16 | Depanarea
Dacă funcţia DDM nu poate să detecteze şi/sau să comunice cu un monitor Dell
compatibil, urmaţi paşii de mai jos pentru depanare:
1. Asiguraţi-vă că aţi conectat în mod corespunzător cablul video la monitor şi la
PC. Cu precădere, conectorii trebuie să fie ferm fixaţi în poziţie.
2. Verificaţi OSD-ul monitorului pentru a vă asigura că aţi activat DDC/CI.
3. Asiguraţi-vă că aţi obţinut driver-ul corect şi actualizat de la furnizorul plăcii
grafice (Intel, AMD, NVidia, etc.). Driverul de afişaj este cauza cea mai frecventă
a problemelor legate de DDM.
4. Decuplaţi orice staţii de andocare, prelungitoare sau convertoare dintre
monitor şi portul plăcii grafice. Este posibil ca unele prelungitoare, hub-uri sau
convertoare să nu fie perfect compatibile cu DDC/CI şi să cauzeze erori ale
DDM. Actualizaţi driverul dispozitivului respectiv la cea mai recentă versiune
disponibilă.
5. Reporniţi sistemul.
DDM ar putea să nu funcţioneze cu monitoarele de mai jos:
1. Modelele de monitoare Dell produse înaintea anului 2013 şi monitoarele Dell seria
D. Pentru informaţii suplimentare, consultaţi site-urile Dell de Asistenţă pentru
produs.
2. Monitoarele de jocuri care folosesc tehnologia G-sync de la Nvidia
3. Afişajele virtuale şi cele wireless nu acceptă funcţia DDC/CI
4. În cazul unor modele anterioare ale monitoarelor DP 1.2, este posibil să fie
necesar să dezactivaţi MST/DP 1.2, de pe OSD-ul monitorului
Dacă PC-ul dvs. este conectat la internet, veţi primi un mesaj când este disponibilă o
versiune mai nouă a aplicaţiei DDM. Se recomandă descărcarea şi instalarea celei mai
recente versiuni a aplicaţiei DDM.
Puteţi verifica dacă există versiuni noi şi făcând clic dreapta pe pictograma DDM în
timp ce ţineţi apăsată tasta „Shift”.