RO
SeRviciU de RecUPeRARe A dATeLOR i ROMâNă 25
dAcă RecUPeRAReA dATeLOR eSTe POSibiLă:
• Datele vor fi restabilite și salvate pe un server Toshiba sau al furnizorilor săi de
service. Apoi veţi primi o unitate de hard disk nouă cu datele restabilite. Re-
ţineţi că unitatea de hard disk nouă este acoperită pentru perioada rămasă
de garanţie menţionată în documentaţia garanţiei standard pentru unitatea
de hard disk sau pentru trei luni, luându-se în considerare perioada cea mai
lungă.
• Unitatea de hard disk deteriorată devine proprietatea Toshiba și toate datele
vor fi distruse. Odată distruse, va fi imposibil să se recupereze aceste date.
• O copie a datelor restabilite va fi salvată pe un server Toshiba sau al furnizo-
rilor săi de service timp de zece zile calendaristice de la expedierea unităţii
de hard disk noi. Dacă Toshiba sau furnizorii săi de service nu primesc nicio
notificare din partea dvs. în această perioadă, datele salvate se vor șterge și
nu vor mai fi disponibile ulterior.
dAcă RecUPeRAReA dATeLOR NU eSTe POSibiLă:
• Veţi fi notificat de Toshiba sau furnizorii săi de service. După notificare, veţi
dispune de zece zile calendaristice pentru a solicita returnarea unităţii de hard
disk deteriorate. Aceasta se poate solicita prin Centrul de asistenţă Toshiba.
• În absenţa unei astfel de notificări, unitatea de hard disk deteriorată va fi dis-
trusă. Va fi imposibil să se recupereze datele distruse. Reţineţi că nu veţi avea
dreptul de a solicita despăgubiri pentru valoarea unităţii de hard disk distruse.
excLUdeReA Şi LiMiTAReA SeRviciULUi
Acest serviciu nu se aplică dacă defecţiunea unităţii de hard disk sau a unei
piese componente rezultă fie din manipulare, întreţinere sau activităţi de reparaţie
efectuate de o entitate diferită de un distribuitor autorizat sau un furnizor de ser-
vice autorizat Toshiba sau dacă etichetele/numerele de serie ale unităţii de hard
disk au fost modificate sau au devenit ilizibile.
Acest Serviciu de recuperare a datelor nu include recuperarea sau restabilirea
programelor software. Toshiba nu va avea nicio răspundere pentru pierderea de
profituri sau orice alte pierderi indirecte, pierderi de date, pierderi software sau
pentru costul de reconfigurare software.
Dat fiind că este posibil ca suportul sau datele să se găsească deja într-o stare
de deteriorare, trebuie să renunţaţi la orice drept de a solicita despăgubiri pentru
valoarea articolelor respective. Prin urmare, Toshiba sau furnizorii săi nu vor avea
nicio răspundere pentru daune suplimentare pe care este posibil să le sufere
articolele respective ca rezultat al încercărilor de executare a recuperării datelor
și al salvării datelor respective într-un dispozitiv nou.
Toshiba sau furnizorii săi nu sunt răspunzători pentru niciun fel de daune pe care
este posibil să le sufere suportul sau datele în timpul expedierii sau al trans-
portului. Clientul acceptă că orice astfel de acţiuni trebuie îndreptate împotriva
curierului.
Dacă, înainte de achiziţionarea serviciului, s-a produs deja o defecţiune a com-
ponentelor hardware, serviciul nu va acoperi defecţiunea existentă.
iNfORMAŢii GeNeRALe
Acest serviciu reprezintă o îmbunătăţire a garanţiei pentru unitatea de hard
disk Toshiba la un Serviciu de recuperare a datelor și extinde durata garanţiei
standard (dacă este cazul). Acest serviciu include o evaluare a posibilităţii de
recuperare a datelor și, dacă este posibil, recuperarea datelor stocate, salvarea
datelor într-o unitate de hard disk nouă și transportul pentru returnarea unităţii
de hard disk.
Acești termeni și aceste condiţii se aplică suplimentar faţă de termenii și condiţiile
garanţiei standard și vor avea prioritate întotdeauna în caz de conflict.
Acest serviciu nu vă afectează drepturile legale.
deScRieReA SeRviciULUi
Acest serviciu poate fi achiziţionat numai în Africa de Sud, Arabia Saudită, Aus-
tria, Belgia, Bosnia și Herţegovina, Bulgaria, Cipru, Croaţia, Egipt, Elveţia, Emira-
tele Arabe Unite, Estonia, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Israel, Italia, Kuweit,
Letonia, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Muntenegru,
Olanda, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România, Serbia, Slovacia, Slo-
venia, Spania, Turcia și Ungaria și este disponibil numai în ţara în care a fost
achiziţionat.
Pentru a obţine acest serviciu, solicitarea dvs. trebuie înregistrată online pe ur-
mătorul site Web Toshiba:
www.toshiba.eu/option-claim
Când vă înregistraţi, asiguraţi-vă că aveţi acces la produsul Toshiba și la infor-
maţiile de produs, deoarece acestea vor fi necesare pentru a finaliza procesul.
Asiguraţi-vă că adăugaţi suportul de recuperare când aduceţi sau trimiteţi pro-
dusul defect către Toshiba, deoarece acest suport este obligatoriu pentru a vă
reinstala sistemul de operare și a salva datele recuperate pe hard diskul nou.
Vă rugăm să reţineţi: Toshiba sau furnizorii săi de service nu garantează recu-
perarea datelor.
Prin utilizarea serviciului oferit, autorizaţi Toshiba sau furnizorii săi de service să
efectueze o evaluare a unităţii de hard disk pentru a determina natura daunelor
și posibilitatea de recuperare a datelor. În timp ce Toshiba sau furnizorii săi de
service au acces la datele de pe unitatea de hard disk, se acordă o importanţă
deosebită respectării tuturor legilor privind protecţia datelor. În plus, Toshiba sau
furnizorii săi de service sunt obligaţi în mod explicit să păstreze confidenţialitatea
absolută privind oricare din datele dvs. care pot fi accesate ca o consecinţă a
îndeplinirii Serviciului de recuperare a datelor. Datele nu vor fi utilizate de Toshiba
sau furnizorii săi de service în scopuri proprii și nici în scopuri terţe. Toate datele
la care este posibil ca Toshiba sau furnizorii săi de service să fi avut acces, inclu-
siv copiile respectivelor informaţii, vor fi returnate sau distruse în termen de zece
zile calendaristice de la finalizarea Serviciului de recuperare a datelor.
Prin solicitarea unui Serviciu de recuperare a datelor, confirmaţi că oricare și
toate datele de pe unitatea de hard disk fac obiectul dreptului dvs. legal de
proprietate exclusivă.
SeRviciUL TOShibA de RecUPeRARe
AdATeLOR
PeNTRU UNiTăŢi de hARd diSK TOShibA