Philips SCD497 Manual de utilizare

Categorie
Telefoane pentru copii
Tip
Manual de utilizare

Acest manual este potrivit și pentru

97
Introducere
Philips Avent se dedică fabricării de produse de îngrijire abile, care le oferă părinţilor siguranţa de
care au nevoie. Acest monitor pentru copii Philips Avent vă asigură o asistenţă permanentă, astfel
încât să vă puteţi auzi copilul întotdeauna, cu claritate şi fără zgomote deranjante. Tehnologia DECT
garantează absenţa oricăror interferenţe de la alte aparate wireless şi un semnal clar între unitatea
pentru copil şi unitatea pentru părinte.

A Unitatea pentru copil
1 Butonul Pornit/Oprit
3
2 Indicator luminos ON (Pornit)
3 Butoane volum +/–
4 Indicator luminos pt. vericarea bateriei
T
5 Lumină de veghe
6 Buton lumină de veghe
Q
7 Buton de semnalizare
8 Microfon
9 Adaptor
10 Conector pentru aparate mari
11 Capac pentru compartimentul bateriei
12 Mufă pentru conector pentru aparate mari
13 Compartiment baterie
B Unitatea pentru părinte
1 Buton Vorbire
2 Led LINK (Legătură)
3 Buton SENSITIVITY (Sensibilitate)
4 Butonul Pornit/Oprit
3
5 Oriciu pentru clemă de talie
6 Indicatori luminoşi pentru nivelul de sunet
7 Butoane volum +/–
8 Indicator luminos pt. vericarea bateriei
T
9 Microfon
10 Difuzor
11 Compartiment baterie
12 Clemă pentru curea
13 Capac pentru compartimentul bateriei
14 Adaptor
15 Conector pentru aparate mici
16 Mufă pentru conector pentru aparate mici
Important
Citiţi cu atenţie acest manual de utilizare şi păstraţi-l pentru consultare ulterioară.
Acest monitor pentru copii este un accesoriu ajutător. Nu este un substitut pentru
supravegherea responsabilă a copilului de către un adult şi nu trebuie folosit ca atare.
Vericaţi dacă tensiunea indicată pe adaptoarele unităţilor pentru copil şi pentru
părinte corespunde tensiunii locale, înainte de a conecta aparatele.
Utilizaţi şi păstraţi aparatul la o temperatură cuprinsă între 10 °C şi 40 °C.
Aparatul poate  utilizat la o tensiune cu valoare cuprinsă între 220 şi 240 V.
Nu expuneţi monitorul pentru copii la frig sau căldură extremă sau la lumina directă a
soarelui.
,
,
,
,
,

Asiguraţi-vă că unitatea pentru copil şi cablul nu sunt lăsate la îndemâna copilului (la cel puţin
1 m/3 ft).
Nu aşezaţi niciodată unitatea copilului în pătuţ sau în ţarcul de joacă.
Nu acoperiţi monitorul pentru copii cu un prosop sau cu o pătură.
Nu introduceţi nici o componentă a monitorului pentru copii în apă sau în alte lichide.
Nu utilizaţi niciodată monitorul pentru copii în locuri umede sau în apropierea apei.
Pentru a evita pericolul de electrocutare, nu deschideţi carcasa unităţii pentru părinte şi nici a
unităţii copilului (cu excepţia compartimentelor pentru baterii).
Pentru conectarea unităţilor pentru părinte şi copil la circuitul de alimentare, utilizaţi
numai adaptoarele livrate.
Adaptoarele conţin transformatoare. Nu încercaţi să înlocuiţi conectorii, deoarece riscaţi să
provocaţi accidente.
În cazul în care adaptorul unităţii pentru copil este deteriorat, înlocuiţi-l întotdeauna cu un
model original pentru a evita un accident.
În unitatea pentru copil aşezaţi întotdeauna tipul corect de baterii nereîncărcabile pentru a
evita riscul producerii unei explozii. Pentru unitatea pentru părinte utilizaţi întotdeauna tipul
corect de baterii reîncărcabile.
Deoarece transmisia continuă este interzisă de lege, veţi auzi copilul doar atunci când acesta
scoate sunete.
Câmpuri electromagnetice (EMF)
Acest aparat Philips Avent respectă toate standardele referitoare la câmpuri electromagnetice (EMF).
Dacă este manevrat corespunzător şi în conformitate cu instrucţiunile din acest manual de utilizare,
aparatul este sigur conform dovezilor ştiinţice disponibile în prezent.


