14
ACESTE CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI NU SUNT VALABILE PENTRU
APARATELE CUMPARATE IN FRANTA
CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI – SERVICE
In cazul in care aparatul trebuie reparat dupa ce a iesit din perioada de garantie gratuita, in
momentul in care aparatul este adus la service, trebuie insotit de chitanta de cumparare sau
factura fiscala.
Conditii generale de acordare a garantiei
1. Fabricantul acorda garantie un an, de la data cumpararii inscrisa pe factura fiscala. In
cazul in care in aceasta perioada aparatul se defecteaza, reparatia va fi efectuata gratuit.
1.a Pentru aspiratoarele pentru uz casnic, perioada de garantie este de 2 ani. Accesoriile
sunt supuse unui proces de uzura directa; astfel, pentru aceste articole consumabile nu se
acorda garantie.
2. Fabricantul acorda garantie de un an pentru reparatiile efectuate in centrele de service
autorizate si pentru piesele de schimb noi montate; perioada de garantie incepe sa se
deruleze de la data la care s-a efectuat reparatia. In cazul in care apare o defectiune in
aceasta perioada si acesta este o consecinta directa a reparatiilor efectuate sau a
pieselor de schimb inlocuite in aceasta perioada, cumparatorul are dreptul la efectuarea
unei reparatii gratuite a aparatului. Realizarea de reparatii nu conduce la prelungirea
perioadei generale de garantie pentru aparatul respectiv.
3. Interventiile se efectueaza la domiciliul clientului numai pentru aparatele de dimensiuni
mari, care sunt greu de transportat: masini de spalat rufe, uscatoare de rufe, masini de
spalat vase, frigidere, congelatoare (vericale sau lazi frigorifice), cuptoare, aragazuri si
aparate incastrate.
3.a Cele mentionate la punctul 3 sunt valabile si pentru aparatele frigiderele instalate in
rulote, cu conditia ca rulota sa fie in interiorul granitelor nationale si accesul sa fie posibil pe
soselele deschise circulatiei rutiere. In plus, in momentul interventiei, la locul convenit pentru
efectuarea interventiei trebuie sa se prezinte proprietarul sau un delegat al sau impreuna cu
aparatul.
4. Daca, in urma constatarii, unul din aparatele enumerate la punctul 3 trebuie transportat la
un centru de service, transportul se va efectua in conditiile stabilite de fabricant, acesta
asumandu-si toate riscurile si plata.
5. Toate aparatele care nu sunt mentionate la punctele 3 si 3a precum si aparatele care
prezinta caracteristicile enumerate mai sus insa transportul lor este usor, trebuie duse la
centrul de service. In timpul perioadei de garantie, transportul pentru returnarea
aparatului este achitat de catre fabricant.
6. In cazul in care in timpul perioadei de garantie aparatul se defecteaza si nu mai poate fi
reparat, aparatul va fi inlocuit.
Extinderea garantiei
7. Pentru motocompresoarele frigiderelor/congelatoarelor (cu exceptia releului de pornire si
a disjunctorului termic) se acorda o perioada de garantie timp de 5 ani, descrescand cu
20% in fiecare an, de la data cumpararii aparatului. Se asigura repararea gratuita pe
perioada de garantie. Dupa expirarea perioadei de garantie, costurile pentru deplasare,
manopera si piesele de schimb trebuie achitate de catre client.