32
❑ starea sau defectele din sistemele împreună cu care produsul este folosit sau încorporat, cu excepţia
altor produse Sony proiectate să fie utilizate împreună cu produsul
❑ utilizarea produsului cu accesorii, echipament periferic şi alte produse care au tip, stare şi standard
altele decât cele prescrise de Sony
❑ repararea sau încercarea de reparare efectuate de către persoane care nu sunt membri Sony sau
ASN
❑ reglări sau adaptări fără acordul scris, obţinut anterior de la Sony, inclusiv:
❑ modernizarea produsului dincolo de specificaţiile sau caracteristicile descrise în manualul de
instrucţiuni sau
❑ modificări ale produsului pentru a-l face să se conformeze standardelor tehnice sau de siguranţă
naţionale sau locale, în ţări diferite de cele pentru care produsul a fost proiectat şi fabricat.
❑ neglijenţă
❑ accidente, incendiu, lichide, produse chimice, alte substanţe, inundaţii, vibraţii, căldură excesivă,
aerisire necorespunzătoare, fluctuaţii de tensiune, tensiune de alimentare sau intrare în exces sau
incorectă, radiaţii, descărcări electrostatice inclusiv fulgerul, alte forţe şi impacturi externe.
5 Această
garanţie acoperă numai componentele hardware ale produsului. Nu acoperă pachetul de
aplicaţii software (de la Sony sau de la terţi). Pentru aceasta există sau se aplică un acord de licenţă cu
utilizatorul final sau declaraţii/excluderi de garanţie separate.
6 Dorim să vă informăm că veţi plăti taxa de diagnosticare a produsului dvs. dacă:
a) diagnosticarea produsului dvs., efectuată de Sony sau de către un centru de service autorizat de
Sony, demonstrează că nu aveţi dreptul la o reparaţie conform acestei garanţii (indiferent de motiv), care
să remedieze defectul;
b) sau produsul dvs. funcţionează corespunzător şi nu au fost găsite defecţiuni.
Pentru valoarea taxei de diagnosticare, contactaţi http://support.vaio.sony.eu.
7 Politica Pixelilor Defecţi:
Numărul pixelilor defecţi din afişajele ecranelor plate care respectă cerinţele ISO 13406-2 reprezintă mai
puţin de 0,0005% din total. Site-ul web VAIO-Link secţiunea Hot News | Latest Updates
(http://support.vaio.sony.eu/hotnews/Data/pixels) include un subiect “Faulty Pixels Policy” care vă
permite să verificaţi această politică pentru calculatorul dvs. VAIO.
Excluderea şi limitarea răspunderii
Cu excepţia celor afirmate mai sus, Sony nu acordă garanţii (explicite, implicite, statutare sau de alt tip) cu
privire la calitatea, performanţa, precizia, fiabilitatea, potrivirea pentru un anumit scop sau orice altceva,
pentru produs sau pachetul de aplicaţii software însoţitor sau inclus. Dacă această excludere nu este
permisă, parţial sau în totalitate, de legislaţia in vigoare, Sony exclude sau limitează garanţiile la gradul
maxim permis de legislaţia in vigoare. Orice garanţie care nu poate fi complet exclusă va fi limitată (atât cât
permite legea aplicabilă) la durata acestei Garanţii.
Conform acestei Garanţii, unica obligaţie a companiei Sony este să repare sau să înlocuiască produsele
care se supun acestor termeni şi condiţii de garanţie. Sony nu este răspunzătoare pentru pierderi sau
deteriorări asociate produselor, service-ului, acestei Garanţii sau oricarei alte situaţii, inclusiv - pierderi
economice sau intangibile - preţul plătit pentru produs - pierderea profiturilor, venitului, datelor,
divertismentului sau folosirii produsului sau a produselor asociate - pierdere sau deteriorare indirectă,
accidentală sau pe cale de consecinţă. Aceasta se aplică indiferent dacă pierderea sau deteriorarea se
referă la:
❑ funcţionarea improprie sau nefunc
ţionarea produsului sau a produselor asociate din cauza defectelor
sau indisponibilităţii Sony sau a unui membru ASN, fapt care a produs timpi de nefuncţionare, pierderea
timpului utilizatorului sau întreruperea afacerii
❑ inexactitatea rezultatelor produsului sau a produselor asociate
❑ deteriorarea sau pierderea aplicaţiilor software sau a mediilor de stocare detaşabile sau
❑ infecţiile cu viruşi şi alte cauze.
Excluderea răspunderii se aplică pierderii sau deteriorărilor din orice prevedere legală, incluzând neglijenţa
şi alte prejudicii, încălcarea contractului, garanţia expresă sau implicită şi răspunderea strictă (chiar dacă
Sony sau un membru ASN au fost anunţaţi despre posibilitatea apariţiei unor astfel de deteriorări).
3-211-480-11.fm Page 32 Friday, March 9, 2007 2:05 PM