Română-3
PREGĂTIRE01
Instalarea reţelei
[Conectare la reţea]
Conectaţi routerul IP wireless la un aparat de aer
condiţionat.
[Înregistrare pentru serviciu]
Accesaţi http://www.samsungsmartappliance.com și
înregistraţi-vă pentru serviciu.
Vericare înainte de utilizarea unui router wireless
Acest aparat de aer condiţionat Wi-Fi acceptă numai cele trei criptări de mai jos.
- Open(Deschideţi)(Fără criptare), WPA/TKIP, WPA2/AES
- Este posibil să nu reușiți să stabiliți o conexiune Wi-Fi, dacă este utilizat un alt tip de criptare.
Pentru instalarea aparatului cu Wi-Fi, selectați pentru unitate o locație în interior apropiată de routerul wireless. În cazul în
care puterea semnalului Wi-Fi este scăzută, Smart APP poate deconectată în funcție de puterea semnalului Wi-Fi.
Smartphone-ul trebuie să e în zona semnalului Wi-Fi pentru a utiliza Smart App.
Pentru accesul la internet în bandă largă mobilă, aplicaţia Smart App. poate utilizată atunci când Cheia hardware pentru
banda largă mobilă este activată pentru a folosi Wi-Fi.
Acest produs acceptă doar protocolul DHCP (Dynamic Host Conguration Protocol). Dacă utilizatorii folosesc un router
wireless existent, trebuie activată funcţia opţională pentru serverul DHCP.
Selectaţi un canal pentru routerul wireless care nu este utilizat momentan.
Dacă un router wireless este conectat în alte moduri decât cele de sus, s-ar putea ca routerul să nu e conectat cu aparatul
de aer condiţionat sau să nu funcţioneze. Pentru a utiliza 802.11n, se recomandă modul WPA2/AES.
Calitatea conexiunii la reţeaua wireless poate afectată de mediul înconjurător al reţelei wireless.
Dacă un furnizor de servicii de Internet a înregistrat denitiv PC-ul utilizatorului sau adresa MAC (un număr de identicare
unic), este posibil ca aparatul de ar condiţionat să nu e conectat la Internet. Când urmează să e conectate la Internet
alte aparate electrocasnice în afară de un PC, întrebaţi ISP-ul (furnizorului de servicii de Internet) despre procedurile
necesare pentru conectarea la Internet.
Dacă furnizorul dvs. de servicii de Internet necesită un ID sau o parolă pentru conectarea la iInternet, este posibil ca
aparatul dvs. de aer condiţionat să nu se poată conecta la Internet. Dacă aceasta este situaţia, trebuie să introduceţi ID-ul
sau parola când vă conectaţi la Internet.
Conexiunea la Internet poate eșua din cauza unei probleme legate de rewall. Dacă aceasta este situaţia, contactaţi
furnizorul dvs. de servicii de Internet.
Dacă nu vă puteţi conecta la Internet nici după ce aţi urmat procedurile furnizorului dvs. de servicii de Internet, contactaţi
un centru de service Samsung.