Puteţi utiliza unitatea pentru copil conectată la o priză electrică sau cu baterii. Chiar dacă veţi utiliza
unitatea conectată la o priză electrică, vă recomandăm să introduceţi baterii. Aceasta garantează
funcţionarea automată în cazul unei pene electrice.
Operarea cu adaptorul electric
1 Cuplaţi conectorul pentru aparate mari în unitatea pentru copil şi adaptorul în priza de
perete (g. 2).
Operarea cu baterii
Unitatea pentru copil funcţionează cu patru baterii R6 AA de 1,5 volţi (nu sunt incluse).
recomandăm să utilizaţi baterii Philips LR6 PowerLife.
Asiguraţi-vă că mâinile şi unitatea sunt uscate atunci când introduceţi bateriile.
1 Rotiţi capacul compartimentului pentru baterii spre stânga (Á DESCHIDERE), cu
palma. (g. 3)
2 Îndepărtaţi capacul.
3 Introduceţi patru baterii R6 AA de 1,5 V (g. 4).
Aşezaţi două baterii una deasupra celeilalte şi asiguraţi-vă că polii + şi – ai bateriilor sunt
îndreptaţi în direcţiile corespunzătoare.
4 Montaţi la loc în unitate capacul compartimentului pentru baterii şi rotiţi-l spre dreapta
(ÎNCHIDERE ª) cu palma şi închideţi-l. (g. 5)
Notă: Când bateriile sunt pe cale de a se termina, indicatorul luminos pentru vericarea bateriei ( T)
de pe unitatea pentru copil va lumina roşu.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
98

Operarea cu baterii
Unitatea pentru părinte funcţionează cu două baterii NiMh AAA reîncărcabile, de 1,2 V, furnizate
împreună cu aparatul.
Asiguraţi-vă că mâinile şi unitatea sunt uscate atunci când introduceţi bateriile.
1 Glisaţi capacul compartimentului pentru baterii în jos pentru a-l îndepărta (g. 6).
2 Introduceţi două baterii reîncărcabile (g. 7).
Asiguraţi-vă că polii + şi - ai bateriilor sunt îndreptaţi în direcţiile corespunzătoare.
3 Glisaţi capacul compartimentului pentru baterii la loc în partea din spate a unităţii pentru
părinte până se xează în poziţie (‘clic’) (g. 8).
4 Cuplaţi conectorul pentru aparate mici în unitatea pentru părinte şi adaptorul într-o priză de
perete (g. 9).
5 Lăsaţi unitatea pentru părinte conectată la circuitul de curent până când bateriile sunt
încărcate complet.


O încărcare normală durează 8 ore, dar va  nevoie de mai mult timp în cazul în care unitatea
pentru părinte este pornită în timpul încărcării. Pentru a păstra durata de încărcare cât mai
scurtă posibil, opriţi unitatea pentru părinte în timpul încărcării.
Indicatorul luminos pentru vericarea bateriei se va stinge atunci când bateriile sunt complet
încărcate.
Când bateriile sunt încărcate complet, unitatea pentru părinte poate  utilizată fără cablu de
alimentare timp de cel puţin 24 ore.
Notă: Durata de funcţionare de 24 de ore se bazează pe presupunerea că unitatea pentru
copil transmite 25% din timp şi se va aa în modul standby în restul timpului (când copilul tace).
Notă: La prima încărcare a bateriilor pentru unitatea pentru părinte, aceasta funcţionează mai puţin de
24 ore. Bateriile ating capacitatea maximă numai după ce le-aţi încărcat şi descărcat de patru ori.
Notă: Când bateriile sunt pe care de a se termina, indicatorul luminos pentru vericarea
bateriei luminează roşu intermitent. Cuplaţi conectorul pentru aparate mici la unitatea pentru părinte şi
adaptorul la o priză de perete pentru a reîncărca bateriile.
Notă: Când unitatea pentru părinte nu este conectată la circuitul de curent, bateriile se descarcă treptat,
chiar şi în cazul în care unitatea pentru părinte este oprită.
Operarea cu adaptorul electric
1 Cuplaţi conectorul pentru aparate mici în unitatea părinte şi adaptorul într-o priză de
perete (g. 9).

