Depanarea | 11
Depanarea
Dacă aplicaţia DDM nu poate funcţiona împreună cu Așajulul, aceasta va aşa
pictograma de mai jos în tava de noticări.
Faceţi clic pe pictogramă, iar aplicaţia DDM aşează un mesaj de eroare mai detaliat.
Reţineţi că aplicaţia DDM funcţionează doar cu monitoare marca Dell. Dacă utilizaţi
monitoare de la alţi producători, DDM nu le acceptă.
Dacă aplicaţia DDM nu poate să detecteze şi/sau să comunice cu un Așajul Dell
acceptat, întreprindeţi acţiunile de mai jos pentru depanare:
1. Asiguraţi-vă că este conectat corect cablul video la Așajul şi la PC, în special
conectorii trebuie să e introduşi ferm în poziţie.
2. Vericaţi meniul OSD al Așajulului pentru a vă asigura că funcţia DDC/CI este
activată.
3. Asiguraţi-vă că aveţi driverul de aşare corect şi cel mai recent de la
distribuitorul plăcii grace (Intel, AMD, NVidia etc.). Driverul de aşare este
deseori cauza erorii aplicaţiei DDM.
4. Scoateţi orice staţii de andocare sau convertoare ori extendere de cablu dintre
Așajul şi portul plăcii grace. Este posibil ca anumite extendere, huburi sau
convertoare să nu accepte corect funcţia DDC/CI şi să determine căderea
aplicaţiei DDM. Actualizaţi driverul unui astfel de dispozitiv dacă este disponibilă
cea mai recentă versiune.
5. Reporniţi sistemul.
Este posibil ca aplicaţia DDM să nu funcţioneze cu monitoarele de mai jos:
• Modele de monitoare Dell anterioare anului 2013 şi seriei D de monitoare Dell.
Pentru mai multe informaţii, puteţi consulta site-urile web de asistenţă pentru
produse Dell
• Monitoare pentru jocuri care utilizează tehnologie G-sync bazată pe platformă
Nvidia