Depanarea
Dacă aplicaţia DDM nu funcţionează cu monitorul dvs., DDM va afişa pictograma de mai jos în bara de
notificări.
Faceţi clic pe pictogramă, iar aplicaţia DDM va afişa un mesaj de eroare mai detaliat.
Reţineţi că aplicaţia DDM funcţionează doar cu monitoare marca Dell. Dacă utilizaţi monitoare de la alţi
producători, aplicaţia DDM nu le acceptă.
Dacă aplicaţia DDM nu poate să detecteze/comunice cu un monitor Dell acceptat, efectuaţi acţiunile de
mai jos pentru depanare:
1. Asigurați-vă că cablul video este conectat corespunzător între monitor și calculator. Asigurați-vă
că fișele sunt introduse ferm în poziții.
2. Verificaţi meniul OSD al monitorului pentru a vă asigura că opţiunea DDC/CI este activată.
3. Asiguraţi-vă că aveţi driverul de afişare corect de la producătorul plăcii grafice (Intel, AMD, NVidia
etc.). Driverul de afişare este deseori cauza erorii aplicaţiei DDM.
4. Îndepărtaţi staţiile de andocare sau prelungitoarele de cablu și convertoarele dintre monitor şi
portul plăcii grafice. Este posibil ca anumite prelungitoare, huburi sau convertoare cu preţ redus să
nu accepte în mod adecvat opţiunea DDC/CI şi să determine eroarea aplicaţiei DDM. Actualizaţi
driverul unui astfel de dispozitiv dacă este disponibilă cea mai recentă versiune.
5. Reporniți calculatorul.