Stokke
®
Steps
™
Chair User Guide
38
RO
IMPORTANT! PĂSTRAI
PENTRU CONSULTARE
VIITOARE
ATENIE!
• Nu utilizaţi acest produs înainte de a xa corect
toate piesele.
• Strângeţi din nou şuruburile picioarelor după
aproximativ 1 lună de întrebuinţare. Strângeţi-
le la intervale de timp regulate.
• Acest produs nu este o jucărie. Nu lăsaţi copiii să
se joace cu produsul sau să-l folosească într-o
poziţie care nu a fost recomandată de Stokke.
• Nu demontaţi, nu reglaţi şi nu modicaţi nicio
parte a acestui produs, inclusiv cadrul, când
copilul se aă în acesta.
• Nu plasaţi alimente sau băuturi erbinţi pe
cadru.
• Nu vă urcaţi pe scaun.
• Acest scaun nu este adecvat pentru adulţi.
Greutatea max.: 85 kg.
• Aveţi în vedere şi faptul că un copil poate încerca
să se prindă de balansoar sau de cadru şi să
răstoarne scaunul.
• Pericol de răsturnare: amplasaţi scaunul întot-
deauna pe o suprafaţă orizontală şi stabilă, cu o
anumită rezistenţă. Suprafeţele neorizontale şi/
sau neuniforme, ca de ex. unele podele cu gresie
sau covoare/mochete moi, cu re lungi, nexate,
sunt în general necorespunzătoare pentru scau-
nele înalte. Rămâneţi întotdeauna la o distanţă la
care copilul vă poate ajunge cu mâinile.
• Aveţi în vedere posibilul pericol pe care îl
prezintă mesele cu cadru mare, de care copiii se
pot împinge cu picioarele şi pot astfel să cadă
pe spate. Reţineţi şi că scaunul este conceput
pentru mese cu o înălţime între 70 cm şi 75 cm.
Informaţii privind produsul
Scaunul este făcut din lemn de fag de cultură. Lacul nu conţine substanţe
nocive, iar evaporarea de formaldehide din lac respectă cerinţele E1.
Curăţarea şi întreţinerea:
Ştergeţi părţile din lemn cu o cârpă curată şi umedă, ştergeţi excesul de
apă cu o cârpă curată. Umiditatea va produce fisuri în vopsea. Nu reco-
mandăm utilizarea detergenţilor sau a cârpelor din microfibre. Curăţaţi
părţile din plastic cu apă caldă şi un săpun neagresiv. Dacă scaunul este
expus la soare îşi poate culoarea.
Dreptul de formulare a reclamaţiilor şi
garanţia extinsă
Cu aplicare în întreaga lume, pentru scaunele Stokke® Steps Chair, denumite
în continuare „produsul” .
DREPTUL DE FORMULARE A RECLAMAŢIILOR
Conform legislaţiei privind protecţia consumatorului aplicabilă în orice
moment, legislaţie care poate varia de la o ţară la alta, clientul are dreptul
de a formula reclamaţii.
În general, compania STOKKE AS nu acordă nici un drept suplimentar
faţă de cele stabilite de legislaţia aplicabilă în orice moment, deşi se
face referire la „garanţia extinsă” descrisă mai jos. Drepturile clienţilor,
conform legislaţiei privind protecţia consumatorului aplicabilă în orice
moment vin în completarea drepturilor prevăzute de „garanţia extinsă”
şi nu sunt afectate de aceasta.
„GARANŢIE EXTINSĂ” STOKKE
STOKKE AS, Parkgata 6, N-6003 Ålesund, Norvegia, acordă însă o „Garanţie
extinsă” clienţilor care îşi înregistrează produsul în baza noastră de date
de garanţii. Aceasta poate fi realizată prin pagina noastră web
www.stokkewarranty.com. După înregistrare, va fi emis un certificat
de garanţie, care va fi expediat clientului prin poşta electronică (e-mail)
sau prin poşta obişnuită.
Înregistrarea în baza de date cu produse aflate în garanţie conferă propri-
etarului dreptul de a beneficia de o „garanţie extinsă”, după cum urmează:
•
Garanţie timp de 3 ani pentru orice defect de fabricaţie a produsului.