1
Amplasaţi unitatea pentru părinte şi unitatea pentru copil în aceeaşi cameră pentru a testa
conexiunea (g. 10).
Asiguraţi-vă că unitatea pentru copil se aă la cel puţin 1 m/3 ft de unitatea pentru părinte.
2 Menţineţi apăsat butonul Pornit/Oprit 3 al unităţii pentru copil timp de cel puţin 2
secunde. (g. 11)
Lumina de veghe se aprinde pentru scurt timp.
Indicatorul luminos ON (Pornit) se aprinde.
,
,
,
,
,
,
,
 99
3 Menţineţi apăsat butonul Pornit/Oprit 3 al unităţii pentru părinte timp de cel puţin 2
secunde. (g. 12)
Indicatorul pentru nivelul sunetului luminează albastru pentru scurt timp.
Indicatorul luminos pentru vericarea bateriei se aprinde pentru scurt timp.
Indicatorul luminos LINK (Legătură) luminează roşu pentru scurt timp şi apoi începe să
lumineze verde intermitent, în timp ce unitatea pentru părinte încearcă să stabilească o
conexiune cu unitatea pentru copil.
Indicatorul luminos LINK (Legătură) de pe unitatea pentru părinte luminează verde
intermitent până la stabilirea conexiunii. Aceasta durează până la 30 de secunde. Indicatorul
luminos LINK (Legătură) de pe unitatea pentru părinte rămâne apoi aprins verde continuu.
Dacă după 30 de secunde nu a fost stabilită nici o conexiune, indicatorul luminos LINK
(Legătură) de pe unitatea pentru părinte va lumina roşu intermitent iar unitatea pentru
părinte va semnaliza sonor din când în când.
4 Aşezaţi unitatea pentru copil la o distanţă de cel puţin 1 metru/3 ft departe de copil (g. 13).
5 Amplasaţi unitatea pentru părinte în raza de acţiune a unităţii pentru copil. Asiguraţi-vă că
aceasta se aă la cel puţin 1 metru/3 ft de unitatea pentru copil (g. 14).
Pentru informaţii suplimentare despre raza de acţiune, consultaţi secţiunea ‘Raza de acţiune’ de mai
jos.

Raza de acţiune a monitorului pentru copii este de 300 metri/900 ft în spaţiu deschis. În funcţie de
mediul înconjurător şi de alţi factori perturbatori, raza de acţiune poate  mai mică. În interior, raza
de acţiune este de până la 50 metri/150 ft.
Materiale uscate Grosime material Micşorarea razei de acţiune
Lemn, gips, carton, sticlă (fără
metal, sârmă sau plumb)
< 30 cm / 12 in. 0 - 10%
Cărămidă, placaj < 30 cm / 12 in. 5 - 35%
Beton armat < 30 cm / 12 in. 30 - 100%
Grile sau bare metalice < 1 cm / 0,4 in. 90-100%
Foi metalice sau de aluminiu < 1 cm / 0,4 in. 100%
În cazul materialelor ude sau umede, raza de acţiune poate scădea cu 100%.
Caracteristici

1 Apăsaţi scurt butoanele + şi – pentru volum ale unităţii pentru copil până obţineţi volumul
dorit al difuzorului pentru unitatea pentru copil (g. 15).
2 Apăsaţi scurt butoanele + şi – pentru volum ale unităţii pentru părinte până obţineţi volumul
dorit al difuzorului pentru unitatea pentru părinte (g. 16).
Notă: Dacă apăsaţi prea lung butoanele + şi – pentru volum, acesta nu va  reglat.
Notă: Trebuie să reglaţi volumul unităţii pentru copil numai atunci când utilizaţi funcţia Vorbire (vezi mai
jos).
Notă: Dacă volumul este setat la un nivel prea ridicat, unităţile consumă mai multă energie electrică.
,
,
,
,
,
100

Puteţi utiliza butonul TALK (Vorbire) al unităţii pentru părinte pentru a vorbi cu copilul dvs. (de ex.
pentru a linişti copilul).
1 Menţineţi apăsat butonul Vorbire şi vorbiţi clar în microfon (g. 17).
2 Eliberaţi butonul Vorbire când aţi terminat de vorbit.
Notă:Atunci când apăsaţi butonul Vorbire, nu mai puteţi auzi copilul.

