79
(Nota Traducatorului Flush- O mina de poker ce contine 5 carti
de trefla(clubs), inima rosie (hearts), romb(diamonds) sau inima
neagra(spades).
Acest joc , inspirat de jocurile de cazino , va testeaza adrenalina
si abilitatea în timp ce jucati pe puncte pentru a va învinge
adversarul. Scopul jocului este de a fi primul jucător care ajunge
la totalul de puncte desemnate . Notă : puteți regla totalul de
puncte pentru a sfârși jocul .
Dartboardul va indica numărul pe care trebuie să il aruncati."
Pariu " prestabilit este de 10 puncte . Cu toate acestea , fiecare
jucător poate crește pariul său de la începutul fiecărei runde la 20
, 30 , 40 ... 90 de puncte . Jucătorii, de obicei, pariaza mult atunci
când apare un număr in care sunt încrezători ca vor arunca .
Pentru a schimba pariul ( la începutul unei runde ) , apăsați
butonul BOUNCE OUT . Noul dvs. pariu va fi indicat în afișaj ( de
exemplu , " b20 " va apărea pentru a indica un pariu de 20 de
puncte ) . Pariul va reveni în mod automat la 10 puncte la
începutul fiecărei runde .
Pentru a " incasa " pariul , aveți nevoie de a lovi sectiunea
numărului indicat . Aruncand un single la prima aruncare este un
"push" și nu puteti incasati puncte . Cu toate acestea, aruncand o
sectiunea dubla sau tripla la pe prima aruncare se calculeaza 1x
și 2x pariul. Următoarele Dvoastre două săgeți în ronda se
calculeaza ca 1x , 2x , 3x pariul pentru un single, duble , triple.
Sectiunea ce afiseaza display-ul se va aprinde pentru a indica
numarul de aruncari de succes pe care le-ați înregistrat . Faptul
că nu ati lovit sectiunea activa într- o rundă va va costa valoarea
pariului ce l-ați selectat la începutul rundei . Primul jucător care
ajunge la totalul de puncte desemnat este câștigătorul .
JOCUL 30 : CASINO B - CHINTA
Acest joc , în timp ce e similar cu Casino A , are un element de
joc in plus. Din nou , obiectivul jocului este de a fi primul care
ajunge la totalul de punctaj desemnat. Notă : puteți regla totalul
de punctaj desemnat la sfârșitul jocului .
Dartboardul va indica numărul pe care trebuie să il aruncati."
Pariu " prestabilit este de 10 puncte . Cu toate acestea , fiecare
jucător poate crește pariul său de la începutul fiecărei runde la 20
, 30 , 40 ... 90 de puncte . Jucătorii, de obicei, pariaza mult atunci
când apare un număr in care sunt încrezători ca vor arunca.
Pentru a schimba pariul ( la începutul unei runde ) , apăsați
butonul BOUNCE OUT . Noul dvs. pariu va fi indicat în afișaj ( de
exemplu , " b20 " va apărea pentru a indica un pariu de 20 de
puncte ) . Pariul va reveni în mod automat la 10 puncte la
începutul fiecărei runde .
Pentru a " incasa " pariul , aveți nevoie de a lovi sectiunea
numărului indicat . Aruncand un single la prima aruncare este un
"push" și nu incasati puncte . Cu toate acestea, aruncand un
dublu sau triplu al sectiunii , la pe prima aruncare se calculeaza
1x și 2x pariul.Aici este momentul în care noul element intră în joc
. În loc de a arunca pentru același sectiunii în timpul fiecarei
runde , ceea ce urmeaza dumneavoastra sa faceti este sa
traversati zona țintă . De exemplu , în cazul în care ecranul este
indicat de a arunca pentru segmentul 1 , încercati să aruncati
pentru sectiunea 1 , urmat punctul Marul urmat de sectiunea 19 .
Afișajul cu scorul temporar va indica sectiunea pentru a il urmări
după fiecare aruncare. .
Următoarele Dumneavoastra două darts in runda se vor calcula
ca 1x , 2x , 3x pariul Dumneavoastra pentru una singura,o dubla ,
sau tripla sectiune(Marul nu are nici o zona tripla) . Sectiunea ce
e afisata pe display-ul se va aprinde pentru a indica numarul de
hit-uri de succes pe care le-ați înregistrat . Faptul că nu ati lovit
sectiunea activ într- o rundă va va costa valoarea pariului ați
selectat la începutul rundei . Primul jucător care ajunge la totalul
de puncte desemnat este câștigătorul .
