Verificarea instalării
Pentru a verifica instalarea corectă, masina ar trebui aşezată pe o suprafaţă plană, fără
obstacole, cu un spaţiu liber de 3 metri de jur împrejur. Cu motorul oprit, introduceţi în
marşarier şi porniţi maşina, în aşa fel încât becul de marşarier să se aprindă.
Sistemul va observa deplasarea maşinii în faţa şi în spate la distanţe variate, iar dvs.
veţi putea verifica distanţa dintre senzori şi poziţia dvs. (stânga, dreapta).
Notă: Pentru modelele fără afișaj, poziția (dreapta, stânga) nu poate fi indicată.
În cazul în care semnalele de atenționare sau de pericol persista, senzorii sunt montaţi
fie prea jos, fie la un unghi incorect. Conectați senzorii pe rând pentru a identifica pe cel
greşit montat, şi apoi rotiţi senzorul la un unghi maxim de 180°, repetând verificarea.
Odată ce verificarea a fost finalizată, senzorii pot fi fixaţi permanent, iar cablurile pot
fi fixaţi cu benzile prevăzute.
În următoarele situații, defecţiunile pot să apară sau obstacolele nu pot fi detectate:
- Obstacolul reprezintă o parte din complex sau are o formă neregulată
- Obstacolul este foarte neted si reflecta undele (sticlă sau oglindă), în special dacă este
vorba de o localizare aproape paralelă cu caroseria mașinii.
Obstacol neted și înclinat Obstacol neted și rotund Obstacol absorbant de sunet
Specificații tehnice
Tensiune de alimentare: 10,5 V - 15 V (12 V nominal)
Consum de curent: 200 mA max
Temperatura de lucru: -20 ° C - 65 ° C
Temperatura de depozitare: -35 ° C - 85 ° C
Detectare a obstacolelor (PARK100 SCA): de la 150 cm de bara de protecție (până la
80 mm)
Detectare a obstacolelor (PARK200 SCA): de la 200 cm de bara de protecție (până la
30 mm)
Fiabilitate-a lungul timpului: îndeplinește cele mai stricte standarde din
Industria automobilelor
Frecventa: 433,9 MHz