serviciul nostru de asistenţă tehnică post-vânzare,
precizaţi codurile specicate pe plăcuţa cu date de identicare a produsului dumneavoastră.
Informaţiile privind modelul pot accesate folosind codul QR indicat pe eticheta energetică. Eticheta include, de
asemenea, identicatorul de model care poate utilizat pentru a consulta portalul bazei de date https://eprel.
ec.europa.eu.