RO 54
GHIDUL DE DETECTARE A DEFECŢIUNILOR
• Citiţi şi urmaţi instrucţiunile din secţiunea „Instrucţiuni de utilizare”.
• Controlaţi să nu e întreruptă alimentarea cu electricitate.
• Uscaţi bine suprafaţa plitei după ce aţi curăţat-o.
• Dacă, atunci când porniţi plita, pe aşaj apar coduri alfanumerice, procedaţi conform tabelului următor.
• După ce aţi utilizat plita, dacă nu reuşiţi s-o opriţi, deconectaţi-o de la reţeaua electrică.
COD DE EROARE DESCRIERE CAUZE POSIBILE ELIMINAREA ERORII
C81, C82
Panoul de comandă se dezactivează
din cauza temperaturii prea ridicate.
Temperatura internă a pieselor
electronice este prea ridicată.
Aşteptaţi ca plita să se răcească
înainte de a o folosi din nou.
C83
Pe panoul de comandă apare codul
de eroare „plită oprită” din cauza
unei probleme la circuitul electronic.
Plita a fost alimentată cu
supratensiune.
Plita poate utilizată în continuare,
dar luaţi legătura cu Serviciul de
Asistenţă Tehnică.
C85
Plita nu poate transfera energie la
recipientul de gătit.
Oala nu este adecvată pentru plita
cu inducţie.
Folosiţi o altă oală pentru plita cu
inducţie.
F02 sau F04 sau C84
Tensiunea de conectare este
incorectă sau există o problemă la
alimentarea de la reţea.
Senzorul detectează o discrepanţă
între tensiunea aparatului şi
tensiunea din reţea.
Deconectaţi plita de la reţea şi
controlaţi conexiunea electrică.
F01, F05, F06, F07, F10, F12, F25,
F33, F34, F36, F37, F46, F47, F48,
F49, F58, F61, F62, F63, F72, F74,
F77
Deconectaţi plita de la reţeaua electrică.
Aşteptaţi câteva secunde, apoi reconectaţi-o.
Dacă problema persistă, contactaţi Serviciul de Asistenţă Tehnică şi comunicaţi codul de eroare.
ZGOMOT GENERAT DE PLITĂ
Plitele cu inducţie pot genera o serie de zgomote şi vibraţii în timpul funcţionării normale, în funcţie de tipul de material şi modul de procesare a alimentelor,
cum ar cele descrise mai jos:
• Zgomot de contact: acest tip de vibraţie se datorează utilizării oalelor fabricate din diferite materiale suprapuse.
• Sunete asemănătoare unor clicuri, la putere medie-scăzută: acest sunet se produce când se setează puterea scăzută-medie dorită.
• Sunete asemănătoare unor clicuri intermitente: acest zgomot se produce la utilizarea mai multor zone de gătit şi/sau la funcţionarea cu randament ridicat.
• Şuierat slab: acest zgomot este cauzat de tipul de recipient utilizat şi de cantitatea de alimente pe care o conţine.
• Zgomot de fond: plita cu inducţie este echipată cu un ventilator care are rolul de a răci componentele electronice; din acest motiv, puteţi auzi zgomotul
produs de ventilator în timpul funcţionării plitei, precum şi timp de câteva minute după oprirea acesteia. Prin activarea unui număr mai mare/mai mic de
zone de gătit, zgomotul de fond al ventilatorului se poate intensica, respectiv atenua.
Aceste caracteristici sunt normale şi esenţiale pentru funcţionarea corectă a sistemului de inducţie şi nu indică un defect sau o deteriorare.
SERVICIUL DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ
Înainte de a contacta Serviciul de Asistenţă Tehnică:
1. Încercaţi să rezolvaţi singuri problema, urmărind punctele descrise în „Ghidul de detectare a
defecţiunilor”.
2. Opriţi şi porniţi din nou aparatul pentru a verica dacă problema s-a rezolvat.
Dacă problema persistă şi după vericările de mai sus, contactaţi cel mai apropiat Serviciu de
Asistenţă.
Indicaţi întotdeauna:
• o scurtă descriere a defecţiunii;
• tipul şi modelul exact al plitei;
• numărul de Asistenţă (este numărul care se aă după cuvântul „Service” de pe plăcuţa cu datele
tehnice), situat sub aparat (pe plăcuţa metalică);
• adresa dv. completă;
• numărul dv. de telefon.
Dacă sunt necesare orice fel de reparaţii, vă rugăm contactaţi un Centru de Asistenţă Tehnică autorizat (pentru a avea garanţia că se folosesc piese de
schimb originale şi că reparaţiile vor executate corect). Piesele de schimb sunt disponibile timp de 10 ani.