Setarea funcţiei Scanare în Reţea
10
d. Se selectează [SMB], apoi [Modificare Setări].
e. Se selectează [Stare Port] şi apoi [Modificare Setări].
f. Se selectează [Activat], apoi [Salvare].
g. Se selectează [Închidere] până când se afişează ecranul [Setări Port].
3. Dacă se doreşte utilizarea protocolului [FTP] cu Scanarea în Reţea, se activează portul
client [FTP] pe aparat.
a. Se selectează [Setări Sistem].
b. Se selectează [Setare Conectivitate şi Reţea].
c. Se selectează [Setări Port].
d. Pe ecranul [Setări Port] se selectează [Client FTP] şi apoi [Modificare Setări].
e. Se selectează [Stare Port] şi apoi [Modificare Setări].
f. Se selectează [Activat], apoi [Salvare].
g. Se selectează [Închidere] de mai multe ori până când se afişează ecranul filei
[Instrumente].
4.
Se aşteaptă câteva secunde până când serviciul de Auto Anulare realizează
deconectarea.
5. Dacă s-au modificat setările, aparatul se va reiniţializa automat pentru a înregistra şi
activa noile setări. După ce aparatul reporneşte, se imprimă un Raport de Configurare
pentru a se confirma că porturile sunt activate şi TCP/IP este configurat corect.
Proceduri pentru configurarea unui director de depozitare şi
crearea unui model
Modelele pot fi create prin intermediul CentreWare Internet Services. Pentru crearea şi
configurarea modelelor cu Internet Services, se vor urma paşii de mai jos.
1. Se deschide un browser web la staţia de lucru şi se introduce adresa IP a aparatului în
câmpul [Adresă] sau [Locaţie]. Se apasă [Enter].
2. Se face clic pe fila [Proprietăţi].
3. Se face clic pe folderul de fişiere [Servicii].
4. Se face clic pe folderul de fişiere [Scanare în Reţea].
5. Se face clic pe [Setare director de depozitare fişiere].
6. Se face clic pe [Editare] pentru [Destinaţie fişier implicită].
7. Se introduc informaţiile corespunzătoare, inclusiv un nume pentru directorul de
depozitare, adresa IP a serverului de destinaţie sau Nume Gazdă, Calea Documentului
şi un Nume Conectare sau Cod Parolă dacă este necesar. Dacă la setările directorului de
depozitare se introduce un nume de conectare "anonim", va trebui introdus şi un cod de
parolă.
8. Se face clic pe [Aplicare] pentru salvarea setărilor. Dacă se face clic pe [Aplicare], este
posibil să se solicite introducerea Numelui de Utilizator al administratorului (implicit
"11111") şi Codul de parolă (implicit "x-admin").
9. Pentru crearea unui model, se face clic pe separatorul [Scanare] din partea superioară a
ecranului CentreWare Internet Services.
10. Se completează câmpul [Nume model] cu un nume pentru modelul nou şi dacă este
necesar, se introduc date ş
i în câmpurile opţionale [Descriere] şi [Proprietar].
11. Se face clic pe [Adăugare] pentru a se crea un model nou.
12. Se face clic pe [Editare] pentru [Destinaţii fişiere].