JOCUL 31 : CASINO C - 3 - STEAUA
Această versiune de Casino este foarte dificilA , deoarece trebuie
sa înscrieti cel puțin 3 lovituri în segmentul activ în timpul fiecarei
runde pentru a castiga puncte . Scopul jocului este de a fi primul
jucător care ajunge la totalul de puncte desemnate . Notă : puteți
regla totalul de puncte pentru a sfârși jocul .
Numai sectiunile 15 -20 și Marul sunt active în acest joc .
Sectiunea ce inregistraza Display-ul de notare va fi aprins la
începutul fiecărei runde . " Pariu " prestabilit este de 10 puncte .
Cu toate acestea , fiecare jucător poate crește pariul său de la
începutul fiecărei runde la 20 , 30 , 40 ... 90 de puncte . Jucătorii,
de obicei, pariaza mult atunci când apare un număr in care sunt
încrezători ca vor lovi . Pentru a schimba pariul ( la începutul unei
runde ) , apăsați butonul BOUNCE OUT . Noul dvs. pariu va fi
indicat în afișaj ( de exemplu , " b20 " va apărea pentru a indica
un pariu de 20 de puncte ) . Pariul va reveni în mod automat la 10
puncte la începutul fiecărei runde.
Pentru a " incasa " pariul, aveți nevoie sa aruncati pe o sectiune
activa (15 - 20 și Marul ) de 3 ori sau sa înscrieti un triplu " opens"
segmentul de notare și jucatorul primeste de 3 ori valoarea
pariului său . Dublele și triplele se vor socoti ca 2 și 3 aruncari,
respectiv . De altfel, aruncarile ratate de 3 ori forțează jucătorul
să-și piardă valoarea pariul său . De asemenea , aruncarile în
afara sectiunilor nu sunt preluate în următoarea rundă . Primul
jucător pentru care ajunge la totalul de puncte desemnat este
câștigătorul .
GAME 32 : ELIMINARE
Scopul jocului este de a va " elimina " adversarii . Regulile sunt
foarte simple . Fiecare jucător trebuie să înscrie scorul cel mai
ridicat numai din 3 săgeți inaintea adversarul. Fiecare jucător
începe cu 3 vieti . În cazul în care jucătorul nu reușește să înscrie
puncte mai mari decât scorul adversarului, va pierde o viață .
Scoruri cravată vor duce , de asemenea, la o viață pierdută.
Castigatorul este ultimul jucător rămas in viața. Notă : puteți
ajusta numărul de vieți .
GAME 33 : Potcoave
Acest joc de 2 jucatori foloseste numai sectiunea 20 și 3 pentru a
reprezenta cele două gropi de potcoavă . Jucător 1 va arunca
pentru sectiunea 20 și Jucătorul 2 pentru 3 . Punctajul se
cumulează pe rundă . Primul jucător care să înscrie 15 puncte
este castigatorul .
Scoring este după cum urmează :
TRIPLU RING= Ringer 3 puncte
SECTIUNE INTERIOARA SINGULARA ( triunghi ) = 1 punct
RING DOUBLU = mai flexibil 2 puncte
SECTIUNE EXTERNA SINGULARA ( dreptunghi ) = 0 puncte
Scorurile vor conta doar pentru jucatorul sau echipa cu cele mai
multe puncte în această rundă . De exemplu , dacă un jucătorul 1
are 3 puncte și jucător 2 are 1 punct , doar jucătorului 1 se vor
acorda 3 puncte pentru acea runda . Runda continua până se
obtin15 de puncte . Notă : puteți regla punctajul total al sfârșitului
de joc.
Întreținerea tablei electronice de darts
1. . Nu utilizați niciodată pe această tablă săgeți cu vârful
metalic.
2. Nu forțați prea tare atunci când aruncați săgețile. Vârfurile
se pot sparge şi puteți accelera uzura excesivă a
suprafeței de joc.
3. Rotiți săgețile în sensul acelor de ceasornic atunci când le
scoateți din tabla de darts.