RO153
După atingerea fazei de fierbere, plita emite un semnal acustic. Acest semnal este repetat de trei ori, la intervale regulate. După al doilea semnal, se activează automat
un timer care urmărete timpul de fierbere. După al treilea semnal, plita selectează automat un nivel de putere inferior, adecvat pentru menţinerea fierberii. Din acest
moment, se pot adăuga ingrediente după dorinţă, se poate seta un timer sau se poate modifica nivelul de putere. Modificând nivelul de putere sau punând plita în
“pauză” se iese din funcţia Al 6-lea simţ.
IMPORTANT: Nu folosiţi bureţi abrazivi sau de sârmă. Cu timpul, utilizarea lor poate duce la deteriorarea sticlei.
• După fiecare utilizare, lăsaţi plita să se răcească şi curăţaţi-o pentru a elimina depunerile şi petele rămase din cauza resturilor de mâncare.
• Zahărul sau alimentele cu un conţinut ridicat de zaharuri deteriorează plita şi trebuie să fie îndepărtate imediat.
• Sarea, zahărul şi nisipul ar putea zgâria suprafaţa sticlei.
• Folosiţi o cârpă moale, hârtie absorbantă de bucătărie sau produse speciale pentru curăţarea plitei (respectaţi indicaţiile Producătorului).
• Citiţi şi urmaţi instrucţiunile din secţiunea “Instrucţiuni de utilizare”.
• Conectaţi plita la reţeaua electrică şi controlaţi să nu existe întreruperi în alimentarea cu electricitate.
• Uscaţi bine suprafaţa plitei după ce aţi curăţat-o.
• Dacă, atunci când porniţi plita, pe afişaj apar coduri alfanumerice, procedaţi confrom tabelului următor.
• După ce aţi utilizat plita, dacă nu reuşiţi s-o opriţi, deconectaţi-o de la reţeaua electrică.
Înainte de a contacta Serviciul de Asistenţă
1. Încercaţi să rezolvaţi singur problema, urmărind punctele descrise în “Ghidul de detectare a defecţiunilor”.
2. Opriţi şi porniţi din nou aparatul pentru a verifica dacă problema s-a rezolvat.
Dacă, după verificările de mai sus, defecţiunea persistă, contactaţi cel mai apropiat Serviciu de Asistenţă.
Indicaţi întotdeauna:
• o scurtă descriere a defecţiunii;
• tipul şi modelul exact al plitei;
• numărul de Asistenţă (este numărul care se află după cuvântul “Service” de pe plăcuţa cu datele tehnice), situat sub aparat (pe plăcuţa metalică). Numărul de
Asistenţă este de asemenea indicat în foaia de garanţie;
• adresa dv. completă;
• numărul dv. de telefon.
Dacă sunt necesare orice fel de reparaţii, vă rugăm contactaţi un Serviciu de Asistenţă Tehnică autorizat (pentru a avea garanţia că se folosesc piese de schimb
originale şi că reparaţiile vor fi executate corect).
Funcţia este dezactivată dacă se pune plita în “pauză”.
- Plita se ocupă în mod autonom de utilizarea funcţiei Al 6-lea simţ şi de nivelurile booster, de aceea, în unele cazuri, e posibil să nu se poată activa
nivelul booster când funcţia Al 6-lea simţ este deja activată
- Calitatea oalei folosite poate influenţa prestaţiile funcţiei Al 6-lea simţ.
CURĂŢAREA
AVERTIZARE
- Nu folosiţi aparate de curăţat cu jet de vapori.
- Înainte de a începe operaţiunile de curăţare, asiguraţi-vă că zonele de gătit sunt stinse şi că indicatorul de
căldură reziduală (“H”) a dispărut.
GHIDUL DE DETECTARE A DEFECŢIUNILOR
COD EROARE DESCRIERE CAUZE POSIBILE ÎNLĂTURAREA ERORII
Plita se stinge şi, după 10 secunde, emite un
semnal acustic, o dată la 30 de secunde.
Apăsare permanentă pe zona
comenzilor.
Apă sau ustensile de bucătărie pe zona
comenzilor.
Curăţaţi zona comenzilor.
C81, C82, C83 Zona comenzilor se stinge din cauza
temperaturii prea ridicate.
Temperatura internă a părţilor
electronice este foarte ridicată.
Aşteptaţi ca plita să se răcească
înainte de a o folosi din nou.
F42 sau F43 Conexiunea plitei nu are voltajul corect. Senzorul detectează o tensiune diferită
de cea de conexiune.
Deconectaţi plita de la reţea şi
controlaţi conexiunea.
F12, F21, F25, F36, F37, F40, F47, F56,
F58,
F60, F61, F62, F63, F64
Contactaţi Serviciul de Asistenţă şi comunicaţi codul de eroare.
SERVICIUL DE ASISTENŢĂ
i
Lipiţi aici unul dintre abţibildurile cu datele
produsului care se află în broşura cu garanţia, în
dublu exemplar.
31901498.book Page 153 Thursday, June 25, 2009 7:59 PM