Puteţi seta sensibilitatea microfonului unităţii pentru copil la nivelul dorit. Puteţi modica setarea
pentru sensibilitatea microfonului numai dacă s-a stabilit conexiunea dintre unitatea pentru copil şi
unitatea pentru părinte, adică atunci când indicatorul luminos LINK (Legătură) al unităţii pentru
părinte luminează continuu verde.
1 Apăsaţi scurt butonul SENSITIVITY (Sensibilitate) de pe unitatea pentru părinte (g. 18).
Indicatoarele pentru nivelul sunetului vor lumina timp de aprox. 2 secunde pentru a indica
nivelul curent al sensibilităţii.
2 Apăsaţi scurt butoanele + şi – pentru volum ale unităţii pentru părinte până obţineţi
sensibilitatea dorită pentru microfonul de pe unitatea pentru copil.
Notă: Dacă apăsaţi butonul SENSITIVITY (Sensibilitate) şi/sau butoanele pentru volum + şi – prea lung,
sensibilitatea microfonului nu va se va modica.
un indicator luminos aprins = nivel de sensibilitate minim
toţi indicatorii luminoşi aprinşi = nivel de sensibilitate maxim
Notă: Când sensibilitatea microfonului unităţii pentru copil este setată la un nivel ridicat, aceasta preia
mai multe sunete şi de aceea transmite mai des. Ca urmare, unitatea consumă mai multă energie.

1 Apăsaţi scurt butonul de reducere a volumului (–) al unităţii pentru părinte până când
volumul este oprit complet (g. 19).
Volumul este oprit complet atunci când toate indicatoarele pentru nivelul sunetului sunt dezactivate.
Atât timp cât unitatea pentru copil nu detectează nici un sunet, toate indicatoarele pentru
nivelul sunetului ale unităţii pentru părinte sunt dezactivate (g. 20).
Atunci când unitatea pentru copil preia un sunet, se activează unul sau mai multe indicatoare
pentru nivelul sunetului de pe unitatea pentru părinte. Cu cât sunetul este mai puternic, cu
atât se activează mai multe indicatoare.

1 Apăsaţi scurt butonul pentru lumină de veghe Q de pe unitatea pentru copil pentru a activa
lumina de veghe. (g. 21)
2 Apăsaţi din nou scurt butonul pentru lumină de veghe Q pentru a dezactiva lumina de veghe.
Lumina de veghe scade treptat, înainte de a se stinge complet.
Notă: Dacă apăsaţi butonul pentru lumină de veghe Q prea lung, lumina de veghe nu se va aprinde sau
stinge.
Sugestie: Dezactivaţi lumina de veghe atunci când utilizaţi unitatea pentru copil cu baterii. Astfel, se
economiseşte energie.

Dacă aţi rătăcit unitatea pentru părinte şi volumul acesteia este oprit, puteţi utiliza butonul de
semnalizare de pe unitatea pentru copil pentru a localiza unitatea pentru părinte.
,
,
,
,
,
,
 101
1 Apăsaţi scurt butonul PAGE (Semnalizare) de pe unitatea pentru copil (g. 22).
Unitatea pentru părinte se resetează automat la nivelul mediu pentru volum şi produce un
ton de alertă prin semnalizare sonoră.
2 Pentru a opri tonul de alertă prin semnalizare sonoră, apăsaţi din nou scurt butonul de
semnalizare sau apăsaţi orice buton al unităţii pentru părinte.
Notă: Dacă apăsaţi prea lung butonul de semnalizare, unitatea pentru părinte nu va produce tonul de
alertă prin semnalizare sonoră.

Dacă bateriile din unitatea pentru părinte sunt încărcate sucient, puteţi purta unitatea în afara şi
înăuntrul casei, dacă o ataşaţi la curea sau o prindeţi pe şold cu clema de xare. Aceasta vă permite
să monitorizaţi copilul în timp ce vă mişcaţi.
Prinderea clemei pentru talie
1 Introduceţi acul mic de pe partea din spate a clemei pentru talie în fanta din spatele unităţii
pentru părinte (1). Rotiţi clema pentru talie spre stânga (2) până se xează în poziţie
(‘clic’) (g. 23).
Desprinderea clemei pentru talie
1 Răsuciţi clema pentru talie spre dreapta (1) şi scoateţi-o din oriciu (2) (g. 24).

