POWEG4500 RO
Copyright © 2021 VARO S i d e | 10 www.varo.com
12 SERVICE DEPARTMENT
▪ Damaged switches must be replaced by our after-sales service department.
▪ If the connecting cable (or mains plug) is damaged, it must be replaced by a particular
connecting cable which is available from our service department. Replacement of the
connecting cable must only be carried out by our service department (see last page) or by
a qualified person (qualified electrician).
13 STORAGE
▪ Ensure battery is removed before storage.
▪ Battery should be stored between 0 & 45 °C, incorrect storage could result in battery
damage.
▪ Thoroughly clean the whole machine and its accessories.
▪ Store it out of the reach of children, in a stable and secure position, in a cool and dry
place, avoid too high and too low temperatures.
▪ Protect it from exposure to direct sunlight. Keep it in the dark, if possible.
▪ Don’t keep it in plastic bags to avoid humidity build-up.
14 GARANȚIE
▪ Acestui produs i se acordă garanție conform reglementărilor legale pentru o perioadă
efectivă de 24 de luni de la data cumpărării de către primul utilizator.
▪ Această garanție acoperă toate defecțiunile de materiale sau de producție, cu excepția
bateriilor, a încărcătoarelor, a pieselor defecte din cauza uzurii normale, precum sunt
rulmenții, periile, cablurile, fișele sau accesoriile precum frezele, burghiele, pânzele de
ferăstrău etc.; deteriorarea sau defectele care rezultă din manipulare defectuoasă,
accidente sau modificări. Nu se acoperă nici costul transportului.
▪ Deteriorarea și/sau defecțiunile rezultate ca urmare a utilizării necorespunzătoare nu sunt
acoperite de prevederile garanției.
▪ Nu se asumăm, de asemenea, nicio responsabilitate pentru vătămarea corporală ce are
drept cauză utilizarea necorespunzătoare a aparatului.
▪ Reparațiile pot fi efectuate doar de către un centru de service autorizat pentru sculele
Powerplus.
▪ Puteți obține întotdeauna mai multe informații, apelând numărul de telefon 00 32 3 292 92
90.
▪ Toate costurile de transport trebuie suportate de client, în afara cazului în care s-a
convenit în alt fel, în scris.
▪ În același timp, nu se poate ridica nicio pretenție în garanție dacă deteriorarea aparatului
se datorează întreținerii neglijente sau suprasolicitării.
▪ Se exclude în mod categoric de la garanție defecțiunea datorată pătrunderii de fluide,
pătrunderii excesive a prafului, deteriorarea intenționată (cu intenție sau din neglijență
gravă), utilizarea inadecvată (doar pentru destinații pentru care acest dispozitiv nu este
potrivit), utilizarea incompetentă (de ex nerespectarea instrucțiunilor din manual), fulgere
sau asamblarea de către un nespecialist, tensiune incorectă de alimentare de la rețea.
Această listă nu este exhaustivă.
▪ Acceptarea pretențiilor în garanție nu poate duce niciodată la prelungirea perioadei de
garanție, nici la începutul unei noi perioade de garanție în cazul înlocuirii unui aparat.
▪ Aparatele sau componentele înlocuite în garanție rămân prin urmare proprietatea Varo
NV.
▪ Ne rezervăm dreptul de a respinge orice pretenție pentru care cumpărarea nu poate fi
verificată sau dacă este clar că produsul nu a fost întreținut în mod corespunzător. (fante
de aerisire curate, perii de cărbune întreținute periodic, …)
▪ Dovada cumpărării trebuie păstrată ca dovadă a datei cumpărării.
▪ Scula nedemontată trebuie înapoiată comerciantului într-o stare acceptabilă de curățenie,
(în cutia sa originală dacă e cazul) și împreună cu dovada cumpărării.