Română-3
PREGĂTIRE01
Instalarea reţelei
[Conectare la reţea]
Conectaţi routerul IP wireless la un aparat de aer
condiţionat.
[Înregistrare pentru serviciu]
Accesaţi http://www.samsungsmartappliance.com și
înregistraţi-vă pentru serviciu.
Vericare înainte de utilizarea unui router wireless
Acest aparat de aer condiţionat Wi-Fi acceptă numai cele trei criptări de mai jos.
- Open(Deschideţi)(Fără criptare), WPA/TKIP, WPA2/AES
- Este posibil să nu reușiți să stabiliți o conexiune Wi-Fi, dacă este utilizat un alt tip de criptare.
f Pentru instalarea aparatului cu Wi-Fi, selectați pentru unitate o locație în interior apropiată de routerul wireless. În cazul în
care puterea semnalului Wi-Fi este scăzută, Smart APP poate deconectată în funcție de puterea semnalului Wi-Fi.
f Smartphone-ul trebuie să e în zona semnalului Wi-Fi pentru a utiliza Smart App.
f Pentru accesul la internet în bandă largă mobilă, aplicaţia Smart App. poate utilizată atunci când Cheia hardware pentru
banda largă mobilă este activată pentru a folosi Wi-Fi.
f Acest produs acceptă doar protocolul DHCP (Dynamic Host Conguration Protocol). Dacă utilizatorii folosesc un router
wireless existent, trebuie activată funcţia opţională pentru serverul DHCP.
f Selectaţi un canal pentru routerul wireless care nu este utilizat momentan.
f Dacă un router wireless este conectat în alte moduri decât cele de sus, s-ar putea ca routerul să nu e conectat cu aparatul
de aer condiţionat sau să nu funcţioneze. Pentru a utiliza 802.11n, se recomandă modul WPA2/AES.
f Calitatea conexiunii la reţeaua wireless poate afectată de mediul înconjurător al reţelei wireless.
f Dacă un furnizor de servicii de Internet a înregistrat denitiv PC-ul utilizatorului sau adresa MAC (un număr de identicare
unic), este posibil ca aparatul de ar condiţionat să nu e conectat la Internet. Când urmează să e conectate la Internet
alte aparate electrocasnice în afară de un PC, întrebaţi ISP-ul (furnizorului de servicii de Internet) despre procedurile
necesare pentru conectarea la Internet.
f Dacă furnizorul dvs. de servicii de Internet necesită un ID sau o parolă pentru conectarea la iInternet, este posibil ca
aparatul dvs. de aer condiţionat să nu se poată conecta la Internet. Dacă aceasta este situaţia, trebuie să introduceţi ID-ul
sau parola când vă conectaţi la Internet.
f Conexiunea la Internet poate eșua din cauza unei probleme legate de rewall. Dacă aceasta este situaţia, contactaţi
furnizorul dvs. de servicii de Internet.
f Dacă nu vă puteţi conecta la Internet nici după ce aţi urmat procedurile furnizorului dvs. de servicii de Internet, contactaţi
un centru de service Samsung.
ZE SHP IB_DB68-06162A-00_RO.indd 3 2016/4/14 19:39:31