18 │ Rezolvare Probleme
Rezolvare Probleme
Dacă DDM nu funcționează cu monitorul dvs., DDM va arăta fereastra de mai jos în bara notificări.
Apăsați pe icoană, DDM vă va arăta un mesaj eroare mult mai detaliat.
Vă rugăm să notați că DDM funcționează doar cu monitoare din brandul Dell. Dacă folosiți monitoare de la
alți producători, DDM nu are suport pentru ele.
Dacă DDM nu este capabil să detecteze și/sau comunice cu un monitor Dell care are suport, vă rugăm să
luați următoarele acțiuni pentru rezolvare probleme.
1. Asigurați-vă dacă cablul video este conectat corespunzător între monitor și computer. Asigurați-vă
dacă conectorii sunt introduși ferm pe poziție.
2. Verificați OSD-ul monitorului pentru a asigura că DDC/CI este activat.
3. Asigurați-vă că aveți driverele card grafic corespunzătoare de la vânzător (Intel, AMD, NVIDIA, etc.).
Driverele grafice sunt adesea cauza funcționării necorespunzătoare a DDM.
4. Îndepărtați orice stații de încărcare, cabluri extensibile, și convertoare între monitoare și porturi
grafice. Unele extensoare, hub-uri sau convertoare pot să nu aibă suport DDC/CI corespunzător și
pot să nu ofere suport la DDM. Actualizați driver-ul al unui astfel de dispozitiv dacă ultima versiune
este disponibilă.
5. Reporniți computerul dvs.