Noţiuni de bază
12
•
În timp ce folosiți difuzoarele, ca atunci când redați fişiere media sau când folosiți
difuzorul telefonului, nu poziționați dispozitivul aproape de urechi.
•
Evitați expunerea obiectivului camerei foto la lumină puternică, precum cea a soarelui.
Dacă expuneți obiectivul camerei foto la o sursă de lumină puternică, cum ar fi să-l
orientați direct spre soare, senzorul de imagine al camerei foto va fi deteriorat. Dacă
senzorul de imagine s-a deteriorat, el nu poate fi reparat şi poate cauza apariția unor
puncte sau pete pe imagine.
•
Dacă folosiți dispozitivul cu părțile de sticlă sau de plastic deteriorate, e posibil să vă răniți.
Folosiți dispozitivul numai după ce a fost reparat la un Centru de service Samsung.
•
În următoarele situații puteți experimenta probleme de conectivitate sau descărcarea
bateriei:
–
Dacă puneți etichete metalice în zona antenei dispozitivului
–
Dacă montați pe dispozitiv un capac realizat din material metalic
–
Dacă acoperiți zona antenei dispozitivului cu mâinile sau cu alte obiecte în timp ce
folosiți anumite caracteristici, cum ar fi în timpul apelurilor sau conexiunii la rețeaua
mobilă de date
•
Este recomandat să utilizați o folie de protecție a ecranului aprobată de Samsung. Foliile
de protecţie ale ecranului neaprobate pot cauza funcţionarea necorespunzătoare a
senzorilor.
•
Nu acoperiți zona senzorului de apropiere/lumină cu accesorii pentru ecran, cum ar fi
foliile de protecție a ecranului sau etichetele. Nerespectarea acestei instrucţiuni poate
duce la funcţionarea anormală a senzorului.
•
Nu permiteţi ecranului senzitiv să intre în contact cu apa. Ecranul senzitiv poate funcţiona
necorespunzător în condiţii de umiditate sau când este expus la apă.
•
Acest dispozitiv acceptă caracteristica sunet pe ecran pentru a emite şi transmite sunet
prin vibrații. Astfel, puteți simți vibrații în timpul apelurilor.
•
E posibil ca în cazul în care vărsați apă sau alte lichide pe camera rotativă, aceasta să nu
funcționeze corespunzător. În acest caz, ştergeți bine dispozitivul şi apoi duceți-l la un
Centru de Service Samsung.