DCS-8200LH
71
ROMÂNĂ
Felicitări, camera dvs. DCS-8200LH este gata de utilizare! Vă recomandăm să consultaţi cu
regularitate site-ul web dlink.com/mydlinkhomehelp pentru a descărca cele mai recente actualizări
rmware. Astfel, vă puteţi asigura că produsul dvs. funcţionează în siguranţă şi că beneciaţi de cele
mai noi caracteristici ale acestuia.
Notă: Dacă întâmpinaţi probleme la înregistrarea camerei cu contul mydlink sau dacă aţi achiziţionat
o unitate a cărei cutii a fost deschisă sau o unitate la mâna a doua, efectuaţi o resetare la valorile
din fabrică apăsând şi menţinând apăsat butonul de resetare al dispozitivului timp de 10 secunde
(dispozitivul trebuie să e pornit). Dacă returnaţi dispozitivul la locul de la care l-aţi achiziţionat,
efectuaţi procedura de resetare la valorile din fabrică pentru a elimina toate datele personale
din dispozitiv.
Urmaţi instrucţiunile de mai jos pentru a congura Panoramic HD Camera.
Pasul 1: Pe dispozitivul dvs. mobil, descărcaţi aplicaţia mydlink Home accesând mydlinkhomeapp.
dlink.com sau căutând textul mydlink Home în iTunes App Store sau în Google Play.
Pasul 2: Lansaţi aplicaţia mydlink Home şi creaţi un cont nou sau conectaţi-vă la un cont existent.
iOS: Dacă vi se solicită să acordaţi aplicaţiei acces la locaţia dvs.,
selectaţi Allow (Permiteţi).
Android: Asiguraţi-vă că serviciile de localizare sunt activate în
setările telefonului.
Pasul 3: După conectare, atingeţi pictograma Settings (Setări)
din colţul din stânga-sus,
selectaţi Add New Device (Adăugare dispozitiv nou) şi urmaţi instrucţiunile.
Atunci când vi se solicită să scanaţi un cod QR, utilizaţi codul de pe cardul de instalare
rapidă (aat în ambalajul produsului) sau de pe eticheta ataşată la dispozitivul dvs.
CONFIGURAREA PRODUSULUI
CONECTAREA PANORAMIC HD CAMERA