Măsuri de siguranţă şi precauţie 19
Afişajul arată BLOCAT atunci când porniţi telefonul
Cineva a încercat să folosească telefonul, dar nu a nici ştiut codul PIN,
nici codul de deblocare (PUK). Contactaţi-vă operatorul de telefonie
mobilă.
Afişajul indică eroare IMSI
Această problemă este legată de abonament. Contactaţi-vă operatorul.
Telefonul dumneavoastră nu revine la ecranul inactiv
Apăsaţi îndelung tasta de închidere sau închideţi telefonul, verificaţi
dacă sunt instalate corect bateria şi cartela SIM şi redeschideţi-l.
Simbolul de reţea nu este afişat
S-a pierdut legătura cu reţeaua. Fie sunteţi într-o zonă albă de
acoperire (într-un tunel sau între clădiri înalte), fie în afara ariei de
acoperire. Încercaţi din alt loc, încercaţi să vă reconectaţi la reţea
(în special în străinătate), verificaţi dacă antena este la locul ei dacă
telefonul are o antenă externă sau contactaţi operatorul de telefonie
mobilă pentru a obţine asistenţă/informaţii.
Afişajul nu reacţionează (sau reacţionează încet) la apăsările
tastelor
Afişajul reacţionează mai încet la temperaturi foarte scăzute. Acest
fenomen este normal şi nu influenţează funcţionarea telefonului.
Duceţi telefonul într-un loc mai cald şi reîncercaţi. În alte cazuri,
contactaţi furnizorul telefonului.
Bateria pare să se supraîncălzească
Este posibil să folosiţi un încărcător care nu a fost destinat utilizării
cu telefonul dumneavoastră. Folosiţi întotdeauna accesorii autentice
Philips expediate împreună cu telefonul.
Telefonul dumneavoastră nu afişează numerele de telefon când
primiţi apeluri
Această opţiune depinde de tipul de reţea şi de abonament. Dacă
reţeaua nu transmite numărul apelantului, telefonul va afişa în schimb
Apel 1 sau Reţinut. Contactaţi operatorul pentru informaţii detaliate
privind acest subiect.
Nu puteţi trimite mesaje text
Unele reţele nu permit schimbul de mesaje cu alte reţele. Verificaţi
mai întâi dacă aţi introdus numărul centrului dumneavoastră SMS
sau contactaţi operatorul dumneavoastră pentru informaţii detaliate
privind acest subiect.
Nu puteţi primi şi/sau stoca fotografii JPEG
Dacă o fotografie este prea mare, dacă denumirea sa este prea lungă
sau dacă nu este în formatul corect de fişier, este posibil să nu fie
acceptată de telefonul dumneavoastră mobil.
Credeţi că aţi pierdut nişte apeluri
Verificaţi opţiunile de redirecţionare a apelurilor.
Atunci când se încarcă, pictograma bateriei nu indică nici o linie
iar conturul clipeşte
Încărcaţi bateria într-un mediu în care temperatura nu scade sub 0°C
şi nu creşte peste 50°C.
În alte cazuri, contactaţi furnizorul telefonului.
Afişajul arată eroare SIM
Verificaţi dacă s-a introdus corect cartela SIM. Dacă problemele persistă,
este posibil să fie deteriorată cartela SIM. Contactaţi-vă operatorul.
Atunci când încercaţi să folosiţi o funcţie din meniu, afişajul arată
NU ESTE PERMIS
Unele funcţii depind de reţea. De aceea, sunt disponibile doar da
că reţeaua sau abonamentul dumneavoastră le acceptă. Contactaţi
operatorul pentru informaţii detaliate privind acest subiect.
Afişajul arată INSERAŢI CARTELA DUMNEAVOASTRĂ SIM
Verificaţi dacă s-a introdus corect cartela SIM. Dacă problemele persistă,
este posibil să fie deteriorată cartela SIM. Contactaţi-vă operatorul.
Autonomia telefonului pare mai mică decât cea precizată de
ghidul de utilizare
Autonomia depinde de setări (de ex. volumul soneriei, durata luminii
de fundal) şi de funcţiile utilizate. Pentru a creşte autonomia şi, oricând
situaţia o permite, trebuie să dezactivaţi funcţiile pe care nu le folosiţi.