Serviciul de „garanţie extinsă” se aplică de asemenea dacă produsul a
fost primit cadou sau a fost achiziţionat ca produs de ocazie. Prin urmare,
„garanţia extinsă” poate fi solicitată de proprietarul produsului, în orice
moment din perioada de garanţie, cu condiţia ca certificatul de garanţie
să fie prezentat de către proprietar.
„Garanţia extinsă” STOKKE depinde de îndeplinirea
următoarelor condiţii:
•
Utilizare normală.
•
Produsul a fost utilizat numai în scopul pentru care a fost proiectat.
•
Produsul a fost supus operaţiunilor obişnuitede întreţinere, aşa cum
sunt descrise în secţiunea întreţinere din instrucţiunile de u-tilizare.
•
La solicitarea „garanţiei extinse”, va trebui săprezentaţi certificatul de
garanţie, împreună cu chitanţa de achiziţie ştampilată în original. Această
condiţie se aplică tuturor co-proprietarilor sau proprietarilor ulteriori.
•
Produsul trebuie să fie prezentat în stareaoriginală, înţelegând prin
aceasta faptul că componentele utilizate au fost furnizate în exclusivitate
de STOKKE şi urmează a fifolosite la sau împreună cu produsul. Orice
abatere de la această condiţie necesită obţinerea acordului prealabil al
companiei STOKKE.
•
Numărul de serie al produsului nu a fost distrus sau îndepărtat.
„Garanţia extinsă” STOKKE nu acoperă:
•
Problemele determinate de evoluţia normală a părţilor componente ale
produsului (de exemplu, schimbarea coloritului, uzura).
•
Problemele determinate de diferenţe minore ale materialelor (de
exemplu, diferenţele de culoare dintre părţile componente).
•
Problemele determinate de influenţa extremă a factorilor externi, de
exemplu soarele/lumina, temperatura, umiditatea, poluarea mediului
înconjurător etc.
•
Defecţiunile determinate de accidente - de exemplu obiecte care au
căzut în produs sau de către persoane care s-au lovit de produs şi l-au
răsturnat. Aceeaşi regulă se aplică şi în cazul supraîncărcării produsului,
de exemplu prin aşezarea unei greutăţi prea mari în produs.
•
Defecţiunile determinate de factorii externi, de exemplu în cazul în
care produsul este transportat ca bagaj.
•
Daunele indirecte, de exemplu defecţiunile determinate de persoane
şi/sau de alte obiecte.
•
Dacă produsul a fost prevăzut cu accesorii care nu au fost furnizate de
compania Stokke, „garanţia extinsă” va fi anulată.
•
„Garanţia extinsă” nu se aplică accesorilor care au fost achiziţionate sau
furnizate împreună cu produsul sau la o dată ulterioară.
Conform „garanţiei extinse”, compania STOKKE va:
•
Înlocui sau – dacă STOKKE preferă astfel – va repara piesa defectă
sau produsul în întregime (în cazul în care este necesar), cu condiţia
ca produsul să fie livrat unui dis-tribuitor.
•
Acoperi costurile corespunzătoare de transport al pieselor de schimb/
produselor de la compania STOKKE la distribuitorul de la care a fost
achiziţionat produsul. Garanţianu acoperă cheltuielile de deplasare
ale cumpărătorului.
•
Rezerva dreptul de a înlocui, în momentul solicitării garanţiei, compo-
nentele defecte cu componente aproximativ similare.
•
Rezerva dreptul de a livra un produs de schimb în cazul în care produsul
în cauză nu se mai produce în momentul în care este solicitată garanţia.
Produsul va trebui să aibă ocalitate şi o valoare similare.
Invocarea „garanţiei extinse”:
În general, toate cererile referitoare la „garanţia extinsă” vor fi adresate
distribuitorului de la care a fost achiziţionat produsul. Cererile trebuie efec-
tuate cât mai repede cu putinţă după descoperirea defecţiunilor şi trebuie
însoţite de certificatul de garanţie şi de chitanţa de achiziţie în original.
Trebuie să prezentaţi documentaţia/dovada care să confirme defectul de
fabricaţie, de obicei aducând produsul distribuitorului sau prezentându-l
distribuitorului sau unui re-prezentant de vânzări STOKKE pentru verificare.
Dacă distribuitorul sau reprezentatul de vânzări STOKKE stabileşte că
defectul este determinat de un defect de fabricaţie, acesta va fi reparat
în conformitate cu dispoziţiile prezentate mai sus.