1
Ţineţi apăsată tasta de deschidere/închidere până când dispozitivul vibrează.
2
Introduceţi codul PIN al cartelei SIM atunci când este solicitat, apoi atingeţi uşor
.
3
Aşteptaţi până când dispozitivul porneşte.
Codul PIN al cartelei SIM este furnizat iniţial de operatorul de reţea, însă îl puteţi schimba
ulterior din meniul Setări. Pentru a corecta o greşeală făcută în timp ce aţi introdus codul PIN
al cartelei SIM, atingeţi uşor .
Pentru a opri dispozitivul
1
Ţineţi apăsată tasta de alimentare
până când se deschide meniul cu opţiuni.
2
În meniul de opţiuni, atingeţi uşor Întrerupere alimentare.
Închiderea dispozitivului poate dura o perioadă.
De ce am nevoie de un cont Google™?
Dispozitivul dvs. Xperia™ de la Sony funcţionează pe platforma Android™ dezvoltată de
Google™. Atunci când îl achiziţionaţi, dispozitivul conţine o serie de aplicaţii şi servicii
Google™, precum Gmail™, Google Maps™, YouTube™ şi aplicaţia Play Store™, care
vă permit accesul la magazinul online Google Play™ pentru descărcarea de aplicaţii
Android™. Pentru a valorifica la maximum aceste servicii, aveţi nevoie de un cont
Google™. De exemplu, un cont Google™ este obligatoriu dacă doriţi:
•
să descărcaţi şi să instalaţi aplicaţii din Google Play™;
•
să sincronizaţi adrese de e-mail, persoane de contact şi calendarul utilizând Gmail™;
•
să conversaţi prin mesaje de discuţii cu prietenii utilizând aplicaţia Hangouts™;
•
să sincronizaţi istoricul navigării şi marcajele utilizând browserul Web Google Chrome™;
•
să vă identificaţi drept utilizator autorizat după o reparare a software-ului utilizând
Xperia™ Companion;
•
să găsiţi, să blocaţi sau să goliţi de la distanţă un dispozitiv pierdut sau furat utilizând
serviciile my Xperia™ sau Managerul de dispozitive Android™.
Pentru informaţii suplimentare despre Android™ şi Google™, mergeţi la
http://support.google.com
.
Este esenţial să ţineţi minte numele de utilizator şi parola contului Google™. În unele situaţii,
din motive de securitate, trebuie să vă identificaţi atunci când utilizaţi contul Google™. Dacă,
în astfel de situaţii, nu furnizaţi numele de utilizator şi parola contului Google™, dispozitivul
este blocat. De asemenea, dacă aveţi mai multe conturi Google™, asiguraţi-vă că introduceţi
detaliile relevante ale contului.
Pentru a configura un cont Google™ pe dispozitiv
1
În Ecran principal, atingeţi uşor .
2
Găsiţi şi atingeţi uşor Setări > Conturi > Adăugare cont > Google.
3
Urmaţi expertul de înregistrare pentru a crea un cont Google™ sau conectaţi-vă
dacă aveţi deja un cont.
De asemenea, vă puteţi conecta la un cont Google™ sau puteţi crea unul cu ajutorul
expertului de configurare prima dată când porniţi dispozitivul. Sau puteţi trece online şi crea
un cont la adresa
www.google.com/accounts
.
Încărcarea dispozitivului
Dispozitivul dvs. are o baterie reîncărcabilă (un acumulator) încorporat care va fi înlocuită
numai de către Sony sau de către un centru de reparaţii autorizat de Sony. Nu încercaţi
să deschideţi sau să dezasamblaţi acest dispozitiv. Deschiderea dispozitivului poate
provoca daune care vor duce la pierderea garanţiei.
Bateria este încărcată parţial atunci când este expediată de la fabrică. În funcţie de
durata cât a stat în cutie înainte de achiziţie, nivelul energiei din baterie poate fi destul de
scăzut. Prin urmare, vă recomandăm să încărcaţi bateria cel puţin 30 de minute înainte
de a porni dispozitivul pentru prima dată. Puteţi utiliza în continuare dispozitivul în timp ce
11
Aceasta este versiunea pentru Internet a acestei publicaţii. © Imprimaţi numai pentru uz personal.