Această funcţie vă permite să resetaţi unitatea pentru părinte şi unitatea pentru copil la valorile
prestabilite. Puteţi utiliza această funcţie dacă survin probleme care nu pot  rezolvate urmând
sugestiile din capitolul ‘Întrebări frecvente’. Trebuie să resetaţi ecare unitate separat.
1 Menţineţi apăsat butonul Pornit/Oprit 3 timp de 2 secunde pentru a porni unitatea. (g. 11)
2 Apoi apăsaţi imediat şi menţineţi apăsat butonul de reducere a volumului (-) până când
aparatul semnalizează sonor (g. 25).
Unitatea este acum resetată la valorile prestabilite din fabricaţie.
Acum procedaţi identic pentru cealaltă unitate.

Unitatea pentru părinte
Volum difuzor: 1
Sensibilitate microfon: 3
Unitatea pentru copil
Volum difuzor: 3
Lumină de veghe: dezactivată

Nu introduceţi unitatea pentru părinte sau unitatea pentru copil în apă şi nu le curăţaţi la robinet.
Nu utilizaţi un spray de curăţare şi/sau soluţii de curăţare lichide.
1 Scoateţi din priză unitatea pentru copil şi unitatea pentru părinte dacă sunt conectate la
circuitul de curent electric.
2 Curăţaţi unitatea pentru părinte şi unitatea pentru copil cu o cârpă umedă.

Dacă nu utilizaţi sistemul de monitorizare pentru copii un timp mai îndelungat, scoateţi
bateriile şi depozitaţi unitatea pentru părinte, unitatea pentru copil şi adaptoarele.
,
,
-
-
-
-
,
102

Nu aruncaţi aparatul împreună cu gunoiul menajer la sfârşitul duratei de funcţionare, ci
predaţi-l la un punct de colectare autorizat pentru reciclare. În acest fel, ajutaţi la protejarea
mediului înconjurător (g. 26).
Bateriile conţin substanţe care pot polua mediul înconjurător. Nu aruncaţi bateriile împreună
cu gunoiul menajer, ci predaţi-le la un punct de colectare autorizat pentru reciclare. Scoateţi
întotdeauna bateriile înainte de a casa aparatul şi de a-l preda la un punct de colectare.

Pentru informaţii suplimentare sau în cazul apariţiei altor probleme, vă rugăm să vizitaţi site-ul Philips
www.philips.com sau să contactaţi centrul de asistenţă pentru clienţi Philips din ţara dvs. (veţi găsi
numărul de telefon în broşura de garanţie internaţională). Dacă în ţara dvs. nu există un astfel de
centru, contactaţi furnizorul dvs. Philips sau Departamentul de Service din cadrul Philips Domestic
Appliances and Personal Care BV.

