64
RO
Există diferenţe între utilizarea unui
smartphone (sau a unei tablete) cu
Android şi utilizarea cu iOS?
Putei utiliza sistemul de operare preferat, nu există diferene.
Ce protocoale Wi-Fi sunt suportate? În ările europene, conexiunea fără r instalată suportă WiFi b/g/n.
Ce versiune de WPS este suportată? Aparatul suportă versiuni începând de la WPS 2.0 sau ulterioare, vă rugăm să vericai documen-
taia routerului.
Ce setări/conguraţii trebuie efectuate
pentru software-ul routerului?
Setările principale necesare ale routerului:
• 2,4 GHz activat, WiFi b/g/n
• DHCP și NAT activate
Este posibilă utilizarea partajării cone-
xiunii la internet printr-un dispozitiv
mobil 3G în locul unui router?
Da, însă serviciile cloud sunt concepute pentru dispozitive conectate permanent.
Cum pot verica dacă conexiunea la in-
ternet de la domiciliul meu funcţionează
şi dacă conexiunea fără r este activată?
Putei căuta reeaua dvs. e cu ajutorul tabletei, e cu ajutorul smartphone-ului dvs. Înainte de a
încerca, amintii-vă să dezactivai orice conexiune de date (adică cea a telefonului dvs. mobil).
Cum pot aa denumirea şi parola
reţelei mele fără r?
Consultai documentaia routerului clientului. Sugestii: Uneori, dacă folosii „http://număr IP” al
routerului, clientul poate accesa setările routerului de pe un dispozitiv conectat. Eticheta routerului
indică, de obicei, informaiile de conectare pentru a accesa pagina de setare a dispozitivului, folo-
sind un dispozitiv conectat (iPad sau tabletă).
Cum procedez în cazul în care este folo-
sit un canal fără r de la vecini?
Routerul decide care este canalul fără r utilizat la domiciliu (consultai manualul routerului) și
forează routerul să utilizeze canalul dorit.
Cum pot verica dacă funcţionarea fără
r a aparatului este activată?
Asigurai-vă că indicatorul luminos de stare este aprins continuu. Folosind dispozitivul dumneavoastră
inteligent, vericai aplicaia Live dacă reeaua aparatului este vizibilă și conectată la cloud.
Care este distanţa de la router la aplica-
ţie (o încăpere/două încăperi)?
În mod normal, sunt acoperite puine încăperi, însă semnalul fără r depinde foarte mult de mate-
rialele din care sunt construii pereii. Dacă aparatul este deconectat, clientul poate verica puterea
conexiunii inând iPAD-ul (sau alte dispozitive LAN fără r) aproape de aparat (de exemplu, instru-
mente software speciale care pot descărcate de pe internet pentru a verica puterea semnalului).
Cum îmi pot modica contul Whirlpool
menţinându-mi în acelaşi timp aparatele
de conectivitate?
Putei crea un cont nou, dar nu uitai să eliminai asocierea aparatelor dvs. cu contul vechi înain-
te de a le asocia noului cont.
Pot exista impedimente în calea semnalu-
lui care ajunge al aparat?
Asigurai-vă că nu sunt conectate dispozitive care folosesc întreaga lăime de bandă a interne-
tului și că toate dispozitivele cu conexiune la internet de la domiciliu nu depășesc limita maximă
de dispozitive care pot conectate la router.
Ce pot să fac în cazul în care conexiunile
mele fără r nu ajung la aparat?
Putei folosi dispozitive speciale pentru a extinde acoperirea semnalului fără r de la domiciliu,
precum: punct de acces, repetitoare Wi-Fi și puni de reea (neincluse împreună cu aparatul).
Ce trebuie să fac în cazul în care schimb
routerul?
Putei păstra aceleași setări (denumirea și parola reelei) sau putei să ștergei setările anterioare
din aparat (proces de resetare) și să efectuai setarea din nou (consultai „Procedura de setare/
comandare de la distană a aplicaiei Live”).
Ce vericări trebuie să fac pentru a
vedea dacă aparatul este conectat la
reţeaua fără r de domiciliu?
Introducei conguraia routerului (consultai manualul routerului) și vericai dacă adresa MAC
a aparatului apare pe pagina cu lista de dispozitive fără r conectate.
Unde pot găsi adresa MAC a aparatului?
Pe aparatul dumneavoastră inteligent: este prezentă o etichetă autocolantă cu SAID și adresa
MAC.Adresa MAC este compusă din 6 combinaii de numere și litere care încep cu: 88 E7 … … … ..
Ce pot să fac dacă indicatorul de Stare
conectare continuă să clipească lent şi
nu se aprinde continuu niciodată sau nu
reuşeşte să stabilească o conexiune la
routerul de domiciliu?
Dacă indicatorul de Stare conectare nu se aprinde continuu, aparatul a fost conectat cu succes
la router, însă nu se poate conecta la internet. Pentru a conecta aparatul la internet, trebuie să
vericai setările routerului și/sau ale purtătorului. Setările corecte ale routerului: NAT trebuie
să e activat, paravanul de protecie și DHCP trebuie să e setate corespunzător. Criptograe a
parolei suportată: WEP, WPA,WPA2, pentru a încerca o criptograe diferită, vă rugăm să consul-
tai manualul routerului.
Setările purtătorului: dacă furnizorul dumneavoastră de servicii de internet a stabilit numărul de
adrese MAC care se pot conecta la internet, este posibil să nu putei conecta aparatul la cloud.
Adresa MAC este un identicator unic al dispozitivului, de ex. cel al computerului dumneavoas-
tră. Vă rugăm să întrebai furnizorul dvs. de servicii de internet care sunt procedurile de conecta-
re a unui dispozitiv nou, care nu este un com
puter (de exemplu un uscător de rufe, o mașină de spălat rufe,...), la internet.
Cum setez conexiunea fără r pe aparatul
meu?
Consultai informaiile detaliate și asistentul aplicaiei de pe smartphone/iPad: există abordări
alternative pentru ecare aparat.
Cum pot verica dacă datele sunt transmise?
După ce setarea reelei se oprește, așteptai 20 de secunde și aprindei aparatul, vericai dacă
aplicaia indică starea UI a aparatului. Setai un ciclu sau altă opiune și vericai pe aplicaie
starea (NOTĂ: anumite setări au nevoie de câteva secunde înainte de a comunicate aplicaiei).
REMEDIAREA DEFECŢIUNILOR - CONECTIVITATE