14
Troubleshooting
Î1: După conectarea Switch-ului la o priză electrică, LED-urile indicatoare nu se
aprind.
Verificaţi conexiunea între adaptorul extern DC al TEG-S50g/TEG-S80g şi R1:
priza electrică. Deasemenea verificaţi dacă la priza electrică există tensiune.
Î2: Când conectaţi computerul la unul din porturile Switch-ului, LED-urile Power şi
Link/ACT se aprind, dar nu se înregistrează nici un trafic.
R2: Prima dată, verificaţi LED-urile. La modelul TEG-S50g, dacă LED-ul
1000Mbps este stins, viteza conexiunii la computer e de 10Mbps sau 100Mbps.
La modelul S80g, dacă LED-ul 100/1000Mbps are culoare galbenă, viteza
conexiunii la computer este 100Mbps. Dacă LED-ul 100/1000Mbps este stins,
viteza conexiunii la computer este 10Mbps. Verificaţi apoi cablul de reţea
Ethernet. Asiguraţi-vă că folosiţi modelul CAT-5e sau CAT-6 Ethernet. Unele
modele de cablu CAT-5 nu funcţionează în regimul Gigabit. La urmă, verificaţi
dacă în computerul dvs. este instalată o placă de reţea Gigabit Ethernet.
Î3: Adupă conectarea Switch-ului la PC, transferul de fişiere nu are loc.
In primul rând, verificaţi dacă LED-urile Switch-ului sunt aprinse. Asiguraţi-vă R3:
că LED-ul Link/ACT este aprins. In al doilea rand, verificaţi cablul de reţea.
Lungimiea minimă a cablului trebuie să fie 1.5 metrii şi cea maximă 100 metrii. In
al treilea rand, dezactivaţi orice software firewall. In al patrulea rand, verificaţi dacă
aveţi activat protocolul de transfer fişiere. Vă rugăm contactati suportul tehnic al
producatorului sistemului de operare al PC-ului dvs. pentru mai multe informatii.
Î4: După conectarea PC-ului la Switch, vă puteţi conecta la internet doar de pe un
singur computer.
Switch-ul nu a fost proiectat pentru a permite distribuirea conexiunii la internet R4:
intre multiple calculatoare. Aveţi nevoie să vă procuraţi un Internet router cum ar fi
TW100-S4W1CA.
Î5: Unde este localizat portul uplink al Switch-ului?
Odată ce toate porturile Switch-ului sunt Auto-MDIX, orice port poate fi utilizat R5:
ca şi port uplink.
Dacă mai întâmpinaţi probleme sau aveţi întrebări privind TEG-S50g/TEG-S80g rugăm
contactaţi Serviciul de Asistenţă Tehnică de la Trendnet.
14
Remedierea erorilor de funcţionare