În acest capitol sunt prezentate cele mai frecvente întrebări formulate în legătură cu aparatul. Dacă
nu puteţi găsi răspunsul la întrebarea dvs., contactaţi centrul de asistenţă pentru clienţi din ţara dvs.
Întrebare Răspuns
De ce indicatorul
luminos ON (Pornit) al
unităţii pentru copil şi
indicatorul luminos
LINK (Legătură) al
unităţii pt. părinte se
aprind când apăs
butoanele Pornit/Oprit
ale unităţilor?
Este posibil ca bateriile unităţii pentru părinte să e descărcate şi
unitatea să nu e conectată la priză. Cuplaţi conectorul pentru aparate
mici la unitatea părinte şi adaptorul la priza de perete. Apoi apăsaţi
butonul Pornit/Oprit pentru a stabili conectarea cu unitatea pentru
copil.
Este posibil ca bateriile unităţii pentru copil să e descărcate şi unitatea
să nu e conectată la priză. Înlocuiţi bateriile sau introduceţi conectorul
pentru aparate mari în unitatea pentru copil şi puneţi adaptorul într-o
priză de perete. Apoi apăsaţi butonul Pornit/Oprit pentru a stabili
conexiunea cu unitatea pentru părinte.
Este posibil ca unitatea pentru copil şi unitatea pentru părinte să nu se
regăsească în raza lor de acţiune. Deplasaţi unitatea pentru părinte mai
aproape de unitatea pentru copil, dar nu la mai puţin de 1 metru/3 feet.
Dacă, în continuare, indicatorul luminos LINK (Legătură) de pe unitatea
pentru părinte nu începe să lumineze intermitent,utilizaţi funcţia de
resetare pentru a reseta unităţile la valorile lor prestabilite.
De ce semnalizează
sonor unitatea pentru
părinte?
Dacă unitatea pentru părinte semnalizează sonor în timp ce indicatorul
luminos LINK (Legătură) luminează roşu intermitent, conexiunea cu
unitatea pentru copil este întreruptă. Mutaţi unitatea pentru părinte
mai aproape de unitatea pentru copil.
,
,
 103
Întrebare Răspuns
Dacă unitatea pentru părinte semnalizează sonor, indicatorul luminos
LINK (Legătură) luminează roşu intermitent, iar indicatorul luminos
pentru vericarea bateriei luminează roşu, bateriile sunt aproape
descărcate. Reîncărcaţi bateriile.
De ce produce aparatul
un zgomot înalt?
Este posibil ca unităţile să e prea apropiate una de cealaltă. Asiguraţi-
vă că unitatea pentru părinte şi unitatea pentru copil se aă la cel puţin
1 metru/3 ft una de cealaltă.
Este posibil ca volumul unităţii pentru părinte să e setat la un nivel
prea ridicat. Reduceţi volumul unităţii pentru părinte.
De ce nu aud nici un
sunet/De ce nu aud
când copilul plânge?
Este posibil ca volumul unităţii pentru părinte să e setat la un nivel
prea redus sau să e oprit. Creşteţi volumul unităţii pentru părinte.
Este posibil ca nivelul de sensibilitate al microfonului unităţii pentru
copil să e setat la o valoare prea mică. Măriţi nivelul de sensibilitate al
microfonului cu ajutorul butonului SENSITIVITY (Sensibilitate) de pe
unitatea pentru părinte.
Este posibil ca unitatea pentru copil şi unitatea pentru părinte să e în
afara razei de acţiune. Reduceţi distanţa dintre unităţi.
De ce unitatea pentru
părinte reacţionează
prea repede la alte
sunete?
Unitatea pentru copil preia şi alte sunete decât cele ale copilului. Mutaţi
unitatea pentru copil mai aproape de copil (dar respectaţi distanţa
minimă de 1 metru/3 ft).
Este posibil ca nivelul de sensibilitate al microfonului unităţii pentru
copil să e setat la o valoare prea mare. Micşoraţi nivelul de
sensibilitate al microfonului cu ajutorul butonului SENSITIVITY
(Sensibilitate) de pe unitatea pentru părinte.
De ce unitatea pentru
părinte reacţionează
încet la plânsetele
copilului?
Este posibil ca nivelul de sensibilitate al microfonului unităţii pentru
copil să e setat la o valoare prea mică. Măriţi nivelul de sensibilitate al
microfonului cu ajutorul butonului SENSITIVITY (Sensibilitate) de pe
unitatea pentru părinte.
De ce se descarcă prea
repede bateriile unităţii
pentru copil?
Este posibil ca nivelul de sensibilitate a microfonului unităţii pentru copil
să e setat la un nivel prea ridicat, ceea ce determină unitatea pentru
copil să transmisă mai des. Reduceţi nivelul de sensibilitate a
microfonului cu ajutorul butonului SENSITIVITY (Sensibilitate) de pe
unitatea pentru părinte.
Este posibil ca volumul unităţii pentru copil să e setat la un nivel prea
ridicat, ceea ce determină unitatea pentru copil să consume multă
energie. Reduceţi volumul unităţii pentru copil.
Probabil că aţi activat lumina de veghe. Dacă doriţi să utilizaţi lumina de
veghe, vă recomandăm să utilizaţi unitatea pentru copil conectată la
priză.
104
Întrebare Răspuns
De ce durata de
încărcare a unităţii
pentru părinte
depăşeşte 8 ore?
Este posibil ca unitatea pentru părinte să e pornită în timpul încărcării.
Opriţi unitatea pentru părinte în timpul încărcării.
Raza de acţiune
specicată a monitorului
pentru copii este de
300 metri/900 ft. De ce
monitorul meu pentru
copii acţionează pe o
distanţă mult mai mică?
Raza de acţiune specicată este valabilă numai pentru exterior, în spaţiu
deschis. În interior, raza de acţiune este limitată de numărul şi tipul
pereţilor şi/sau tavanelor dintre unităţi. În interior, raza de acţiune va 
de până la 50 metri/150 ft.
De ce se întrerupe
conexiunea din când în
când? De ce există
întreruperi de sunet?
Unitatea pentru copil şi unitatea pentru părinte sunt probabil aproape
de limitele maxime ale razei de acţiune. Încercaţi o altă aşezare a
acestora sau reduceţi distanţa dintre unităţi. Reţineţi că de ecare dată
durează aproximativ 30 de secunde pentru stabilirea unei conexiuni
între unităţi.
Ce se întâmplă în timpul
unei căderi de tensiune?
Dacă unitatea pentru părinte este sucient de încărcată , va continua să
funcţioneze în timpul unei căderi de tensiune. Dacă în unitatea pentru
copil există baterii, aceasta se va comuta automat la operarea cu baterii
în cazul unei căderi de tensiune.
Monitorul pentru copii
este protejat împotriva
indiscreţiei şi
interferenţelor?
Tehnologia DECT a acestui monitor pentru copii garantează discreţia şi
absenţa oricăror interferenţe de la alte echipamente.
Unele butoane par să
nu funcţioneze atunci
când le apăs. Unde
greşesc?
Trebuie să apăsaţi scurt toate butoanele (cu excepţia butoanelor
Pornit/Oprit şi a butonului TALK (Vorbire)). Dacă le apăsaţi prea lung,
acestea nu vor funcţiona.
Se presupune că durata
de funcţionare a unităţii
pentru părinte este de
cel puţin 24 ore. De
ce durata de
funcţionare a unităţii
mele pentru părinte
este mai scurtă?
După prima încărcare a bateriilor unităţii pentru părinte, aceasta va
funcţiona mai puţin de 24 ore. Bateriile ating capacitatea maximă numai
după ce le-aţi încărcat şi descărcat de cel puţin patru ori.
Este posibil ca volumul unităţii pentru părinte să e setat la un nivel
prea ridicat, ceea ce determină unitatea pentru părinte să consume
multă energie. Reduceţi volumul unităţii pentru părinte.
Este posibil ca sensibilitatea microfonului unităţii pentru copil să e
setată la un nivel prea ridicat, ceea ce determină unitatea pentru
părinte să consume multă energie. Reduceţi nivelul de sensibilitate a
microfonului cu ajutorul butonului SENSITIVITY (Sensibilitate) de pe
unitatea pentru părinte.
 105
Întrebare Răspuns
De ce nu se aprinde
indicatorul luminos
pentru vericarea
bateriei de pe unitatea
pentru părinte atunci
când încep să încarc
această unitate.
Este posibil să dureze câteva minute înainte ca indicatorul luminos de
vericare a bateriei să se aprindă, dacă încărcaţi unitatea pentru părinte
după o perioadă mai lungă de neutilizare.
106
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88
  • Page 89 89
  • Page 90 90
  • Page 91 91
  • Page 92 92
  • Page 93 93
  • Page 94 94
  • Page 95 95
  • Page 96 96
  • Page 97 97
  • Page 98 98
  • Page 99 99
  • Page 100 100
  • Page 101 101
  • Page 102 102
  • Page 103 103
  • Page 104 104
  • Page 105 105
  • Page 106 106
  • Page 107 107
  • Page 108 108
  • Page 109 109
  • Page 110 110
  • Page 111 111
  • Page 112 112
  • Page 113 113
  • Page 114 114
  • Page 115 115
  • Page 116 116
  • Page 117 117
  • Page 118 118
  • Page 119 119
  • Page 120 120
  • Page 121 121
  • Page 122 122
  • Page 123 123
  • Page 124 124
  • Page 125 125
  • Page 126 126
  • Page 127 127
  • Page 128 128
  • Page 129 129
  • Page 130 130
  • Page 131 131
  • Page 132 132
  • Page 133 133
  • Page 134 134
  • Page 135 135
  • Page 136 136
  • Page 137 137
  • Page 138 138
  • Page 139 139
  • Page 140 140
  • Page 141 141
  • Page 142 142
  • Page 143 143
  • Page 144 144
  • Page 145 145
  • Page 146 146
  • Page 147 147
  • Page 148 148
  • Page 149 149
  • Page 150 150
  • Page 151 151
  • Page 152 152
  • Page 153 153
  • Page 154 154
  • Page 155 155
  • Page 156 156

Philips SCD497 Manual de utilizare

Categorie
Telefoane pentru copii
Tip
Manual de utilizare
Acest manual este potrivit și pentru